Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Paimio. Ehkä sattui huono tuuri ja huono asuinalue ainakin mutta sinne en muuttais vaikka maksettais.
Me ollaan asuttu nyt paimiossa neljä vuotta, eikä mitään valittamista =) Tosin ei asuta ihan keskustassa.
Noh, on siellä kauniitakin paikkoja ja yks Suomen ihanimmista uimakeitaista... Mut mulla huono kokemus johtuen varmaan siitä etten oppinut tuntemaan sieltä ketään ja huonomaineinen asuinalue.
 
Mä olen asunut vain ihanissa paikoissa (Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla), mutta olen käynyt muutaman kerran kyläilemässä Oulussa ja se on kyllä ihan ylijärkyttävä paikka :x Uskomatonta, että joku voi asua siellä. Kaukana kaikesta, ruma ja haisee pahalle.
 
No jos pittää joku valita niistä missä olen asunu niin Oulu... :ashamed: Ei ollu mulle mielekäs kaupunki ollenkaan. En tosin kauaa siellä asunukkaan. Mut muuten on tuttu kaupunki eli en ihan vain sen asumisen perusteella sano.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Mä olen asunut vain ihanissa paikoissa (Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla), mutta olen käynyt muutaman kerran kyläilemässä Oulussa ja se on kyllä ihan ylijärkyttävä paikka :x Uskomatonta, että joku voi asua siellä. Kaukana kaikesta, ruma ja haisee pahalle.
Kaukana kaikesta?

Vai kaukana Helsingistä, Espoosta ja Vantaalta? :D
 
näin
Alkuperäinen kirjoittaja Saiccu:
Helsinki. Ehdottomasti. :x
Helsingin suurimmat ongelmat on sen älytön levinneisyys. Se vaikuttaa yhdeltä hiton parkkipaikalta pitkine välimatkoineen. Toinen vielä suurempi ongelma on se, että siellä on hitosteen pummeja, juoppoja ja narkkareita. Huumeidenkäyttäjiä Helsingissä on tilastojen mukaan enemmän kuin huomattavasti suuremmassa Amsterdamissa. Kolmas suuri ongelma on se kiire ja stressi, mikä huokuu harmauden ympärillä.
 
kiinnostaa
Alkuperäinen kirjoittaja EllaDonna:
Mä olen asunut vain ihanissa paikoissa (Helsingissä, Espoossa ja Vantaalla), mutta olen käynyt muutaman kerran kyläilemässä Oulussa ja se on kyllä ihan ylijärkyttävä paikka :x Uskomatonta, että joku voi asua siellä. Kaukana kaikesta, ruma ja haisee pahalle.
Oulu haisee kyllä pahalle mutta miksi se on ruma ja kaukana kaikesta? Itse olen vaan erimieltä.

 
kooo
Alkuperäinen kirjoittaja miesie:
Kouvola. Kun muutin sinne, kämpän vessa täynnä oksua. Ekana yönä varastettiin fillari lukitusta kellarista. Ja äkkiä pois...
Kannattaa myös katsoa et mihin muuttaa,jos sä jossain eskolanmäes tai lehtomäes oot asunu ni en yhtää ihmettele.. Lähiö on aina lähiö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Mrs Shillelagh:
Kaikki sieltä pois muuttaneet tietänevät miksi. Harmi ettei Pekka-Eric tajunnut lähteä lätkimään.
No, miksi?
Siellä kukoistaa suvaitsemattomuus. En minäkään halunnut olla siellä kenenkään kanssa tekemisissä, mutta uskalsin sentään hakea lempisuklaani kaupasta itse. Lapsiani en olisi sinne kouluun laittanut missään nimessä. Kaikkia hassuja juttuja siellä sattui, mm. omaisuutta katosi aika usein.
 

Yhteistyössä