Ihana mielikuva
Heh. MITEN sinusta saa rasistin?Alkuperäinen kirjoittaja Jätkä;26271845:Minä oon kuulema rasisti. Ei olis kyllä voinut pahemmin tuo luonnehdinta pieleen mennä, mutta joo, kukin tyylillään.
Minun on pakko sanoa, etten ikinä ole kuvitellut sinua miestennielijäksi.Provo nyt tulee ekana mieleen, mut varamaan on sanottu myös miestennielijäksi tai jotain tollasta ;D
Transu. Ja aika useasti vieläpä.
peesi,en ole lukenut kenenkään kutsuvan sinisulkaa miestennielijäksi ja vielä vähemmän itse luulen niinMinun on pakko sanoa, etten ikinä ole kuvitellut sinua miestennielijäksi.
Provo sen sijaan olen usein (ihan sinua ajatellen) sinun toivout olevan.
Ilkeää.Minua on valheellisesti väitetty mm. pedofilian uhriksi. : / Lisäksi väitetty olevan sama henkilö toisen palstalaisen kanssa. Monta kertaa kutsuttu sairaaksi ja toivotettu huonoa onnea ja kaikkea pahaa toivottu tapahtuvan minulle.
Minut nimettiin Ketjun Suurimmaksi Idiootiksi ketjussa, jonka aloittaja kyseli poppakonstia lapsensa painonpudotukseen. Menin lipsauttamaan, etten usko maidon olevan hyvä linolihapon lähde.
Samoin on mulla kohta näyttö kahvista syöpynyt, kun olen sulle kirjoitettuja "loukkaavia kommentteja" lukenutMikään yksittäinen haukku ei ole jäänyt mieleen, mutta myönnän muutamaan kertaan nauraneeni haukuille ääneen ja pari kertaa on tainnut kahvit tyrskähtää näytöllekin.
Nuo kohtaamasi nimitykset niin kertakaikkisen ilkeitä ja pahantahtoisia, etten edes huvitu ja sääli moisten kirjoittajaa.Lapsentappaja, tyhmä, ruma, riutunut, hullu mitäs muuta...
Mutta huvittavin on se kun mua sanottiin narsistiksi, kun sanoin ettei mua kiinnosta mitä muut mun ulkonäöstä sanoo ja näen kyllä itsekin miltä näytän, kehtaan vielä pitää näkemästäni ja sanoa sen ääneen. :stick:
Eli Lunis on ainoa joka saa sua vajakiksi kutsua?Luniksella on erikoisvapauksia, jotka on ITSE omalla rohkeudellaan lunastanut.
Repesin! Aivan supermahtava!!!Alkuperäinen kirjoittaja Kaunishäntäinen orava;26272438:Minskii
[video=youtube;zRozKfYGFVc]http://www.youtube.com/watch?v=zRozKfYGFVc[/video]
Hirvee snobi ja juppi, koska et tykkää banaanista, vai miten hitossa se meniLortto, juppi ja hysteerikko
Ainiin sekin ketju. Ja veriletuista kans pitäis kaikkien tykätäHirvee snobi ja juppi, koska et tykkää banaanista, vai miten hitossa se meni