mikä on miehenne...

  • Viestiketjun aloittaja milkkis
  • Ensimmäinen viesti
ehdottomasti tää:

"No, kuis meil tänää menee?"
ja yleensä kysyy sängyssä just ennen ku käydään nukkumaan...
rasittavaa :x

ja toinen on:

"iha sama, mitä sä haluut?"
kun kysyn esim. et mitä tehtäis viikonloppuna

:kieh: :kieh: :kieh:

ja silti se on ihanin ukkokulta :heart:
 
Ei ne sanonnat niinkään.


Mutta usein sanat "kohta" tai "katotaan nyt " saavat minut jo valmiiksi ärsyyntymään.

Miehen kohta on hyvin eri kohta kuin minun kohtani.

Katotaan nyt on taas kauniimpi tapa sanoa ei.

Niin ja "joku päivä" on mittaamaton ajanmääre.


Ja jos lause alkaa "missä on" ärsyynnyn välillä siitäkin...
 
hei
Mua ärsyttää oikeestaa ainoostaa toi ton tekomanne-juttelu.

Siis kun joku soittaa (yleensä silloin ku sen isä soittaa), pitää tahallaan vetää ääntä alas ja puhua "manne-aksentilla". :kieh: Siis --- ku ei vaa jaksais kuunnella.


Sitte toinen, mikä pistää korvaan on ku kaikki tyypit on tuon kavereita. =) Ihan vieraatki. ...mutta kaverikin mieluummin kuin kaiffari, jota ei onneksi enää niin kuule... :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:31 vinttijengi kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:27 elvie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:20 Shamandalie kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:19 elvie kirjoitti:
Täällä alkaa sanonnat LOL ja WTF olla kulutettu puhki.. ainakin mun korvien osalta :headwall:
Tästä tuli mieleen KVG... :headwall:

*tyhmä* Mitä tarkoittaa LOL? :ashamed:
LOL= laugh out loud

Noi on niitä saakelin pelisanontoja

peesaa sadalla!! ja muista mainittakoon kun kysyy jotain on vastaus juuei, hitostako sit tiedät...
:whistle: :whistle: :D

Ei tuu mieleen mitään oman miehen juttua. Eräs tuntemani mieshenkilö oli kyläl hankala, kun siitä ei saanut selkeetä kyllä tai ei vastausta irti. Lopulta arvelin, että ehkä=ei ja vähän=kyllä. :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.05.2007 klo 00:09 Aurinkokunta kirjoitti:
Minuu jurppii sanonnat
"Ihan sama"
"Päätä sinä"
"Miten vaan"

kun nuo tulee silloin, kun mie kysyn miehen mielipidettä johonkin asiaan. :headwall:
joo ja tälläisten jälkeen on tympeää jos viel valitetaan päätöksestä :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:43 milkkis kirjoitti:
niin, mikä on miehenne raivostuttavin sanonta??? :kieh:

kuuluu parhaana päivänä monta kertaa ja ärrrrr.... :eek:
Onneksi ei kuulu usein, mutta AINA kun ajetaan Forssan ohi tai läpi se laukoo: "Vorssas ei oo ku yks ähvä ja sekin pesufadis". \|O \|O

muita ei nyt tuu mieleen...
 
Aargh, inhoon muuten ylikaiken sitä kun mies sanoo meijän mamma ja tarkoittaa mua... Mamma :eek: aarghh... Mä en ole mikään mamma ja varsinkaan meijän mamma.
Meijän mamma tekee sit, meijän mamma sanoo tätä, vai mitä mamma :headwall: :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 22:28 Tallu kirjoitti:
Heh... aika hauskoja miehiä teillä :D

Meidän isännässä semmoinen on aika kummaa, kun se vastaa mulle puhelimeen, niin sanoo joskus että Oy Firma Ab, hyvää päivää... ja tuon Firman tilalla se sanoo oman työpaikkansa nimen :kieh:
Hah,minunki mies sanoo noin.Mahtavatkohan olla saman firman leivissä?
 
:LOL: :LOL: :LOL: Mää kuolen itteni nauruun!!!!!!! Vaikka ei se naurata kun omalle kohdalle sattuu.
Oma mies on nerokas toistelemaan mun sanoja. Jos kysyn esim.
Mihin kauppaan mennään? se vastaa; Ai mihin kauppaan?
Tai ;Missä lapio? -Ai lapio?
Pitäähän se varmistaa joka kerta kuuliko oikein.Ärsyttää......
 
Gluteus maximus
v.itttup.erkeles.aatana....kaikki kirosanat tulee kun sille päälle sattuu!!! \|O Raivostuttavaa tuo kiroileminen! Opeta siinä sitten lapsia olemaan kiroilematta!!!! \|O \|O
 
Mun miehellä on kans kaksi kysymystä joita mä inhoon ja kyllä hän sen tietääkin....Mutta joka päivä, joka ikinen päivä se jaksaa kysyy että "missä mun kalsarit on entä sukat?".
Ja koko, kohta kymmenen vuotta ollaan alusvaatteet ja sukat pidetty samassa laatikostossa.
Tänä aamunakin taas samat kysymykset, meen makkariin ja miehellä oli kuin olikin jo niin sukat kuin kalsaritkin jo päällä..."noh, kunhan kysäsin!" Tuli vastaus. Ai että korpee!
Kun olin synnärillä niin sama toistui joka aamuisella puhelinsoitolla, "huomenta kulta, satutko tietämään missä mun kalsarit on entä sukat?" arrgh, noh mut muuten se on kyllä maailman kultaisin ja ihanin mies! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.05.2007 klo 21:47 vieras kirjoitti:
Sillä sipuli.

:headwall: EI KUKAAN PUHU NOIN ENÄÄ.
mä sanon noin! ainaki kerran päivässä joku on "sillä sipuli" ja toinen hyvä on voi jummi jammi...


miehellä ehkä se"ai, minäkö??? sinä se olit viimekski ku..."
ja toinen "rauhotu ja istu aloilles"
 

Yhteistyössä