:wave: Miun lähin kuppila Filitz, mutta eipä tonne Olteriinkaan pitkä matka oo... eli länsipuolella kaupunkia ollaan molemmat...Alkuperäinen kirjoittaja Jansu:Olteri tai Filiz(?) molemmat kai yhtä kaukana.
:wave: Miun lähin kuppila Filitz, mutta eipä tonne Olteriinkaan pitkä matka oo... eli länsipuolella kaupunkia ollaan molemmat...Alkuperäinen kirjoittaja Jansu:Olteri tai Filiz(?) molemmat kai yhtä kaukana.
:wave: No melkein oikein kirjoitin Juu, länsipuolella.Alkuperäinen kirjoittaja Ilonaäippä::wave: Miun lähin kuppila Filitz, mutta eipä tonne Olteriinkaan pitkä matka oo... eli länsipuolella kaupunkia ollaan molemmat...Alkuperäinen kirjoittaja Jansu:Olteri tai Filiz(?) molemmat kai yhtä kaukana.
Hyvä Mylsä..!Alkuperäinen kirjoittaja manta76:Maija´s Pub
Villi veto että kiuruvedellä...Alkuperäinen kirjoittaja ette ikinä arvaa missä se on!:alias Kuuba.
tuola kävin sillo ku asuin palokas... mut nuo lähimmät on nokiotta ja zumppiAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Hello täältä kans! Mä en muuten koskaan käynyt Nissessä, vaikka pojat aina välitunnilla karkas sinne bilikselleAlkuperäinen kirjoittaja Lahesta:Hello MukkulaAlkuperäinen kirjoittaja Bee:Löytyvät Lahdesta.Alkuperäinen kirjoittaja minä:missäs ton niminen kuppila on?Alkuperäinen kirjoittaja Bee:Olteri tai Nisse
Kaukovainio??Alkuperäinen kirjoittaja tanene:holvi ja vanha mestari
Kymmenen pistettä ja papukaijamerkki!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!Alkuperäinen kirjoittaja Simputti:Villi veto että kiuruvedellä...Alkuperäinen kirjoittaja ette ikinä arvaa missä se on!:alias Kuuba.
:wave:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heippa vaan täältä naapurikunnasta!Alkuperäinen kirjoittaja Kippuravarvas:oisko lähinnä montez, entinen veturi
Meillä lähin kuppila on Ferraria
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:Ainaskin Piilopaikka löytyy, pari muutakin on mut en nyt nimiä muista...
Tuon muistan hyvin, koska se oli aikoinaan ruokapaikka... Ei ole enää, ei kuulemma ruoka kannata
ja mä oon sit vissiin kans...Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Alkuperäinen kirjoittaja Vaappuva iskuporakone:Alkuperäinen kirjoittaja Lunatic:Holvi
Ollaankohan me sitte naapureita?
????