Onko Lahdessa? Lahdessa asuin.Alkuperäinen kirjoittaja naapurin akka:Sherwood :xmas:
Ei taida täältä Kotkasta löytyä tuota katua. Oisko Populus muuallakin? Hki/Jyväskylä? 020202.fi ainakin antaa nuo kaupungit kun pistin hauksi tuon osoitteen.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä asuin viel äsken vaasankatu 23ssaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Populus varmaan.
Ootkos Heinolasta?Eikös sielä ollut semmonen,vai muistanko nyt ihan väärin..?Alkuperäinen kirjoittaja Huopatossu:Oisko Iloinenkulkija
Ai no sitten.. =)Alkuperäinen kirjoittaja Essi-:Iloinen kulkija on ketju ravintola ja niitä on vähän siellä sun täällä .. Turenki, hämeenlinna, Heinola ja Lahti tulee ekana mieleen
Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Pikkis tai Myllytupa( jos sitä ees kuppilaksi voi sanoa.. )
(Oho, me asutaan aika lähellä!)Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:summan krouvi= sanotaan sitä mämmiläksi
Alkuperäinen kirjoittaja Tugjyt:Axel on lähin... Muutaman kerran käynyt. Jos ei muuta, niin, ainakin siellä on kohtalainen karaokelista
kiitos,tuo on semmonen päälle kk ikänen sydänten murskaaja :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Jybis!!:off topic,jybis,aivan hurmaava viikari sulla profiilissa
Alkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Onko Lahdessa? Lahdessa asuin.Alkuperäinen kirjoittaja naapurin akka:Sherwood :xmas:
Niin ja Nisse kyllä tuttu myös.
Ei taida täältä Kotkasta löytyä tuota katua. Oisko Populus muuallakin? Hki/Jyväskylä? 020202.fi ainakin antaa nuo kaupungit kun pistin hauksi tuon osoitteen.Alkuperäinen kirjoittaja jybis:mä asuin viel äsken vaasankatu 23ssaAlkuperäinen kirjoittaja Viblsp:Populus varmaan.
juuAlkuperäinen kirjoittaja Caramel harmaana:Kaukovainio??Alkuperäinen kirjoittaja tanene:holvi ja vanha mestari
no tos ostarilla.. K-marketin viekussa.. Lahden Ahtialassa siis..Alkuperäinen kirjoittaja mimmi:Alkuperäinen kirjoittaja ElinaJohanna:Pikkis tai Myllytupa( jos sitä ees kuppilaksi voi sanoa.. )
Myllytupa kans on lähin...
mut mis on pikkis?!?!?
asutko sä sitten jamilahdessa?Alkuperäinen kirjoittaja Ford Prefect:(Oho, me asutaan aika lähellä!)Alkuperäinen kirjoittaja pikku myy ja haisulimamma:summan krouvi= sanotaan sitä mämmiläksi
Mä EN tiiä lähintä, ehkä Nakatappi tai joku muu...
No sie vaikutat ReijolassaAlkuperäinen kirjoittaja Kesäheinä-81:Manta