mikä on erikoisimman tuntuinen peruste, jolla oot aikoinasi heivannut miehen?

  • Viestiketjun aloittaja neiti nöttönen
  • Ensimmäinen viesti
neiti nöttönen
Minä aloitan:

Yksi sai mennä siksi, että ei käyttänyt syödessään veistä ja haarukkaa. Olin 2. treffeillä olin valmistanut vaivalla tyylikkään illallisen, jonka tarjoilin kalliista astioista. jätkä veti safkat napaan haarukalla ja mouskutti. Oli ihan komea mies, mutta mutta...

 
Jaa.. no, yhdellä oli jotenkin niin iso nenä (vaikka ei se katsoessa niin isolta näyttänyt) että ei tullut mitään.. sitä kun koitti pussailla, niin se nenä oli oikeasti koko ajan tökkimässä silmään. Ja koska ajattelin että pidän ennemmin näköni, niin sai mennä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja cothis:
Jaa.. no, yhdellä oli jotenkin niin iso nenä (vaikka ei se katsoessa niin isolta näyttänyt) että ei tullut mitään.. sitä kun koitti pussailla, niin se nenä oli oikeasti koko ajan tökkimässä silmään. Ja koska ajattelin että pidän ennemmin näköni, niin sai mennä.
:LOL:

En tiedä onko tässä minun kohdaltani mitään erikoista, mutta tyyppi sai jäädä, kun monien tapaamisten jälkeen hän totesi että "et kait sä kaveruutta kummempaa odota?" :headwall:
 
AavikonNorsu
vähän liiankin innostunut minusta, hyh kun aatteleekin koko ihmistä, soitteli alati, lähetteli vihjaavia härskejä viestejä..laukes suurinpiirtein mun katsomisesta ..ihan pimee ukko, puhui murretta joka oli suurin eron syy ja ällötys samoin se että oli liian nöösi..leipoi mulle mansikkakakkuja ja muuta siirappimaista skebeliä
 
vieras
Asui liian kaukana, kaupungissa toisella puolella Suomea. Ei siinä sinänsä mitään, mutta nykyinen aviomieheni jonka tapasin ihan muualla, on myös kotoisin kyseiseltä paikkakunnalta...Ja siellä asun nykyään minäkin XD
 
Ahh, sit oli yks toinen jota men kestänyt. Alkua pidemmälle ei päästy, ku mä jo juoksin karkuun.. se oli ku koiranpentu, palvo maata mun jalkojen alla. Kiltti se oli ja kaikin puolin ok, mutta se palvominen oli oikeasti ihan kamalaa.. niinku jalustalla ois seissyt koko ajan. Tasapainohan siinä ois voinut pettää :snotty:
 
niin
En tiiä onko erikoisin mut useamman kerran olen heivannut miehen sen takia, että huomasin sen olevan tosissaan mun kanssa. Joskus en itse ollut niin tosissani ja siksi heivasin, etten loukkaa toista. Joskus itselläkin tunteet oli tosi voimakkaat ja sitoutumiskammoisena ja tunnevammasena oli parempi heivata mies. Onneksi en enää ole sellainen=)
 
Liian pieni mies...Siis jätkä oli varmaan jotain 165cm pitkä, tai siis pätkä ja kengän kokokin tais olla suunnilleen samaa luokkaa kun mulla itelläni! Mies oli kyllä komee kun mikä ja muuten mukava, mutta ahdisti vaan kaverin pätkä olemus..
 
Haidi
Jätkä pieras treffeillä ja muutenkin oli oikea sika..

Toinen tapaus oli, että jätkä väitti exän tehneen abortin vaikkei tehnytkään vaan seurusteli edelleen tuon kanssa. Olin siis toinen nainen :(
 
Nolo
Yhdellä oli silmät liian lähellä toisiaan ja karmee sukkahiki. =/

Toinen painoi lähes 200kg vaikka oli puhunut sähköposteissa että "olishan tuota vähän pudotettavaa..." Pituutta joku 175cm...
 

Yhteistyössä