Jos homoja aletaan rinnastaa pedofiileihin ja eläimiinsekaantujiin, niin ihmetteletkö jos joskus menee kuppi nurin?mä en nyt jaksa vastustaa tai puoltaa, mut ihmetyttää asiaan liittyvä raivo. Jos mä vaikka vastustaisinkin, niin miten mä voisin tälläseen yrittää perustella, kun mut on jo haukuttu kusipääksi ja idiootiksi? Joo, pitäkää te mielipiteenne, mutta onko ihan pakko haukkua koko ajan niitä jotka on eri mieltä? Melkeen tulee olo, että haukkumisella yritetään vaientaa eri mieltä olevat täysin. Paine onkin aika kova, en tiedä todella uskaltaisinko kertoa jos vastustaisin, koska sitten monet ihmiset, joista pidän, inhoaisivat minua ja alkaisivat haukkua.
ei kaikki vastustajat suinkaan ole rinnastaneet homoja joihinkin eläimiinsekaantujiin, eikä kaikki vastustajat edes ole mitään uskovaisia. Jotenkin mua inhottaa että se asenne on niin hyökkäävä että se estää ihan oikeesti kaiken normaalin keskustelun.Jos homoja aletaan rinnastaa pedofiileihin ja eläimiinsekaantujiin, niin ihmetteletkö jos joskus menee kuppi nurin?
Saa vastustaa, Suomi on siinäkin suhteessa vapaa maa. (Ajattelepa jos vaikka uskovilta otettaisiin pois oikeus mielipiteisiin ihan lailla? Huh, aika ikävä olisi sellainen maa, jossa ihmiset olisivat eriarvoisessa asemassa lain edessä, eikö?) Mutta jos tekee vaikeaa olla asiallinen vastustamisessaan, niin suun voi joskus pitää kiinni.
No niitä asiallisesti vastustavia kohtaan en kyllä ole kamalasti nähnyt hyökättävän. Tietysti se on monelle vaikea asia ymmärtää, miksi joku ei salli kaikille tasavertaista kohtelua lain edessä ja silloin saattaa vähän kuumottaa. Varsinkin jos vastustaja jakaa jotain väärää tietoa, niin joskus turhauttaa selittää ja oikoa niitä noin sadannen kerran.ei kaikki vastustajat suinkaan ole rinnastaneet homoja joihinkin eläimiinsekaantujiin, eikä kaikki vastustajat edes ole mitään uskovaisia. Jotenkin mua inhottaa että se asenne on niin hyökkäävä että se estää ihan oikeesti kaiken normaalin keskustelun.
Kyllä tässäkin keskustelussa vähemmistönä ovat nämä eläimiinsekaantuja-syyttelijä-tyypit, suurin osa agressiivisista vastauksista tulee nyt asiaa puoltavien suunnalta Yllä lainattuna viimeisin tyylinäyte ^^Niin, mihin asti suvaitsemattomuutta ja toisten ihmisten avointa syrjintää jaksaa kuunnella ilman, että alkaa suututtaa? Musta se on vaan terveen ihmisen merkki, että jossain vaiheessa menee kuppi nurin.
Humpuukiväitteen (mutku kirkko, mutku sitten mennään naimisiin sokeritoukan kanssa, mutku lapsia kiusataan, mutku luonnollisuus) esittämiseen menee viisi sekuntia. Sitten sen aukottomaan tyhjentämiseen menee 5 minuuttia, josta ei ole mitään hyötyä kun se sama urpo huutelee jo jossain muualla että MUTKU SITTEN MENNÄÄN NAIMISIIN SOKERITOUKKIEN KANSSA!!!!
Tässä keskustelussa ei ole mitään järkeä siksi, että anteeksi nyt vain, toinen puoli on aika lailla oikeassa, mitä tasa-arvoon tulee. Toinen puoli yrittää häiritä tätä prosessia, joka ei koske heitä itseään millään lailla, vaan koska ovat epäluuloisia.
Se on pöyristyttävää, ja suututtaa monet ja ihan aiheesta.
Hyvikset vastaan pahikset, kuten lapset maailman tyypillisesti jaottelevat. (Äläkä nyt suutu lapsenkaltaiseksi sanomisesta, se on omassa nikissäsi ja johan Jeesuskin sanoi, että lasten kaltaisten on taivasten valtakunta.)Lapsen saa raiskata, mielipiteeni on ihan oikea koska se on vain mielipide. Ei minua saa haukkua ja jos haukkuu nin on suvaitsematon.
Huomatkaa, että tässä väittelee ihmiset jotka haluavat tasa-arvoisen kohtelun toiselle kuin itsellen vs ihmiset jotka haluavat sortaa muita ja viedä niitä. Onko tuo nyt ihme jos jossain vaiheessa menee kuppi nurin ja sanoo yhden pahan sanan? Niiden kaikkien eläimiinsekaantumisjuttujen ja muiden huuteluiden pitkin vuotta jälkeen?
Lopettakaa nyt se itkeminen siitä yhdestä sanasta, ihan naurettavaa valitusta ymmärrettävästä reaktiosta. Myönsi itsekin että meni yli ja vaan jatkuu tämä itku. Vastapuoli saa rauhassa verrata eläinseksiin ja sortaa toisia mutta jos toinen puoli haluaa hyvää toisille ja hermostuu sortajiin, parkuminen alkaa. Aivan kuin odottaisitte, että hyvää haluava ihminen sanoo yhden sanan niin pääsette takertumaan ja kierimään siinä.
Idiootiksi ei tietenkään voi sanoa, mutta tämä sinun argumentointitapasi on ihan asiallinen. Onpas tekopyhää.Hyvikset vastaan pahikset, kuten lapset maailman tyypillisesti jaottelevat. (Äläkä nyt suutu lapsenkaltaiseksi sanomisesta, se on omassa nikissäsi ja johan Jeesuskin sanoi, että lasten kaltaisten on taivasten valtakunta.)
En kannata homoliittoja mutta nuo perustelut on kyllä niin sairaita ja järjettömiä että huhhuh. Homous ei ole perversio eikä mitenkään verrattavissa eläimen kanssa olemiseen!! Lasta ei myöskään oteta miksikään ihme koristeeksi vaan useilla on tarve olla vanhempi, tarjota lapselle rakkautta ja hoivata. Tämä tarve ei ole sidoksissa sukupuoliseen suuntautumiseen.Kysymyksessäsi toteat kantaasi suvaitsemattomat tyhmiksi ja/tai sisältä pahoiksi...
Aika harva meistä terveistä vastustaa sitä että joku menisi naimisiin sian, lampaan tai samaa sukupuolta olevan kanssa , mutta lapsen ottaminen koristeeksi tuollaseen perversioon on ihmisoikeuskysymys lapsen kannalta.
Mies ja Nainen näet luonnostaan suhtatuvat elämän pikku tapahtumiin eri lailla ja vuosien vieriessä lapselle olipa hän tyttö tai poika, kasvaa tapa toimia sukupuolensa mukaisesti ja näkee ettei isän tai äidin tapa toimia ole väärä vaikka ovatkin erilaisia tapoja.
Peesi.Alkuperäinen kirjoittaja Vaikea miellyttää kaikkia;30043253:Mä en jaksa puoltaa ihan vaan sen takia kun asiasta on noussut niin iso polemiikki. En minäkään huutele siitä että kenen kanssa panen tai kenen kanssa elän elämääni, ja vaadi muita ihmisiä hyväksymään sitä. Ei monet heteroparitkaan saa lasta, jos ei siihen kaksi homoa pysty niin miksi se olisi joku perusoikeus saada lapsi. Moni rankoilla hoidoilla saatu lapsi lapsettomalle heteroparille saa paljon terveysongelmia, kun se luonto on tarkoittanut toisin.
Nykyihmiset kuvittelee että heillä on oikeus vaikka mihin ja kaikki mulle nyt heti. Homoparejakin pitäisi tässä jotenkin ylistää ja esittää suvaitsevaista, no olen minäkin valinnut tieni ja joudun elämään niiden valintojen kanssa. Mun puolesta jokainen saa valita elämänkumppaninsa kuten he itse haluavat, ja elävät sitten sen mukaan.