Mikä on hyvä paino 160 cm pitkälle?

  • Viestiketjun aloittaja laihduttaja
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Ite oon n.164 cm ja en ees viitsi käydä va'alla. Syy on siinä, että paino ei kerro teille kaikkea. esim ite oon aika lihaskimppu ja paino oli vuosi sitten 62,4 kg joten vaikka lukema saattaa kuullostaa isolta, niin pitää muistaa, että lihas painaa edemmän kuin läski ja, että se, että on tyytyväinen ja, että ei ole läskiä paljoa on hyvä!
 
vierailija
Oon 158cm pitkä ja painan 40kg. Haluaisin pari kiloa painoa lisää. Mulla ei juurikaan oo ylimäästä rasvaa, mutta terveyden hoitaja sanoi että kuulun ihan hyvin normipainosten haarukkaan.
 
vierailija
Minä itse olen 160cm ja painoa 44-45kg. Haluaisin painaa enemmän, mutta olen ruumiinrakenteeltani hyvin pieni ja hoikka. Sekä äitini ollut nuorena. Onko kellään neuvoja miten saisin painoni vaikka ainakin 48kg asti?
 
vierailija
No ite oon 158-60 en nyt oo ihan varma ja oon 48 kiloa ja painoindeksi näyttää että se ois lievää alipainoa:D En tiiä että mikä ois just se hyvä paino mut kunhan ootte kaikki tyytyväisiä itteenne:)
 
No minulle ihannepaino on pituus - 90.
:eek:

Aasialainen salarakkaani on 158 cm, olisihan melkoinen jässikkä tuolla kaavalla, eli 68 kg. Siinä kärsisi viehkeä naisellisuutensa pahasti.

Jos ei haarrasta mitään lihaksia erityisesti kasvattavaa, niin oma pituus miinus 110 on ihan hyvä kaava naisille.
Tämä, menee just nappiin hänen kohdallaan 👍 Edelleenkin on mistä kiinni ottaa, rinnanympärys sopivat 91 cm 😍
 
Painon sijaan kannattaa keskittyä läskin määrään. Läskit sairastuvat helpommin ja faktisesti omaavat metabolisista ongelmista johtuvia oireita.
Suuri osa suomalaisista ovat ylipainoisia! Eikä ihme kun katsoo marketeissa mitä he syövät!😠

Ja kaloreiden sijaan tulisi keskittyä syömään puhtaasti kokoravintoa! Kyllä se keho säätelee vähän ajan tottumisen jälkeen syöntikerrat/määrät.
Meidät on viraannutettu kehon kuuntelusta ja muista intuitiivisistä asioista.:(
Markkinatalous ja propaganda ovat ottaneet vahvasti otteen meistä. Esim. pilleriä joka vaivaan eikä selvitetä perimmäistä syytä. Ei kannatakaan selvittää, vaaranahan voi olla se, että ihminen paranee eikä kuluta enää niin paljoa.😐

Ihannepaino minulla on 52-55kg.
Pitiuutta minulla on 168cm.
Läskiä ei ole liikaa paitsi rinnoissa, joissa kuuluukin.

Kylmällä kaudella syön ja juon niin että rasvan määrä kasvaa, ja toki elämässäni on ollut aikoja jolloin minussa on enempi rasvaa. Mutta, ei se kauaa pysy kun syö puhtaasti ja ihmiselle optimaalisesti. Jouluna ja pakkaskaudella syödään vähän muutakin.🫣😬
 
  • Tykkää
Reactions: setis

Yhteistyössä