"vieras"
kolme raskautta, ensimmäinen 2-kymppisenä toinen 22-vuotiaana ja kolmas 35-vuotiaana, joka kerta yhdet kuukautiset ja sitten pam.
Oijoi viisautta ikä ei nähtävästi ainakaan tuo.Alkuperäinen kirjoittaja hedelmällinen;25563662:..tun idiootti, se mitään faktaa kumoa. Hedelmällisyys alkaa laskea 35 ikävuoden jälkeen, mutta ei se ole niin sanottua, että yli kolmekymppisillä se olis yhtään hankalampaa kuin parikymppisellä. Ainakin äitiys on helpompaa, kun on talous kunnossa, järki päässä ja biletykset takanapäin
Kyllä, olet oikeassa. Kun mennään parhaasta hedelmällisyysajankohdasta ylos TAI ALAS riskit kasvavat.Alkuperäinen kirjoittaja hedelmällinen;25563762:Sääli kun tuo järki ei kuitenkaan tossa iässä monellakaan säteile alkaa laskea 35v jälkeen, mitä noista sanoista et ymmärrä? Tiesitko esim. että kohdunulkopuolisen raskauden riski on selvästi suurempi yli 40v naisilla JA 15-19v naisilla. Ei se suurempi ikä pelkästään aina miinusta tuo.
Tilastollisesti kyllä, mikäli saman miehen kanssa yrittää. Tässä keskustelussa on kummasti unohdettu miehen osuus, joka on ihan yhtä tärkeä kuin naisenkin.Kyllä tärppi nopeammin tulee nuorena, kuin kolmekymppisenä.
Minä olen raskautunut molemmilla kerroilla ekasta kierrosta. 28 ja 31 vuotiaana. Että ei se ikäkään välttämättä merkkaa.Ekalla kerralla olin 19v. ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. Toisella kerralla olin 22v ja jälleen tärppäri ekasta kierrosta. Meillä on 2 ihanaa lasta.
Kyllä tärppi nopeammin tulee nuorena, kuin kolmekymppisenä.
riippuu ihmisestä. mulla tärppi 30v. kolmannesta kierosta ja 34v ekasta kierrosta jossa yksi ainoa yhdyntä ilman ehkäisyä.Kyllä tärppi nopeammin tulee nuorena, kuin kolmekymppisenä.