Mulla sama pituus. Mutta painoa 48kg. Tuumakoko 26 on sopiva ellei hiukan löysä kun on päivän käyttänyt farkkuja.Alkuperäinen kirjoittaja DarkVanillaDevil:162cm ja 53kg ja tuumakoko 27
Yllätys taas, pienin ilmotettu koko on 27" ja se on neljällä seittemästä mustasta vastaajasta. Mutta pulskat ihmiset kieltäytyy uskomasta että joku on hoikka, joten nuo nikillään ja jopa kuvallaan hoikat pitää blokata näkökentästä, eieieieiei niitä ei oo olemasta ja kaikki jotka väittää olevansa hoikkia valehtelee.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Yllätys taas, harmaat on laihimpia
Tietty, ku mustat istuu koneella päivät pitkät, niin pylly leviää.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Yllätys taas, harmaat on laihimpia
KateuskorttiAlkuperäinen kirjoittaja Just:Yllätys taas, pienin ilmotettu koko on 27" ja se on neljällä seittemästä mustasta vastaajasta. Mutta pulskat ihmiset kieltäytyy uskomasta että joku on hoikka, joten nuo nikillään ja jopa kuvallaan hoikat pitää blokata näkökentästä, eieieieiei niitä ei oo olemasta ja kaikki jotka väittää olevansa hoikkia valehtelee.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Yllätys taas, harmaat on laihimpia
Tällä palstalla kyllä viihtyy Suomen hoikimmat ihmiset. Joka ainoassa gallupissa puolet porukasta on kokoa xs tai 34. Kumma, että melkein kaikki tuntemani äiti-ihmiset ovat tukevampia, vaikka heillä on ihan oikeakin elämä koneella istumisen ohella.Alkuperäinen kirjoittaja Just:Yllätys taas, pienin ilmotettu koko on 27" ja se on neljällä seittemästä mustasta vastaajasta. Mutta pulskat ihmiset kieltäytyy uskomasta että joku on hoikka, joten nuo nikillään ja jopa kuvallaan hoikat pitää blokata näkökentästä, eieieieiei niitä ei oo olemasta ja kaikki jotka väittää olevansa hoikkia valehtelee.Alkuperäinen kirjoittaja xxx:Yllätys taas, harmaat on laihimpia
No jopas on erikoista! Mä olen tismalleen saman pituinen ja painan 14 kiloa vähemmän, mutta sama farkuissa sama tuumakoko eli 160 cm, 54 kg, 29"!Alkuperäinen kirjoittaja Moonbride:Pituus 160, paino 66-68, koko 29
Mulla muuten samat mitat,mutta pituutta 1cm enemmänAlkuperäinen kirjoittaja Nalkuttava Talonmies:Pituus 175cm, painoa 73kg.
Olisikos 33"/34" (leveys+lahje), ehkä joistain malleista voisi mennä 32" vyötäröstä.
175/62 ja 30Alkuperäinen kirjoittaja enhän voi olla läski:Siis pituus/ paino ja farkkutuumakoko?
Ite olen 169cm ja 59kg, tunnen itseni läskiksi vaikka farkkukokoni on 26 näillä mitoilla..entä teidän? Mutt enhän oikeesti voi olla lihava jos menee 26 tuuman farkut? miten saisin järjen päähän ku ahdistaa tää asia ku koko ajan vaan mietin painoa ja syömisiäni..Sairastin nuorempana lievää anoreksiaa ja reagoin aina stressiin niin että en pysty syömään kunnolla ja itsetuntoni on nolla.
Lahkeen pituus 36Alkuperäinen kirjoittaja Tiina:175/62 ja 30Alkuperäinen kirjoittaja enhän voi olla läski:Siis pituus/ paino ja farkkutuumakoko?
Ite olen 169cm ja 59kg, tunnen itseni läskiksi vaikka farkkukokoni on 26 näillä mitoilla..entä teidän? Mutt enhän oikeesti voi olla lihava jos menee 26 tuuman farkut? miten saisin järjen päähän ku ahdistaa tää asia ku koko ajan vaan mietin painoa ja syömisiäni..Sairastin nuorempana lievää anoreksiaa ja reagoin aina stressiin niin että en pysty syömään kunnolla ja itsetuntoni on nolla.