Mikä on ollut ällöttävin, hirvein, oksettavin paikkakunta, jolla olet asunut?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
huttunen
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ehdottomasti LOHJA. Kaikki siellä vaan oli niin hirveetä, tympeet ihmiset, ruma kaupunkikuva (erityisesti keskusta), ei mitään tekemistä, ainoa kiva juttu oli se Helsinkiin menevä tie.
LOHJA JA MUU SUOMI! Ei kiitos, olkoot!
 
kyl
Alkuperäinen kirjoittaja hups:
Helsinki, Sörnäinen (onneksi olin vain 2 kk. opiskelijana, ennen kuin sain asunnon ). Hirveä paikka, järkyttäviä tyyppejä notkui nurkilla vastaan. Asuntokin oli ihan kauhea. Kerran kadulla velloi vastaan iso, tosi lihava nainen, joka alkoi huutaa mulle, että olen liian laiha, "ota musta mallia"! Joo, heti :D
Jepjep. Muuallakin Helsingissä kuin Sörnäisissä tapaa näitä mielenkiintoisia ihmisiä =D

 
hj
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ehdottomasti LOHJA. Kaikki siellä vaan oli niin hirveetä, tympeet ihmiset, ruma kaupunkikuva (erityisesti keskusta), ei mitään tekemistä, ainoa kiva juttu oli se Helsinkiin menevä tie.
kuvissa paremmalta:
http://www.lohja.fi/default.asp?sivu=6&alasivu=1556&kieli=246
 
Nöpönen
Alkuperäinen kirjoittaja ..:
kai te varkautelaiset asutte könönpellossa tai puurtilassa? :D
asuttaski. Tosin ei tässä asuinalueessa mitään vikaakaan ole, tympii vaan ylipäätänsä koko kaupunki. Terveydenhuoltoa ja työpaikkoja myöten..
 
Loimaalainen
Alkuperäinen kirjoittaja hyi hitto:
LOIMAAA

Vieälin meinaa oksennus tulla kun mietin kysesitä käpykylää..ää
Mä olin varma jo lukiessani tän otsikon että Loimaa on varmasti ihan kärkipäässä!
Mä olen Loimaalla syntynyt ja lähes koko ikäni asunut. Ja täällä varmaan kuolenkin.
Ja syvältähän tämä paikka on. Mutta kertoo musta tosi paljon kun täällä edelleen jumitan ja haukun. Eli olen ihan tyypillinen Loimaalainen.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja hj:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mulla ehdottomasti LOHJA. Kaikki siellä vaan oli niin hirveetä, tympeet ihmiset, ruma kaupunkikuva (erityisesti keskusta), ei mitään tekemistä, ainoa kiva juttu oli se Helsinkiin menevä tie.
kuvissa paremmalta:
http://www.lohja.fi/default.asp?sivu=6&alasivu=1556&kieli=246

No yhtä ankeelta näyttää :) Ei tullut kyllä yhtään ikävä, on melkein 3 vuotta kun muutin sieltä pois.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Nurmijärvi
sama!

oletko sieltä kotoisin?

minä valitettavasti olen...
Kirkonkyläkö vai mikä, Nurtsi on aika laaja kunta..
Kyllä mun silmissä koko kunta oli yhtä ankea ja kamala paikka..
no missäs nyt asut jos täällä on niiiiiin tylsää?
 
se kotoisin oleva
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Alkuperäinen kirjoittaja v:
Alkuperäinen kirjoittaja huh:
Alkuperäinen kirjoittaja --:
Nurmijärvi
sama!

oletko sieltä kotoisin?

minä valitettavasti olen...
Kirkonkyläkö vai mikä, Nurtsi on aika laaja kunta..
Kyllä mun silmissä koko kunta oli yhtä ankea ja kamala paikka..
samaa mieltä!

itse olen kotoisin nurmijärveltä mutta tuusulan rajalta ja perheemme asioi aina tuusulassa tai tuusulan puolella. nurtsilla ei toiminut yhtään mikään ja mitä olen menoa seurannut, niin eipä toimi edelleenkään.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja n:
En oo asunu mutta Varkauteen en muuttais ikinä enkä Kouvola/Valkeala/Kuusaankoski :x
Mikäs Kouvolassa nyt niin kamalaa on? Oletko ikinä edes käynyt? Sitä paitsi mainitsemasi kunnat on nykyään yhtä samaa kaupunkia eli Kouvolaa.
 

Yhteistyössä