Mikä on farkkukokosi ja mittasi?

• Viestiketjun aloittaja enhän voi olla läski
  • Ensimmäinen viesti
enhän voi olla läski
Siis pituus/ paino ja farkkutuumakoko?
Ite olen 169cm ja 59kg, tunnen itseni läskiksi vaikka farkkukokoni on 26 näillä mitoilla..entä teidän? Mutt enhän oikeesti voi olla lihava jos menee 26 tuuman farkut? miten saisin järjen päähän ku ahdistaa tää asia ku koko ajan vaan mietin painoa ja syömisiäni..Sairastin nuorempana lievää anoreksiaa ja reagoin aina stressiin niin että en pysty syömään kunnolla ja itsetuntoni on nolla.

papukaijan ruokottomat puheet
166cm/52,5kg

Farkkukoko nuorison 27" (esimerkiksi Dieseleissä ja Miss Sixtyissä - naisten puolelta ei välttämättä löydy farkkuja, joita voisin käyttää ).

Alkuperäinen kirjoittaja enhän voi olla läski:
Siis pituus/ paino ja farkkutuumakoko?
Ite olen 169cm ja 59kg, tunnen itseni läskiksi vaikka farkkukokoni on 26 näillä mitoilla..entä teidän? Mutt enhän oikeesti voi olla lihava jos menee 26 tuuman farkut? miten saisin järjen päähän ku ahdistaa tää asia ku koko ajan vaan mietin painoa ja syömisiäni..Sairastin nuorempana lievää anoreksiaa ja reagoin aina stressiin niin että en pysty syömään kunnolla ja itsetuntoni on nolla.
Et tosiaan ole. Tänne on näköjään vastannut vain pieniä ihmisiä...

Lotta
Mistä tuon saa tietää? Tai siis kun olen ostanut housuja jotka on kokoa 36-40 (olen 163cm ja 58kg) niin onko jossakin jotain muunnostaulukkoa että voisin tilata netistä farkkuja? Kaupasta olen joskus yhdet ostanut missä oli kaksi lukua mutta ne on jo tosi isot mulle.

-
Olin joku vuosi sitten 53-55kg ja 175cm ja farkut 29-30 tuumaa. Olen leveälanteinen. Nyt paino 80kg ja farkut 34 tuumaa. En usko että ankaran dieetinkään jälkeen pääsisin edes 30 tuuman kokoon. Jotenki levennyin joka puolelta tasaisesti lapsen jälkeen. Kasvoi pysyvästi jalankokokin 2 numeroa. Kukaan ei usko että olen oikeasti näin lihava.

mama
160/77kg ja farkuissa koko 31 tuumaa, yhdet 30 tuumaisetkin menee just ja just jalkaan. Nuo on kyllä jenkkimerkkien farkkuja, oisko jotenkin isompaa kokoa....läskiä kuitenkin on vielä vaikka muille jakaa. Eli Ap, et ole läski.

Yhteistyössä