[QUOTE="tyttö";25058749]No listataan nyt sitten hieman...
- Vanhempien alkoholismi, kaikkine seuraamuksineen. Aion pitää huolen että minun lapsien eti tarvitse puukkoja vanhemmiltaa kätkeä, ei autonavaimia eikä tulenteko välineitä. Aion myös pitää huolen että omien lasteni ei tarvitse minun tai heidän isän oksennuksia tai paskoja siivota. Näennäisesti olimme "onnellinen" perhe,juopottelu ei näkynyt ulkopuolisille...mitä nyt muutaman kerran poliisit soitin hätiiin.
- Molempien vanhempien itsemurhayritykset.
- Joutuminen pommi-iskuun lomalla
- Avioero ensimmäisestä miehestä
- Papan löytäminen kuoleena
- Lasten syntyminen pikku keskosina aivan liian aikaisin
- Anopin vaikea sairaus. Kerrankin kun elämääni tuli oikeasti välittävä "aikuinen" joka on minulle kuin äiti, niiin hän sairastuu pahaa syöpään ja toipuminen on äärimmäisen epävarmaa.
- Omat vanhempani jotka edeleen jatkavat hidasta hivutustani - tiedän että pitäisi vaan katkaista välit. Mutta sekin on niin saatanan vaikeaa kun on koko elämän heistä kantanut huolta ja vastuuta.
Mutta mitäs noista? olen vaikean masennuksen läpi käynnyt ja saannut apua. Saannut purkaa koko historian terapeutin kanssa ja löytänyt sitä kautta itselleni rauhan. Mun elämä on nyt kääntynyt valon puolelle, kiitos rakkaan miehen ja meidän ihanien lasten&kodin. Ilman heitä olisin mullan alla. Se on varmaa, koska yksin en enää olisi jaksanut.[/QUOTE]
Toi vanhempien alkoholismi kuulostaa pahalta
Voimia sinulle!