Mikä on ollut pahinta ruokaa, mitä olet ikinä syönyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
nuuksu
Mä en tykännyt Thaimaan ruuista tai sitten oli liian suuret odotukset kun joka paikassa niin hehkutetaan oi voi miten herkullista! Hais kaikki vähän märille sukille. Ja joulukinkkua en voi syödä, se kans haisee vanhalle lihalle. Enkä myöskään sika-nauta jauhelihaa, haisee yrjölle!

GR
En tykkää lihasta jossa läskiä, esim läskisoosi. Enkä lihasta jossa jänteitä tai muita sattumia. Ihan sisäfilee käy ja jauheliha jossa kaikkea mutta niin hyvin jauhettu ettei tule "sattumia" suuhun. Ja jauheliha pitää olla vain naudan, sikaa en syö paitsi sisäfileetä.

Kieli ja koulun tilliliha joka oli kuin limaa ovat myös äklöjä

Ruotsin lautalla olin onnessani ku seisovassa pöydässä oli silakkapihvejä. Mut mä en tiennykää et niissä oli hemmetisti etikkaa ja kapriksia vissiin. Ei se niin pahaa ollu, söin kaikki mitä otin, mut ei kyl mitää hyvääkään.

Koulussa oli joku hirvitysruoka, jonka sisällöstä en oikein koskaan päässyt perille. Jotain kalaa siinä varmaan oli. Jonkin sortin pihvi, jossa oli jotain yrjövihreetä välissä. Hyi yöööök se oli kamalaa. Itkun kanssa piti sitä pupeltaa, kun ei saanut pöydästä nousta, ennen kuin oli yhden syönyt. Myöhästyin tunniltakin kerran, kun en saanut sitä moskaa kurkusta alas

--------
Meriantura ja miekkakala Espanjassa. Yleensä tykkään kalasta, mutta meriantura oli niin kamalan ruotoista ja jokseenkin mautonta ja miekkakala oli sitkeää, ihan kuin olisi porsasta syönyt. En ole kymmeneen vuoteen syönyt punaista lihaa, joten miekkakalan syöminen teki oikeasti pahaa.

"hmm"
Toivottavasti tätä ei nyt tarvitse hirveästi perustella, mutta olen syönyt kärpässienen lakin nahan kuivattuna ja rouhittuna ja sekoitettuna pehmikseen. kyyneleet valuivat ja joka suupalalla hirveä yökkäily.

"Sheddon"
Chilessä "sin verde" ei mennyt jakeluun joten lautaselle tuli pizza jossa tupla-levä ja tuplajuusto täyte. Ei se levä ainoastaan vaan se suolan määrä, hyi että :s siltikin söisin tätä makuelämystä ennemmin kuin...

Maksalaatikkoa. hajukin nostaa hapot kurkkuun. Noin vuosi sitten ajattelin ihan testimielessä ensimmäisen kerran maistaa ko. Tuotetta, koska en tiennyt miltä se maistuu ja monet ovat kehuneet (en tiedä miten olen aikuiseksi asti kasvanut maistamatta). Ensimmäinen haarukallinen suuhun ja välitön oksennusrefleksi. Isän tekemät jauhemaksapihvit ovat olleet suurta herkkua lapsesta asti,mutta kai maksalaatikon maksa on jotain muuta tavaraa...

Kyllä,
omatekoinen maksapatee oli kamalaa. Kereikassa vanhoista kaloista ja äyriäisistä tehty kala-äyriäis-lautanen,haisi niiin karmeelle vanhalle kalalle etten uskaltanut edes maistaa, Tienoon kulkukisst kiehnäs kiihkeenä jaloissa.

"vieras"
Enkkulassa asuessa maistoin steak & kidney pie'ta (sisältää siis naudanlihaa ja munuaista), jotenkin vaan se kusen maku tulee munuaisista mihin tahansa ruokaan.

Suomalaisista ruuista pahinta on kesäkeitto, vihanneksia lillumassa kuumassa maidossa, en vaan ole koskaan oppinut siitä tykkämään vaikka melko kaikkiruokaienen olenkin.

Mun äiti pakotti mut syömään jotain munakasta jossa oli ainakin tuorekurkkua(?) paistettu sekaan... Kaoin vedet silmissä kun se oli niin hirveää mutta äiti pakotti syömään koko paskan ja vakuutteli vieressä että niin hänkin söi omansa eikä se ollut yhtään pahaa.. Kun vein roskia niin hänen munakkaansa oli roskien seassa...

Destello
Ehdottomasti entisen (luojan kiitos..) anopin tekemä kampsukeitto. Tämä kulinaarinen elämys sisältää sian läskinpaloja, perunaa, ja verileipää, joista keitetään keitto. Normaalisti syön kaikkea kohteliaisuuden vuoksi, mutta silloin mun täyty juosta oksentamaan, koska pelkkä keiton (keitetty verileipä siis) haju oli niin kammottava.

Verileipä, pulloveri, verilätyt, maksa ja mämmi on myös ehdottomia inhokkeja. Tosin maksa siitä lievempänä, että pystyn syömään Saarioisten maksalaatikkoa mutten mitään muuta. Ja väitän että se on vielä ihan hyvääkin perunoiden kanssa :)

Kesäkeitto (ja yleensäkin lämmin maito), mämmi ja sipulikeitto (tai paistetut sipulit). En voi sietää sitä nuljuvan sipulin tuntua suussa. Iso, kypsä sipulinpala saa jo yökkimään. Olen oikeasti saanut tästä ongelman itselleni, sillä sipuli makuna ei ällötä ja valkosipulista varsin tykkään, sipulistakin raakana, mutta kypsennetty ei mene alas sitten millään jos vain näen että sitä sipulia on. Meillä ei onneksi mieskään ole sipulin perään ja lapsiakaan ei ole siunaantunut (lapsille en halua omia rajoitteitani), joten tilanne sinänsä hyvä.

Mä kuitenkin tykkään monen inhokkiruoasta, kuten maksasta, kielestä ja etanoista, joten en osaa pitää itseäni mahdottoman rajoittuneena (kun sitä sipuliakin syön jos se on tarpeeksi pienenä palana, enkä näe sitä :D).

Yhteistyössä