Mikä on se Asia, josta juuri Sinut kivitettäisiin palstalla ?

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:
Alkuperäinen kirjoittaja Jaska-:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kivitettäisiin ? ! Hah, on kivitetty jo, mutta silti mua ei hiljaiseksi saa ja olen sitä mieltä vaikka telotusryhmän edessä. Ja kuolemanikin jälkeen jättäisin perinnöksi lapsilleni kristilliset arvot sekä kasvatuksen jotka sisältävät myös sen tiedon että homoseksuaalisuus on syntiä eikä missään nimessä hyväksyttävää.
Lisäksi olen opettanut kahdelle vanhimmalle lapselle jotka ovat koulussa ennen kuin heillä alkaa biologia niin he tietävät, että ihminen ei ole lähtöisin apinasta vaan Jumala on ihmisen ja maailmankaikkeuden Luoja.
Lapseni nämä tietävät ja edes palstamammat ei sitä voi estää. Ja sekös heitä ottaa kupoliin B) :LOL:

Ai niin ja meidän lapset eivät tule osallistumaan koskaan koulussa seksivalistustunneille.
Me hoidamme valistuksen vanhempina sen ihan itse.

Joten, antaa tulla!!!

:xmas: :p
Hyvä provo Grace !!! =)


hmm..siltä varalta ettei se ollut provo kommentoin kuitenkin =)

Kaikki nuo asiat mitä sanoit tuossa tekstissäsi, niillä ei ole juuri mitään tekemistä _kristillisten_ arvojen kanssa, vaan sinun henkilökohtaisten näkemysten kanssa. Tuo olisi yksi isoin vastalause tuota sinun kirjoitusta kohtaan.

Toinen kohta, mistä toki voidaan kiistellä teologisessa mielessä, on se että onko homoseksuaalisuus itsessään syntiä (ja luonnollisesti rakkauden osoitus sellaisessa suhteessa, eli seksi) edes kristillisessä viitekehyksessä.

Kolmas kohta, olet opettanut lapsiasi väärin, ihminen ei ole apinasta lähtöisin. Vaan kaikki elämä maapallolla on ´sukua´ toisilleen ja näin ollen kaikkia elämänmuotoja on kohdeltava kunnioituksella. Eri apinalajit ovat lähtöisin samasta esi-isästä tosin.

Neljäs kohta, olet toiminut, myös kristillisessä mielessä, väärin ja moraalittomasti kun olet opettanut lapselle että heidän on valittava joko Jumala tai tiede, evoluutio tai Jumala, moderni tieto tai Jumala.

Olet vääristänyt heidän kuvaansa kristinuskosta ja valheellisesti antanut heille syyn olla luottamatta koulujärjestelmään, moderniin tieteeseen.
Olet käytännössä kieltänyt (estänyt) heiltä mahdollisuuden etsiä ja käsitellä tietoa objektiivisesti jotta he voisivat tehdä todenmukaisia, objektiivisia johtopäätöksiä ympärillä olevasta maailmasta.
Olet siis ennalta käsin, ilman perusteita, värittänyt/välittänyt lapsillesi tietoa jota ei voida pitää oikeana, tietoa jonka aikuisen ihmisen on katsottava tietävän olevan väärä/kyseenalainen, jotkut kutsuvat tätä aivopesuksi.



Ymmärrät varmasti miksi Gazan rannikolla asuva muslimilapsi vihaa Juutalaisia? Juuri sen takia että heidän vanhempansa kasvattaavat heidät siihen pienestä pitäen. Hänen vanhemmat uskovat että on vain "yksi Jumala" ja kaikki mitä hänen nimessään tehdään on oikein, moraalisesti ja kaikin puolin. Todellisuudessa tietysti näin ei ole heidän kohdalla, eikä _sinun_ kohdalla. (Eipä sillä, Juutalaiset ovat tehneet hyvää työtä Palestiinalaisten provosoimiseksi)

Seksivalistus ? hoida vaan itse kotonasi :d see if i care, Kunhan lapselle tulevat pääpointit selväksi, eikä sinun antama koulutus vaaranna lapsen terveyttä hänen ollessa vanhempi eikä estä häntä (henkisesti/fyysisesti) toteuttamasta luonnollisena pidettäviä seksuaalisia tarpeita.


Näihin tunnelmiin, ystävällisin terveisin
Jaska
Jaska
:flower:
Asiallista tekstiä asiallisesti ilmaistuna.
Ai, täällä on säpinää. Olisi pitänyt lukea koko topikki läpi. Jaska, nostan hattua sinulle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja endie:
kyllähän tässä ketjussa on paljon jo sellaisia tunnustuksia joita esim.ite pidän kamalina ja joista voisin oikeenki hyvin vääntää kättä ja kiillottaa omaa sädekehääni joku toinen päivä. MUTTA se ei nyt ollu pointti. On myös jollain tapaa todella riemastuttavaa huomata ihan näin rautalangalla väännettynä ,että KAIKILLA ihan oikeesti on JOTAIN mistä voidaan vetää esiin " olet huono äiti" - kortti.
musta ois äärettömän kornia, jos joku tulis tähän nyt moralisoimaan.
sama mitä susta ois!
no, kyllä mulle on merkitystä mun omilla mielipiteillä. toivottavasti sullakin sellaisia on ja ne sulle jotain merkkaa.
 
Siitä että mielestäni kahden(tai itseasiassa yhdenkin) vanhemman perheessä mukulan tai parin hoito ei voi nyt olla niin hirvittävän raskasta...
Ja jokaiseen elämäntilanteeseen ja tunteeseen ei tarvitse pilleria, ihan oikeaa lääkehoitoa vaativaa masennusta ei ole kyllä näin monella.
 
Vihaan lasten pukemista. Tai no en silloin kun ovat hiljaa paikallaan, mutta en kestä yhtään sitä showta mikä siitä yleensä syntyy |O

Kajautin miestäni turpaan, niin että vauvakin näki. Miestä sattui ihan kunnolla naamaan - ei kaduta. Mies itki ja tuumasin vaan että "noh, arvaa satutitko sinä minua?" :xmas:
Vieläkin katson että olin täysin oikeutettu tuohon.

Vedin kihlasormukseni vessanpöntöstä alas.
 
kivitettävä
Joko voittaja on selvinnyt? Mikä on meidän kivitysjärjestys? Pitäiskö vielä parantaa omia mahkuja kertomalla, että oma syyni lasten alle 1-vuotiaana päivähoidossa aloitukseen ei ollut taloudellinen, ihan vaan halusin itse töihin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja :
En anna lasten katsoa salkkareita, väkivaltaisia ohjelmia, 3v ei ulkoile yksin jne.... onhan noita
Joku vois jopa sanoa tiukka pipoksi.
Meidän esikoinen alkoi ulkoilla yksin vasta 6-vuotiaana. =) Eikä meilläkään katota Salkkareita ja oon kieltänyt osan Subjuniorinkin ohjelmista tolta tulevalta ekaluokkalaiseta. :D Nääkö nyt on mun suurimmat synnit äitinä? :whistle: Mä kun luulin, että tää palstalla roikkuminen olis pahinta. :whistle: :headwall:
 
töissä miesten turvatalossa
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Vihaan lasten pukemista. Tai no en silloin kun ovat hiljaa paikallaan, mutta en kestä yhtään sitä showta mikä siitä yleensä syntyy |O

Kajautin miestäni turpaan, niin että vauvakin näki. Miestä sattui ihan kunnolla naamaan - ei kaduta. Mies itki ja tuumasin vaan että "noh, arvaa satutitko sinä minua?" :xmas:
Vieläkin katson että olin täysin oikeutettu tuohon.

Vedin kihlasormukseni vessanpöntöstä alas.
Jos joku mies oli tän kirjottanut niin kaikki olis kyllä tuomitsemassa. Käsittämättömän häiriintynyt nainen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja töissä miesten turvatalossa:
Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Vihaan lasten pukemista. Tai no en silloin kun ovat hiljaa paikallaan, mutta en kestä yhtään sitä showta mikä siitä yleensä syntyy |O

Kajautin miestäni turpaan, niin että vauvakin näki. Miestä sattui ihan kunnolla naamaan - ei kaduta. Mies itki ja tuumasin vaan että "noh, arvaa satutitko sinä minua?" :xmas:
Vieläkin katson että olin täysin oikeutettu tuohon.

Vedin kihlasormukseni vessanpöntöstä alas.
Jos joku mies oli tän kirjottanut niin kaikki olis kyllä tuomitsemassa. Käsittämättömän häiriintynyt nainen.
Miesten ei tarvitse esittää tuollaista draamaa
 
Alkuperäinen kirjoittaja puddighinu:
vein lapsen alle vuosikkaana päiväkotiin, 10kk iästä on matkustanut autossa naama menosuuntaan...enempää en uskalla kertoa. =)
No mä oon nukahtanut rattiin ja suistunut ulos motarilta esikoisen istussa 1,5-vuotiaana naama menosuuntaan kyydissä. :'( Ja oon edelleen sitä mieltä, että just toi istuinmalli pelasti lapsen. Selvittiin siis pelkällä säikähdyksellä.
 
!!
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joka itsensä ylentää jne! Onpa ikävää huomata kuinka itseään uskovaiseksi kutsuva hyökkää toisen päälle! Olet saanut nyt varmasti hyväksynnän ihmisten keskuudessa olemalla homomyönteinen. Miten on Jumalan silmissä? Mitä muuta SINÄ hyväksyt minkä Raamattu kieltää? Et ole yhtään parempi kun Grace: kuinka näet rikan veljesi silmässä mutta et malkaa omassa?
peesi tälle!!
 
mirja
tää onki hyvä ketju...

mulla on paaaaljon kaikenlaista tunnustettavaa, esim.:
-olen käyttänyt vuotta huumeita, en tosin enää
-käyb terapiassa kahdesti viikossa, mutta lapseni on joka päivä tarhassa.
-tupakoin raskaana
-en imettänyt.
-minulla on rikosrekisteri.
-lapseni on usein viikonloput mummolassa

pakko sanoa vielä, että silti lapseni on tosi tärkee mulle. syy siihen, miksi raitistuinkin.

mutta tämä oli vaan pintaraapaisu, enempää en uskalla tunnustaa
 
tunnustus
- lapset menneet hoitoon reilun vuoden iässä
- olen kauan sitten tukistanut esikoistani yhden kerran. Sen jälkeen en ikinä. Lapsi suojasi käsillään hiuksensa vielä kuukausia tuon tapauksen jälkeen, jos suutuin. :ashamed: Tämä on samalla se asia, jota elämässäni olen eniten katunut!
- olen väsyneenä ja turhautuneena sortunut huutamaan lapsilleni
- ylipaino
- minulle ei riitä pelkkä äitiys; haluan oman menestyksekkään ja haastavan uran työelämässä ja teen tällä hetkellä paljon töitä sen suhteen, että sen saisin
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Joka itsensä ylentää jne! Onpa ikävää huomata kuinka itseään uskovaiseksi kutsuva hyökkää toisen päälle! Olet saanut nyt varmasti hyväksynnän ihmisten keskuudessa olemalla homomyönteinen. Miten on Jumalan silmissä? Mitä muuta SINÄ hyväksyt minkä Raamattu kieltää? Et ole yhtään parempi kun Grace: kuinka näet rikan veljesi silmässä mutta et malkaa omassa?
oletko sä ihan varma ettet sekoita mua johonkuhun toiseen, mä olen kirjoittanut vain ja ainoastaan mustalla nikilläni, en harmaana.
Onko se nyt hyökkäämistä kun sanon että vaikka mullakin on oma uskonnolinen vakaumus, ei se silti ole mulle itsestään selvää miten mä suhtautuisin jos oma lapsi olisi omaan sukupuoleen suuntautunut.
Mä en piittaa siitä saanko vai enkö saa hyväksyntää kun olen "homomyönteinen"...jos homomyönteisyys tarkoittaa etten hylkää ystäviäni jotka ovat homoja olen siis homomyönteinen
Mä en ole väittänyt saavani hyväsyntää Jumalan silmissä, sanoin että Jumala näkee mut karvoineni kaikkineni, mun ei tarvitse piitata ihmisten mielipiteistä, koska vain ja yksin Jumala on pätevä arviomaan mua kristittynä.

 

Yhteistyössä