mulla melkein sama, paitti 1 lapsi ja oon kuulemma läski.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Oma mies sano että oot tollanen läski tiukkapipo kun olin aika äskettäin saanu meidän neljännen lapsen. On pyydelly tät anteeks monia kertoja, mutta lähtemätön juttu jäi tosta mulle mieleen :ashamed:
Juu ja mä olen surkee synnyttäjä kun esikoista vääntäessä 19v itkin ja huusin että päästäkää mut täältä pois. Pelästyin kun kätilöt paino vauvaa päältä kun meinas jumiutua. iski hysteria ja paniikki. Muutama kk sen jälkeen mies muisti mainita että kun musta ei ole mihinkään vaan synnytyksessäkin meinasin luovuttaa kesken.Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:Sua kuvottaa katella, eihän sua kukaan panis. Lunkkusilmänen idiootti. Noi ei oo pahoja mutta se jatkuva ämmittely on kaameeta. Sellanen puuskahdus ja huokaus että ihme ämmä.
kai mies on nyt vankilassa?Alkuperäinen kirjoittaja .:Ollessani 13-vuotias yli 30v. mies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen. Kerran sanoi: "sulla taitaa olla aika löysä pillu", kun en huutanut kivusta hänen pikku leikkiensä aikana. Aihetta olisi kyllä ollut, mutta en uskaltanut ja ilennyt.
Siis mitä?? Tosi törkeääAlkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:"Anna niiden ottaa se pois sieltä" (vakavasti sairas vauva masussa)
"Sä sinne mullan alle kuuluisit!" (saman vauvan hautajaispäivänä )
???häh??Alkuperäinen kirjoittaja tessa:Mitäs teette noin sekundoja lapsia?
mitäs lueskelet täällä jos haluat vain ilkkua? Dork..Alkuperäinen kirjoittaja tessa:Mitäs teette noin sekundoja lapsia?
Kuka hitto tuollaista sanoo?!Alkuperäinen kirjoittaja anna:Siis mitä?? Tosi törkeääAlkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:"Anna niiden ottaa se pois sieltä" (vakavasti sairas vauva masussa)
siis minä ymmärsin että joku on sanonut tessalle noin.Alkuperäinen kirjoittaja vammavemppa:mitäs lueskelet täällä jos haluat vain ilkkua? Dork..Alkuperäinen kirjoittaja tessa:Mitäs teette noin sekundoja lapsia?
En ole tänne tullut ilkkumaan kenellekkään, vaan minulle sanottiin juuri nuo sanat. Sorry, en ajatellu et tuun väärin ymmärretyksAlkuperäinen kirjoittaja vammavemppa:mitäs lueskelet täällä jos haluat vain ilkkua? Dork..Alkuperäinen kirjoittaja tessa:Mitäs teette noin sekundoja lapsia?
Joo... Jäänyt kyllä mieleen mut eihän noi ihmiset ole ihan järjissään olleet...Alkuperäinen kirjoittaja anna:Siis mitä?? Tosi törkeääAlkuperäinen kirjoittaja MargeSimpson:"Anna niiden ottaa se pois sieltä" (vakavasti sairas vauva masussa)