Mikä on huvittavin haukkumasana tai muu sana, millä sua on kutsuttu palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
Minua on valheellisesti väitetty mm. pedofilian uhriksi. : / Lisäksi väitetty olevan sama henkilö toisen palstalaisen kanssa. Monta kertaa kutsuttu sairaaksi ja toivotettu huonoa onnea ja kaikkea pahaa toivottu tapahtuvan minulle.
Ilkeää.
Sen tavallaan ymmärrän, että joku miettii, jotta mikä on vaikuttanut aikanaan siihen että seksuaalinen asenteesi on, mitä on. Mutta sitä en hyväksy että valtavirrasta eroaminen määritellään sairauseksi saati sitten että pahaa toiselle toivotetaan...

:(

7thHeaven
Mikään yksittäinen haukku ei ole jäänyt mieleen, mutta myönnän muutamaan kertaan nauraneeni haukuille ääneen ja pari kertaa on tainnut kahvit tyrskähtää näytöllekin.

:D
Samoin on mulla kohta näyttö kahvista syöpynyt, kun olen sulle kirjoitettuja "loukkaavia kommentteja" lukenut :D

Tai yleensäkin suurimpaa osaa Kaksplussan kiihkoiluviesteistä. Tää palsta on maailman paras, paljon parempi kuin ne missä mun ikäiset pörrää :D

Lapsentappaja, tyhmä, ruma, riutunut, hullu mitäs muuta... :D
Mutta huvittavin on se kun mua sanottiin narsistiksi, kun sanoin ettei mua kiinnosta mitä muut mun ulkonäöstä sanoo ja näen kyllä itsekin miltä näytän, kehtaan vielä pitää näkemästäni ja sanoa sen ääneen. :stick:
Nuo kohtaamasi nimitykset niin kertakaikkisen ilkeitä ja pahantahtoisia, etten edes huvitu ja sääli moisten kirjoittajaa.
Apua toki mielenterveysongelmiinsa hänellekin toivon...

:(

Yhteistyössä