Mikä on ollut pahinta ruokaa, mitä olet ikinä syönyt?

• Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
Paistetut hirvenmaksapihvit, isän uusi naisystävä kokkasi ne meille "perhepäivällisillä"..Taisi olla melko vanhan elikon maksaa, sen verran kiprakkaa oli että ei pystynyt yhtä palasta enempää syömään :x
Kaiken huippu oli kun annettiin sitten koiralle jämät: hurtta nakkasi pihvin kokonaisena lattialle ja alkoi piehtaroida siinä :LOL::LOL: Vinkiksi niille jotka eivät koiranelämää lähemmin tunne, koira yleensä piehtaroi luonnossa itseensä sellaisen naamiohajun mitä erikoisimmissa paikoissa kuten eri elikoiden p*skaläjissä yms joten pihvin ominaistuoksu oli siis rattoisa :$

Iskän naisystävä tykkäs vähän kyttyrää :saint:

Mä pystyn syömään lähes mitä tahansa mutta ala-asteelta on jäänyt mieleen et koulussa oli jauhan maksapihvejä ja vaikka rakastan maksapihvejä niin sillon meinasin oksentaa lautaselle. Oli kamalaa kun opettaja pakotti syömään ja mua itketti kun maku etoi niin paljon. Muistan et ne haisikin kamalalle ja mä en ole koskaan ollut nirso, en edes lapsena ja pystyn syömään hyvin pahojakin ruokia, mut en tota ruokaa.

fff
Pikkujouluissa ravintolassa oli tarjolla jotain tosi kivan näköistä. Otin sitten kumpaakin reilun siivun. Jotain kasvispateeta :X Ja jääkylmää, vieläkin oksettaa kun ajattelee! Onneksi oli isot servetit :D

Täällä on tullu mun suosikkiruokia, mut niitä inhokkejakin.
Aladobi, mäti, lipeäkala, silakka (sinappisilakka ok), kraavikalat, osterit, riimiliha. Noi ei ainakaan uppoa. Ylipäänsä monet tuollaiset limaisenoloiset jutut tökkii.

mammax1
Sisäelimet, mämmi, silakat, silli, lipeäkala, mäti, merenelävät lukuunottamatta kalaa ja katkarapuja, niistä pidän. Mitähän vielä... Täällä tullutkin suurin osa niistä kamalimmista ruuiasta, kouluruuat ihan ykkösenä. Ainiin. Kaaliruuat saa oksentamaan, en ole ikinä sietänyt edes kaalin hajua. Hapankaali, se kamalin. Kasvispiiraat, kasvispizza.

"carelia"
Kateenkorvamuhennos :x
Henkisessä mielessä samoin. En kyllä muista makua, kun ajatus kuvotti niin kovin. Oikeasti kamalinta ruokaa mitä oon syöny on ollut liian suolainen muikkusoppa(siis muikkua ja sipulia maidon sekaisessa liemessä), lisäks ne muikun silmät kattoi sillein ikävästi... Kalan päitten syöminen yli 5 cm pitkiltä fisuilta on mulle liikaa.

"mellan"
[QUOTE="carelia";25069421]Henkisessä mielessä samoin. En kyllä muista makua, kun ajatus kuvotti niin kovin. Oikeasti kamalinta ruokaa mitä oon syöny on ollut liian suolainen muikkusoppa(siis muikkua ja sipulia maidon sekaisessa liemessä), lisäks ne muikun silmät kattoi sillein ikävästi... Kalan päitten syöminen yli 5 cm pitkiltä fisuilta on mulle liikaa.[/QUOTE]

Meillä kalakeitto oli vettä, jossa oli muikkuja ja sipulia. Varmaan just tuosta syystä teen itse kalakeiton aina lohesta ja laitan paljon kermaa

Yhteistyössä