Mikä on ollut pahinta ruokaa, mitä olet ikinä syönyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Lunatic
lehmän kieli, 1. tai 2.luokalla. Tämmönen on ainakin jäänyt mieleen, en tiedä onko se totta, vai sanoko sitä joku vaan lehmän kieleksi. Joku harmaa lihaköntti se oli.

"vieras"
Tehän luettelette täällä kaikki mun herkut! Rakastan silakkaa, maksaruokia. Kieli on todella maukasta lihaa oikein laitettuna ja klimppisoppa herkullista. Mulla pahimmat ruoat on ollu kaikki sinihomejuustolla höystetyt, en voi sietää homejuustoa kuumennettuna enkä mitän cheddarjuustoja. Sushiin en myöskään koskisi enkä etanoihin.

Taitaa olla ne mäkkärin hampparit, jotka on olleet yksinkertaisesti niin pahoja, että on oksut lentänyt. Mutta pahaa oli myös miehen tekemä joku veriklimppikeitto. Jonkun verran sitä söin, mutta ei kärsinyt koko lautasellista.

Minä syön noin keskimäärin ihan mitä hyvänsä ja vielä erittäin hyvällä ruokahalulla. En siis ole mikään ronkeli tai hifistelijä ollenkaan.

Muistan kyllä Venezuelassa yhden kalakeiton, jota en kovin paljon voinut syödä. Lautasella oli kokonainen kala suurin piirtein sisälmyksineen, eikä se ollut esteettisesti mikään hieno elämys.

Kerran muistan Venäjällä saaneeni kanakeittoa, missä oli kanan kurkkutorvestä pätkä ja siinä vielä jotakin karvoja tms. näkyvissä. Sekin oli aika paha rasti, ja söin vain liemet. Jos näitä ruokia olisi tarjottu minulle niin, että olisin syönyt ne sokkona, ongelmaa ei varmaan olisi ollut. :)

klimppisoppa...tarviiko kertoa syytä. sitten kookoksen mausta en tykkää. se rahka jälkkäri ei ole myöskään mieleen, jossa on riisiä mukana. rahka rahkana ja riisi riisinä.

"vieras"
Pahinta, mitä olen ikinä syönyt on eräs senegalilainen liharuoka, joka mielestäni maistuu lehmänpaskalle, tai olettaisin sen lehmän p:n maistuvan juuri sille :D

Toinen kaamea ruokamuisto on Pietarista, jossa söimme yöllä joltain nakkikioskilta ostetun pitsan, joka oli epäilyttävän näköinen ja värinen. Mainittakoon, että alkoholilla oli osuutta asiaan, että pitsa ylipäätään tuli syötyä. Makua en muista, mutta monta vuotta pelkkä ajatus siitä pitsan ulkonäöstä aiheutti vatsanväänteitä :D

Pahin ruoka mitä olen maistanut oli entisen asuinpaikan yhdessä hotellissa. Siellä oli edellisen työpaikan pikkujoulut ja koska olen kalalle allerginen minulle oli omat alkupalat. Se alkupala oli niin oudon makuista, enkä sitten tykännyt siitä pääruastakaan ja minulle tuli ihan huono olo. En ole sen jälkeen edes harkinnut, että olisin mennyt taas siihen paikkaan syömään.

"koppis"
Hampurilainen, jonka söin eräässä lontoolaisessa pubissa. En halua edes ajatella mitä siinä "pihvissä" mahtoi olla, se tirskui jotain "vettä", litisi ja lötisi...

Yhteistyössä