Mikä on pahinta mitä miehesi on sinulle sanonut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja Timppa:
Eipä ole tullut sanottua pahasti. Minä kun en halua loukata ihmistä ja katua sitten sanomisiani. Säästän loukkaukset ihan oikeisiin tilanteisiin missä ne ovat oikein ansaittuja.

Loukkaus ei ole koskaan ansaittua. Kritiikki sen sijaan on.
 
Marilii
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Että olen orgasmikyvytön maho lehmä...
Selkeesti olette tehnyt väärän valinnat, kuin myös nämä muutkin naiset täällä. Lähde kun vielä voit ja olet nuori. Tuommonen vaan pahenee vanhetessaan. Usko minua, niin minäkin aikoinaan tein, enkä ole katunut. Mies oli ihan jumalattoman komea, mutta siihen se jäikin.

 
Mä en muista mitään pahaa mitä mies ois sanonut, on se joskus kiireisenä ja huonona päivänä saattanut sanoa jotain tyyliin "Nyt hiljaa" tai "turpa kiinni". Minä olen kerran sanonut miestäni kusipääksi. Kadun sitä, koska hän ei sitä normaalisti ole, sillä hetkellä vain oli. :whistle: :D
 
Exä kyllä haukkui kaikilla sanoilla mitä päästään keksi, ja tuo naintitaidon, pillun ulkonäön ja tiukkuuden yms. haukkuminen oli ihan arkipäiväistä. Yleensä olin ruma lehmä. Ja silloinkin kun hän kehui, oli ne kehut vähintäänkin kaksijakoisia, miten ne pystyi tulkitsemaan, ja niillä todella hän loukkasi jopa pahemmin kuin suorilla haukkumisilla! Onneks tajusin lähteä. Huhhuh. :x
 

Yhteistyössä