"aloittaja"
Minulle rakkaan mummini kuolema vajaa 3 vuotta sitten on ollut suuri järkytys. En ole toipunut siitä vieläkään kunnolla.
Koko lapsuus oli sen verran kuraa että olen päivittäin kiitollinen siitä että nyt olen aikuinen ja lapsuus ja nuoruus jää joka päivä pidemmälle menneisyyteen
Samaa mieltä, ja mun mielestä tuo oli jotenkin suloisesti sanottu sulta.Läheisen ystävyyssuhteen katkeaminen niin, ettei selvitetty asioita kasvotusten. Inhoan asioita, jotka jäävät jossain mielessä kesken ja joihin ei voi itse vaikuttaa. Eipä mitään tuon pahempaa. Todella helpolla olen tähän mennessä päässyt. Kaikille ne omat murheet on toki aina isoja eikä niitä voi verrata toisten kokemuksiin. Kauheita juttuja teillä joillakin jo tässä vaiheessa ketjua. : /
:hug:Alkuperäinen kirjoittaja nää;25057597:Jaa-a, en tiedä missä järjestyksessä: insesti, raiskaus, miehen kuolema, lapsen vakava sairastuminen ja vikana oma totaalinen loppuunpalaminen
Sama täällä. Tosin vielä kauheempaa oli se kun isä tappoi äitini. 10 vuotta jo mennyt ja vieläkin aika rikki...Kauheinta mulla varmaan on ollut lapsuus narsisti-isän "kynsissä". Siitä toipumisessa onkin mennyt tovi jos toinenkin, ja täysin ehjää musta ei varmaan tule ikinä.