Kepsis
Kuva vai sinä?Liian kuuma wt-mamaks.
Kuva vai sinä?Liian kuuma wt-mamaks.
Mä muistankin sen. Taisit olla hyvin nuoren näköinen ja todella kaunis. Joku oli silloin sulle todella kateellinen.ei oo pahemmin haukuttu, mut joskus kun laitoin yhden vanhan kuvan yhteen kuvaketjuun joku tuli kertomaan että näytän siiderinjuonnin takia yhtä turvonneelta kuin matti nykänen, tms D
KuvaKuva vai sinä?
Hyvä.Mä olen aika huono kantamaan kaunaa pitkään. Water under the bridge. Kyl sää taas jotain repäset sit joskus kun ärsytän tarpeeksi
http://t3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcRphYYplNMGP7X6ja5J392xNhzKOt1foBvrnDvKpsRrlnR_o_RmcgHeh, ajattelin että voisin kutsumanimeni innoittamana laittaa avatariksi Vicky Pollardin, mutta eikö Anatolialla ollut se joskus?
Ei halua matkia Joku muu whitetrashlady löydettävä.
TottaAlkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26271699:Tästä kategoriasta löytyy pitkä liuta haukkumasanoja, joita minuun on kohdennettu. Samoi idioottipelle yms. -yhdistelmät on koettu. Mutta otan ne hyymorilla. Tuo mainitsemani amispunikki on kyllä paha. :vampire:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26271699:Tästä kategoriasta löytyy pitkä liuta haukkumasanoja, joita minuun on kohdennettu. Samoi idioottipelle yms. -yhdistelmät on koettu. Mutta otan ne hyymorilla. Tuo mainitsemani amispunikki on kyllä paha. :vampire:
AijaaNO EIPÄS tää on se toinen mainos, samasta aiheesta kyllä
ai, mutta se on vain laamojen luuloa, oikeasti hiiret johtaa tätä palloa.Aijaa
En paljon venakon jutuista perusta ja siks en niitä availe, mutta jos avaan niin sinähän se siellä oot avautumassa. sä se kyllä jaksat aina ja joka ketjussa mainostaa sitä venakkoa.. kateuttahan toi on.. Harmi, että oot niin säälittävä no lifer, etkä pysty näköjään olla lukematta venakon ketjuja, saati puhumatta siitä muissa ketjuissa.. Ja siitä palstalla päivystämisestä en sinuna sanoisi mitään, kun itse täällä päivystät näköjään päivittäin useemman tunninAlkuperäinen kirjoittaja Björn;26271450:Venakko ja hänen haareminsa alias venakko + pari harmaata jotka vuorotellen päivystävät palstalla venakon mainetta kohottamassa.
Sopii yrittää. laamasotamaalaus tehty.ai, mutta se on vain laamojen luuloa, oikeasti hiiret johtaa tätä palloa.
Ei nuo punkkarit mitään valloita, siellä on vaan sit läjä laamoja pogoomassa ympäriinsä kun kokoontuvat.Sopii yrittää. laamasotamaalaus tehty.
Se on sellainen, että jos olisit mies, sua sanottaisiin Timo Soiniksi.Millanen semmonen asenne sitten on?
Kälä kälä käläää... Mitä tarkoittaa pogoomassa? Tää on vika laamajuttu, lupaan :xmas:Ei nuo punkkarit mitään valloita, siellä on vaan sit läjä laamoja pogoomassa ympäriinsä kun kokoontuvat.
Pogoaminen WikipediaKälä kälä käläää... Mitä tarkoittaa pogoomassa? Tää on vika laamajuttu, lupaan :xmas: