Mikä on pahinta mitä sinulle on sanottu koskaan?

• Viestiketjun aloittaja kerro
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Oma mies sano että oot tollanen läski tiukkapipo kun olin aika äskettäin saanu meidän neljännen lapsen. On pyydelly tät anteeks monia kertoja, mutta lähtemätön juttu jäi tosta mulle mieleen :ashamed:

aattana
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oma mies sano että oot tollanen läski tiukkapipo kun olin aika äskettäin saanu meidän neljännen lapsen. On pyydelly tät anteeks monia kertoja, mutta lähtemätön juttu jäi tosta mulle mieleen :ashamed:
mulla melkein sama, paitti 1 lapsi ja oon kuulemma läski.

Alkuperäinen kirjoittaja Afrikannorsu:
Sua kuvottaa katella, eihän sua kukaan panis. Lunkkusilmänen idiootti. Noi ei oo pahoja mutta se jatkuva ämmittely on kaameeta. Sellanen puuskahdus ja huokaus että ihme ämmä.
Juu ja mä olen surkee synnyttäjä kun esikoista vääntäessä 19v itkin ja huusin että päästäkää mut täältä pois. Pelästyin kun kätilöt paino vauvaa päältä kun meinas jumiutua. iski hysteria ja paniikki. Muutama kk sen jälkeen mies muisti mainita että kun musta ei ole mihinkään vaan synnytyksessäkin meinasin luovuttaa kesken.

.
Ollessani 13-vuotias yli 30v. mies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen. Kerran sanoi: "sulla taitaa olla aika löysä pillu", kun en huutanut kivusta hänen pikku leikkiensä aikana. Aihetta olisi kyllä ollut, mutta en uskaltanut ja ilennyt.

ap
Minulle sanottiiin jotain joka satutti. Kauan kestää unohtaa?

Ihan selvästi nuo kaikki tokaisut on vain oman pahan olon purkauksia joita tänne on kirjoitettu. siis sen sanojan pahan olon purkauksia.

ap
Alkuperäinen kirjoittaja .:
Ollessani 13-vuotias yli 30v. mies käytti minua seksuaalisesti hyväkseen. Kerran sanoi: "sulla taitaa olla aika löysä pillu", kun en huutanut kivusta hänen pikku leikkiensä aikana. Aihetta olisi kyllä ollut, mutta en uskaltanut ja ilennyt.
kai mies on nyt vankilassa?

trish
Kun sain keskenmenon niin mies väitti että se oli mun syytä, että olin muka tehnyt jotain väärin. On kyllä pyytänyt myöhemmin anteeksi monta kertaa, mutta vaikea unohtaa...

"Ois pitäny panna jotakuta siellä Ruotsissa"
Viime syksynä poikaystäväni toimesta. Mutta jumaliste että ripitin ukkoa tuosta hyvästä...sai kuulla kyllä KAUAN siitä! Oli kyllä aidosti pahoillaan, mutta "sitä sanoo raivostuksissaan vaan liian pahasti kaikkea, emmää yhtään tajua sillon" juupajuu ja niinniin... :attn:

Yhteistyössä