Mikä on huvittavin haukkumasana tai muu sana, millä sua on kutsuttu palstalla?

• Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="Mä";26271668]Ääliösuvaitsevainen, jota kyllä on käytetty kaikista sellaisista, jotka "rohkenevat" olla eri mieltä persujen tai erään heitä edustavan palstalaisen kanssa :D[/QUOTE]

Tästä kategoriasta löytyy pitkä liuta haukkumasanoja, joita minuun on kohdennettu. Samoi idioottipelle yms. -yhdistelmät on koettu. Mutta otan ne hyymorilla. Tuo mainitsemani amispunikki on kyllä paha. :vampire:

"Mä"
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26271699:
Tästä kategoriasta löytyy pitkä liuta haukkumasanoja, joita minuun on kohdennettu. Samoi idioottipelle yms. -yhdistelmät on koettu. Mutta otan ne hyymorilla. Tuo mainitsemani amispunikki on kyllä paha. :vampire:
Totta :D

Lunatic
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön;26271699:
:LOL:

"mini"
Alkuperäinen kirjoittaja Björn;26271450:
Venakko ja hänen haareminsa :D alias venakko + pari harmaata jotka vuorotellen päivystävät palstalla venakon mainetta kohottamassa.
En paljon venakon jutuista perusta ja siks en niitä availe, mutta jos avaan niin sinähän se siellä oot avautumassa. sä se kyllä jaksat aina ja joka ketjussa mainostaa sitä venakkoa.. kateuttahan toi on.. Harmi, että oot niin säälittävä no lifer, etkä pysty näköjään olla lukematta venakon ketjuja, saati puhumatta siitä muissa ketjuissa.. Ja siitä palstalla päivystämisestä en sinuna sanoisi mitään, kun itse täällä päivystät näköjään päivittäin useemman tunnin :D

Haukkumasanoista en tiiä, mutta olen ollut ainakin muslimi. Mikä näin ateistin ja kaikkea muuta kuin uskonnollisen ihmisen näkökulmasta on hulvaton nimitys, eikä voisi juuri kauemmas totuudesta mennä.

Työtön saan aika ajoin myös kuulla olevani. Paitsi etten ole työtön :D

Niin ja sossupummejahan me miehen kanssa myös ollaan, erityisesti mies - joka siis on työssäkäyvä, ollut käytännössä aina, ja sossussa perheemme ei asioi.

Hauskana pidän myös sitä, että joka toinen päivä mulle rutistaan siitä, että nuolen Venakon persettä, ja joka toinen päivä siitä että oon aina Venakkoa vastaan :xmas:

Olen myös vuoroin rasisti ja vuoroin kukkahattutäti :flower:

Yhteistyössä