ihan mielenkiinnosta
Kiinnostaisi tietää kun vauvan yritystä on täällä.
Kuinka monta kiertoa keskimäärin menee?
Ekalla kerralla olin 19v. ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. Toisella kerralla olin 22v ja jälleen tärppäri ekasta kierrosta. Meillä on 2 ihanaa lasta.Kiinnostaisi tietää kun vauvan yritystä on täällä.
Alkuperäinen kirjoittaja mimmi.;25563445 Kyllä tärppi nopeammin tulee nuorena: Näytä alkuperäinen viestiNo mulla kesti raskautuminen "nuorena", 18-24-vuotiaana, 6kk-yli1v.
Nyt "vanhana" yli 30v, oon raskautunut 2 kertaa ekasta kierrosta.
En sanois niinkään. Itse aloitin lapsen"teon" 33-vuotiaana ja raskautunut kolmesti ensimmäisestä yrityskerrasta. Ei voi nuorempi pistää paremmaksi, samaan tulokseen toki voi päästäEkalla kerralla olin 19v. ja ensimmäisestä kierrosta tärppäsi. Toisella kerralla olin 22v ja jälleen tärppäri ekasta kierrosta. Meillä on 2 ihanaa lasta.
Kyllä tärppi nopeammin tulee nuorena, kuin kolmekymppisenä.
20 vuotiaana mulla raskautuminen kesti 4 vuotta ja onnistui sitten clomifen hoidolla muistaakseni puolen vuoden päästä ja 35 vuotiaana raskauduin luomusti 5 kk sen jälkeen,kun oli tehty päätös että vauva saa tulla,jos on tullakseen..Alkuperäinen kirjoittaja häh;25563563:Miksi te vastaatte omia kokemuksianne? Miten ne liittyy tähän?
20vuotiaana se on lyhyempi kuin 30vuotiaana, sen nyt tyhmäkin tietä, mutta faktaa pöytää tänekin kiitos!!
No mitään faktatietoa ei ole. Joku 20v voi joutua lasta tekemään 3 vuottakin. Joku 40v voi saada lapsen ehkäisyn läpi. Se on niin yksilöllinen asia, että mitään faktaa ei ole, mikä on keskimääräinen raskaaksi tuloaika parikymppisellä.Alkuperäinen kirjoittaja häh;25563563:Miksi te vastaatte omia kokemuksianne? Miten ne liittyy tähän?
20vuotiaana se on lyhyempi kuin 30vuotiaana, sen nyt tyhmäkin tietä, mutta faktaa pöytää tänekin kiitos!!
Tämä kumoaa sen faktan että nuori nainen on hedelmöllisempi keskimäärin kuin kolmekymppinen, hienoa! Viisauden perikuva!Alkuperäinen kirjoittaja hedelmällinen;25563591:En sanois niinkään. Itse aloitin lapsen"teon" 33-vuotiaana ja raskautunut kolmesti ensimmäisestä yrityskerrasta. Ei voi nuorempi pistää paremmaksi, samaan tulokseen toki voi päästä
Sori noi miljoona typoa, liian nopeeta näpytystä.Tämä kumoaa sen faktan että nuori nainen on hedelmöllisempi keskimäärin kuin kolmekymppinen, hienoa! Viisauden perikuva!
Ja kaikille muilekin, tässä ei kyselty teidän omia yskittäistapauksia ja lällätellä kuinka joku on aikaisemmin onnistunut...huoh
Ystävällä 22v meni 3vuotta eikä se silti tee hedelmällisimmästä iästä sen hedelmättömämpää.....ääääh
Ja miksi ei olisi? Maailman helpoin tutkimus tuo...No mitään faktatietoa ei ole. Joku 20v voi joutua lasta tekemään 3 vuottakin. Joku 40v voi saada lapsen ehkäisyn läpi. Se on niin yksilöllinen asia, että mitään faktaa ei ole, mikä on keskimääräinen raskaaksi tuloaika parikymppisellä.
Ja jokainen täällä voi vaan puhua omasta kokemuksestaan, jospa niiden pohjalta saisi jotain käsitystä.
..tun idiootti, se mitään faktaa kumoa. Hedelmällisyys alkaa laskea 35 ikävuoden jälkeen, mutta ei se ole niin sanottua, että yli kolmekymppisillä se olis yhtään hankalampaa kuin parikymppisellä. Ainakin äitiys on helpompaa, kun on talous kunnossa, järki päässä ja biletykset takanapäinTämä kumoaa sen faktan että nuori nainen on hedelmöllisempi keskimäärin kuin kolmekymppinen, hienoa! Viisauden perikuva!
Ja kaikille muilekin, tässä ei kyselty teidän omia yskittäistapauksia ja lällätellä kuinka joku on aikaisemmin onnistunut...huoh
Ystävällä 22v meni 3vuotta eikä se silti tee hedelmällisimmästä iästä sen hedelmättömämpää.....ääääh