mikä on pahin kriisi mistäparisuhteenne on selvinnyt?

  • Viestiketjun aloittaja "rimpula"
  • Ensimmäinen viesti
"vierailija"
[QUOTE="vieras";28206576]Meillä ei noita kriisejä ole hirveesti ollut, mutta...
ensin selviittiin siitä, ettei meille tule koskaan vauvaa, sitten selvittiin siitä että meille tulee vauva, ja sitten selvittiin siitä, että meillä on vauva. :) Nyt taas arki rullaa. :)[/QUOTE]

Kerro lisää? :) Me yritetään toipua siitä, ettei meille tule koskaan vauvaa... Kuitenkaan kaikki toivo ei ole vielä mennyttä, vaikka järki sanoisikin toisin.
 
"vieras"
Meillä miehen alkoholismi ja perheväkivalta. Oli tönimistä ja retuuttamista, mutta mies itse säikähti sitä, että löi minua nyrkillä. Pidettiin sitten taukoa parisuhteesta ja vuoden kuluttua päätimme kokeilla uudestaan. Nyt on mennyt vuosia hyvin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";28208635]Meillä miehen alkoholismi ja perheväkivalta. Oli tönimistä ja retuuttamista, mutta mies itse säikähti sitä, että löi minua nyrkillä. Pidettiin sitten taukoa parisuhteesta ja vuoden kuluttua päätimme kokeilla uudestaan. Nyt on mennyt vuosia hyvin.[/QUOTE]

Ettekö ole lyöneet enää? Miten siitä voi päästä eroon? Vaikka saman kumppanin kanssa jatkaa.

tämän ei ole tarkoitus nälviä sua, vaan ihan mielenkiintoista. Jaksamkista teille! Ja onnea eteenpäin :)
 
"vieras"
[QUOTE="Tiikeri";28205578]Typerä lässyttäjä yritti kiilata meidän väliin, mutta saikin lopulta nokilleen. Kyllä se silti paljon meinasi pilata. Lässyäijän omaan elämään tuskin vaikutti mitään, sen kun porskuttaa vaan.[/QUOTE]

Tämä on klassikko. Vaimo ystävystyy miespuolisen kaverin kanssa mutta oman miehen itsetunto ei kestä. Ystävä muuttuu lässyttäjäksi ja syytetään sitä. Vika ei ollut vaimossa vaan lässyttäjässä. Kätevää.
 

Yhteistyössä