Ansku
Täällä myös samat lähikuppilat!Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kaksi ravintolaa löytyy ja molemmat yhtä kaukana/lähellä.
Putka ja Karvinen
Terve vaan Paimio =)
Täällä myös samat lähikuppilat!Alkuperäinen kirjoittaja Micosa:Kaksi ravintolaa löytyy ja molemmat yhtä kaukana/lähellä.
Putka ja Karvinen
nokia?? meillä on suorama baari tossa...Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:8-baari
oulunkylä?Alkuperäinen kirjoittaja Pastori:Joku näistä, piti ihan googlettaa
Maltainen Monni
O'gelis bar
Ravintola Vega,
Siltavouti pub
Ravintola Bangla
ja joku kultakepukka
Joensuun Rantakylässäkö asut?Alkuperäinen kirjoittaja jenssi:utrabubi, eikä beerstoppikaan oo kaukana!
Iisalmi kuittaa. =)Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Istuva Härkä taitaa olla lähinpänä.
Tää Haarikka on NastolassaAlkuperäinen kirjoittaja Riivinrauta:Ootkos sää Hyvinkäältä? Muistaakseni miehen veljellä oli aikanaan Haarikka niminen baari siinä ihan nurkilla.Alkuperäinen kirjoittaja LuppiksenMuija:Haarikka
Mut mun lähti mesta on Apaja.
Hölmölän iita: mä en onneks edes tienny sen "lempinimeä" =)
Oonkohan kerran käyny kun on vietetty jonkuu polttareita ja kierretty kaupungin kaikki kuppilat.
Alkuperäinen kirjoittaja ette ikinä arvaa missä se on!:alias Kuuba.
Alkuperäinen kirjoittaja hiirimatto:Istuva Härkä taitaa olla lähinpänä.
täällähän minä =) :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Heidi:Asut Oulun keskustassa?Alkuperäinen kirjoittaja pakkasmarja:lähimmät on snooker time, winger ja leskinen wingerissä on hyvät ranut ja toastit
Meillä samat ja uudessa asunnossa Jukolanjussi ja Iloinen kulkija.Alkuperäinen kirjoittaja illuusia:Pub 34, siitä n.300 metrin päässä on Pikku-Eero.
Sama täälläAlkuperäinen kirjoittaja tiuan:Lähemäki Bar, ikinään en ole käynyt ja tuskin tulee mentyäkään ei näytä kovinkaan kutsuvalta paikalta...
en suomessa ollenkaan! etelä-euroopassa.Alkuperäinen kirjoittaja minnukka82:
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja vicy:joku Joupiskan juottola (nimeä en tiedä) ja sinnekin on n. 3km matkaa...