Mikä on ollut junttimaisinta HÄISSÄ, joissa olet ollut vieraana?

Itse olin taannoin häissä, joissa
1. kutsussa oli tilinumero ja maininta, ei lahjoja vaan rahaa
2. ruoassa ja juomassa oli pihistelty oikein olan takaa eli vain yksi lämminruoka, sitäkin liian vähän. Lapsilla oli kiljuva nälkä kun kotiin saavuttiin.
3. aina, kun jokin "osio" (ruoka,tanssi,kakku, leikit...) oli ohi, hääpari katosi jonnekin bestiksiensä kanssa juoruamaan ja muita vieraita ei huomioitu millään lailla.
4. pari leikkiä, joissa häävierailta kerjättiin rahaa! Niinkuin eivät sitä jo kutsussa olisi tehneet! :kieh:

vieras
Nuo on olleet kyllä oikein pohjanoteeraushäät :)
Mua ahdistaa älyttömästi tuttu juttu ym väkisin väännetyt leikit, kellään ei ole hauskaa ja vieraat nauraa kun on pakko.

Minusta leikit missä kerätään rahaa on jotenkin juntteja. Tosin silloin syynä ei ole morsiuspari vaan leikin suunnitelleet henkilöt. Sekin on jotenkin tyhmää jos morsiuspari juttelee vain joidenkin kanssa ja suunnilleen karttaa muita. Esim. istuu ja kiertää tietyt pöydät ja osan jättää välistä. Kaikista ei tietty tarvi pitää, mutta omista häävieraistaan voisi edes esittää pitävänsä. ;)

Me oltiin kerran häissä missä me mentiin kirkon jälkeen juhlapaikalle ja odotimme yli tunnin siellä morsiusparia. Oli kylmä päivä ja juhlapaikassa ei ollut edes lämmitystä...
Meiltä kun kuski lähti pois kun oli vienyt meidät juhlapaikalle. Ruokaa ei ollut vaikka aluksi suunnittelivat hienot ateriat. Onneksi olimme syöneet hyvin ennen häitä. Ja kun me olimme lähdössä niin alkoivat grillaamaan. Ja eiku mökille syömään.

vieras
Musta junttimaisinta häissä on sellaset vieraat jotka luulee itse olevansa niin hienoja, tai olevinaan parempia kuin muut, että viitsivät arvostella toisten juhlia. Ainahan voi poistua paikalta jos ei miellytä.

siipirikko
Eräs vieraspariskunta lismas ja suuteloi koko ajan toisten häissä. Kaikilla muilla oli todella vaivaantunut olo. Minusta se oli junttia. Tottakai vähän voi pusutella, jos häät herkistää ja laittaa romanttiseksi, mutta että koko ajan. Morsiusparille suunnatuissa hempeissä esityksissäkin nämä vaan lismailivat. Kyllä ärsytti tuo junttimainen käytös.

Susu
..täytyy tunnustaa et rustasin juuri meikäläisen kihlakutsuihin "mielummin rahaa kuin lahjoja" tekstin sillä meillä on jo kaikkea ja kämppä on pieni mihinkään extrasälään..kutsutut tietävät et haaveena kylpyläviikonloppu ilman muksua joten eivät (ainakaan tietääkseni) pahastuneet rahan"kerjuusta"..tein selväksi että 10egeäkin on aivan hyvä ;) ..toki jos sitä rahaa ruinataan häissä leikinkin muodossa niin noloahan se on :/

vieras
Sen takia en koskaan ole tajunnut, miksi häihin pitää pyytää ihmisiä, keiden kanssa ei halua viettää aikaa. Ja itse myös kielsin suoraan kaikki leikit ym typeryydet ja meillä oli hyvä bändi, paljon ruokaa ja juomaa, tanssia ja seurustelua. Omathan ne häät on ja maksaa älyttömästi, onhan se tyhmää jos tarvii vielä vastoin tahtoaan sietää jotain leikkejä...

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Ravistettava:
Idioottimaiset pikkutuhmat mukamas-hauskat leikit, joihin yksikään vieraista ei haluaisi osallistua, mutta on pakko.
Joku semmonen juttu, mihin saattaa joutua kuka vaan ja sitten pitää luvata tyyliin ostaa hääparille jotain kortsuja. :$

musta oli tosi NOLOA vieraiden taholta, että kun boolimalja oli tyhjä ja viinakset juotu, niin väki lähti. Siis olin itse vieraana. Mutta siis, omahan oli hääparin moka kun eivät ottaneet tarpeeksi juomaa mukaan tai sitten olis ollut kokonaan pois.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Merlion:
Mina olin kerran pakistanilaisissa haissa. Juhlat kestivat 3 pv ja loppujen lopuksi siella rikottiin kananmunia toisten paihin. En pitanyt enka ymmartanyt tarkoitusta, mutta nama ovat niita kulttuurieroja
:LOL: :LOL:

nojaa
Sellainen tekee junttimaisen vaikutelman, jos hääpari on kauheen ujo. Istuvat vaan hiljaisina omassa pöydässään ja selvästi odottavat että voikun tää olisi jo ohi. Juttelevat vaan ihan lähimmille jne. Ei kai sille mitään voi että on ujo, mutta voisi sitä VÄHÄN enemmän yrittää. Ja toinen on että en ole tähän päivää mennessä vielä tavannut itsetehtyä hääpukua, jostai ei paistaisi omatekoisuus ja istumattomuus sadan metrin päähän.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja nojaa:
Sellainen tekee junttimaisen vaikutelman, jos hääpari on kauheen ujo. Istuvat vaan hiljaisina omassa pöydässään ja selvästi odottavat että voikun tää olisi jo ohi. Juttelevat vaan ihan lähimmille jne. Ei kai sille mitään voi että on ujo, mutta voisi sitä VÄHÄN enemmän yrittää. Ja toinen on että en ole tähän päivää mennessä vielä tavannut itsetehtyä hääpukua, jostai ei paistaisi omatekoisuus ja istumattomuus sadan metrin päähän.
Mulla oli kyllä ihan nätti hääpuku. :whistle: Ja mun kaverilla oli myös todella kaunis, eikä lainkaan itsetehdyn näköinen tai istumaton.

vieras
Minä en jotenkin osaa ymmärtää lahjalistaa, että etukäteen nimetty vaikkapa tietynmerkkinen ja värinen leivänpaahdin ym.
Ymmärrän kyllä että jos joku (esim kaaso) pitää yllä jonkinmoista listaa, ettei tule samoja lahjoja, ja vaikka vinkkaa että keräävät jotain astiastoa. Minusta vieraiden tulisi saada tuoda omannäköiset lahjat, eikä heiltä vain tilata listallista jotain mitä morsiuspari haluaa.
Seuraleikeistä en myöskään perusta, saati sitten yhteislaulusta.

Rukoilijasirkka
Mun mielestä se on ollut häissä epämiellyttävää, että istumajärjestys on niin, että ei ole ketään tuttua lähettyvillä. Ne ainoat tutut, joita on, on jossain muussa pöydässä. Se on myös ikävää, että istumäjärjestystä ei ole lainkaan ja paikkoja on juuri se määrä, mikä ihmisiäkin, jolloin se paikan hakeminen on aika inhottavaa myös, kun ei meinaa mahtua oman miehensä viereen, kun kaikki muutkin haluavat istua juuri omissa porukoissaan.

Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja silmukka80:
Mä oon ihan oikeesti ollut häissä jossa morsian pahoinpiteli teräaseella sulhon sairaala kuntoon. Meneeköhän junttimaisuuden piikkiin, ei ehkä...

Avioliitto kesti yllättäen useamman vuoden :whistle:
:eek: :eek: Kerro lisää! :eek:

Yhteistyössä