Mikä on pahinta mitä miehesi on sinulle sanonut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
ja annoitko anteeksi? Entä ottaisitko eron, jos mies haukkuisi sinut kerta viikkoon pata luhaksi ja syyttelisi asioista, joille et voi mitään?

Meillä tää on ollu tällasta jo vuosia, haluaisin erota, mutta jostain syystä on niin vaikeeta. Mies väittää rakastavansa, mutta teot puhuu muuta, ei yhtään kunnioitusta mua kohtaan. Olen kysynyt miksi on niin ilkeä minua kohtaan, mutta ei osaa muka sanoa syytä.

Mulla on jatkuvasti niin paha olla, olen puhunut miehelle, mutta ei hän tunnu välittävän, jos alan itkeä...mies sanoo että älä alota taas, ole hiljaa.

Välillä pyytää kyllä anteeksi ja vannoo muuttuvansa, mutta sitä lupausta kestää pari päivää, kunnes taas alkaa henkinen kiusaaminen. Oon ihan loppu.

 
z
haukkuu huonoksi äidiksi,laiskaksi,huoraksi ym.en jaksa enää välittää kun pakoonkaa ei pääse.sos.toimisto ei avusta muutossa,säästöjä en ole voinut tehdä kaupunki ei anna asuntoa koska mies laittanut paskaksi asuntoa.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja z:
haukkuu huonoksi äidiksi,laiskaksi,huoraksi ym.en jaksa enää välittää kun pakoonkaa ei pääse.sos.toimisto ei avusta muutossa,säästöjä en ole voinut tehdä kaupunki ei anna asuntoa koska mies laittanut paskaksi asuntoa.
Just tota mäkin pelkään siinä lähtemisessä, että miten saan asunnon mulle ja lapsille, kun rahaa ei ole vakuuksiin ym.
 
toivoton mutta niin rakastunut
äsken oli jo lähellä että tosissaan olisin laittanut sen viestin perään, mutta enpä pystynyt kuitenkaan. jos haluat enemmän jutella? niin jos on vaikka sähköpostiosotetta tms?
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja toivoton mutta niin rakastunut:
äsken oli jo lähellä että tosissaan olisin laittanut sen viestin perään, mutta enpä pystynyt kuitenkaan. jos haluat enemmän jutella? niin jos on vaikka sähköpostiosotetta tms?
En viitsi tänne palstalle laittaa sähköpostiosotetta, mutta yv:tä voi laittaa...ootas kun kirjaudun.
 
Ollaan oltu yli 20v yhdessä, ja jos isäntä olisi puhunut mulle pahasti - tai päinvastoin, niin emme luultavasti enää olisi yhdessä. Kyllä meillä kunnioitus näkyy puolin ja toisin sanoissa ja teoissa.
 
vieras
Keinoja on monia jos oikeasti haluat erota, tosin tuskin mies lopettaa käytöstään
eron jälkeen, luultavammin pahenee.
Siedin ex-ukolta kaikenlaista, ennen kuin sain voimia taistella vastaan. Jatkuvasti
kun saa kuulla olevansa huono äiti, huora yms. sitä alkaa itsekin uskoa olevansa
huonompi kuin muut.
Miksi sinun pitää lähteä? Parempi olisi laittaa mies pihalle, hänhän ongelmaa
aiheuttaa.
Sinuna laittaisin kova kovaa vastaan ja antaisin samalla mitalla takaisin, saisi
itse kokea miltä haukkuminen tuntuu.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:
Kuinka te voitte olla tuommoisten "miesten" kanssa...ja ylipäätään miten alunperinkään olette moisiin paskahousuinin sekoontuneet?
Kukas tekis listaa siitä, mikä on pahinta mitä nää naiset itse on miehilleen sanoneet? Kyllä kai sitä joskus itekin on jotain pahasti sanonut :ashamed:
 

Yhteistyössä