mikä on miehenne...

• Viestiketjun aloittaja milkkis
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:43 milkkis kirjoitti:
niin, mikä on miehenne raivostuttavin sanonta???
Selittäessään jotain asiaa, se puhuu aina pronominien toisesta persoonasta eli tyyliin "jos teet noin, sit ..."

Tosi tyhmän kuulosta joskus.

Jos mä pyydän tekee sitä jotain, niin se vastaa joka asiaan että "Yes my darling" (Joskus tuon darling sanan kohdalla on ollut fuhrer...) :headwall:
No eihän tuo nyt pahalta kuulosta, mutta se äänenpaino... :/ <br><br>

Mies AINA kun se soittaa kavereilleen niin kysyy ensimmäisenä et no joo, ooksä missä!?!?!

Ja kun sille selittää jotain niin se kysyy AINA et mitä ,vaikka se kuuleekin mitä sille sanoi...oi että mua sitten v.ituttaa se!!

juu ja oishan noita varmaan vaikka mitä...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 07:59 Jode kirjoitti:
:LOL: :LOL: :LOL: Mää kuolen itteni nauruun!!!!!!! Vaikka ei se naurata kun omalle kohdalle sattuu.
Oma mies on nerokas toistelemaan mun sanoja. Jos kysyn esim.
Mihin kauppaan mennään? se vastaa; Ai mihin kauppaan?
Tai ;Missä lapio? -Ai lapio?
Pitäähän se varmistaa joka kerta kuuliko oikein.Ärsyttää......
Miun ukossa vähä samaa vikaa... \|O

ystävä
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:26 Unwind kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:56 ystävä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:49 Unwind kirjoitti:
...elekää naurako :snotty: mutta

"kato nyt ku pakki retkottaa" :LOL:

tai pelkkä "pakki retkottaa"...

no, se tulee huumorin varjolla todellakin kun miähelläin ei ole pakkia mistä ees retkottaa ;)

(kelle ei valjennut, niin pakki=maha)
Sori mutta mulla tuli tästä mieleen tällänen, ei varmaan varsinaisesti kuulu tähän mutta... kun tuolla ukolla on vähä mahaa ja muutamalla kaverilla kans, niin sitä aina ovat hokeneet (ei onneksi enää) "ennen oli pyykki lauta muotia ja nyt on pesu pallo" taputellen mahaansa :eek: :eek: :kieh:
juu emmää tarkottanu ketää aiskaa loukata... :ashamed: möläytin ennen kuin ajattelin.
No en mä tollasesta loukkaannu, muutenkaan yleensäkkää mistään osaa loukkaantua. =)

WTF
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:47 vieras kirjoitti:
Sillä sipuli.

:headwall: EI KUKAAN PUHU NOIN ENÄÄ.
:saint: kyllä minä useastikkin sanon lapsille ettei saa tehdä sitä tai tätä ja sillä sipuli... ne kyl sanoo kans ettei noin sanota enää :D

itse kysymykseen...

se on kans sellanen mumisija ja sit se sanoo kans et jos on jotai kinaa tai alkua niin onk hän muka kussu mun muroijhin... mies on nii ärsyttävän sana valmis, ettei jää ikinä jauhot suussa ihmettelee...

mun ärsyttävät sanonnat on NIINKU :headwall: :headwall: :headwall: , älähän nyt ja niinkö...

Hyviä juttuja täälä taas!! :LOL:
No, mein miehellä on kans se sanonta et ite se on koiranp.askaki mättäällä..(Jos meiän pikkujätkä haluaa ihan ITE syyä tms..)
Ja se kans että Ei pysty, liian hapokasta(jos sen pitäis jotaki tehä)
HamnaHamnaHamnaHamna(hyminää...?)Varsinki jos minua haluaa ärsyttää...!!! :headwall:
Minua se aina kutsuu niin "ihanalla" nimellä kuin Nouseva sätkän savu/Ugh Olen polttanut...Ym mukavaa(Poltan toisinaan joo)
Jos suutun ni se aina mulle v.ittuilee että savu nousee jo korvista...Jotaki mun kasvoistaki se siinä samalla mainittee kun muutun kuulemma niin punaseksi ku oikeen k.yrsii joku asia mutten nyt muista.. :headwall:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 12:41 ystävä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:26 Unwind kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:56 ystävä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:49 Unwind kirjoitti:
...elekää naurako :snotty: mutta

"kato nyt ku pakki retkottaa" :LOL:

tai pelkkä "pakki retkottaa"...

no, se tulee huumorin varjolla todellakin kun miähelläin ei ole pakkia mistä ees retkottaa ;)

(kelle ei valjennut, niin pakki=maha)
Sori mutta mulla tuli tästä mieleen tällänen, ei varmaan varsinaisesti kuulu tähän mutta... kun tuolla ukolla on vähä mahaa ja muutamalla kaverilla kans, niin sitä aina ovat hokeneet (ei onneksi enää) "ennen oli pyykki lauta muotia ja nyt on pesu pallo" taputellen mahaansa :eek: :eek: :kieh:
juu emmää tarkottanu ketää aiskaa loukata... :ashamed: möläytin ennen kuin ajattelin.
No en mä tollasesta loukkaannu, muutenkaan yleensäkkää mistään osaa loukkaantua. =)
noo vaikka joskus ehkä pitäs osatakin loukkaantua, niin mukava kuulla tuo...
=)

Yhteistyössä