Mikä on ensimmäinen tunnetila, joka tästä huoneesta tulee mieleen?

  • Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti
"Tyttöjen äiti"
[QUOTE="Tyttöjen äiti";26828903]Huomio kiinnittyi ensin lattiaan ja sitten vähän "säikähdin" ristiä seinällä. :)[/QUOTE]

Mutta jos kalusteet ja tekstiilit ym. ottaisi pois niin mielelläni sisustaisin tilan uudelleen. :) Tykkään pinnoista, jopa tuosta lattiasta.
 
Teuvo Loman voisi käydä fiksaamassa tuon lattian: laittaa vihreän-oranssin karvaisen kokolattiamaton.

Sänky on kuin harakan jäljiltä; peitto on vinossa ja roikkuu lattiaa myöten. Tuonnäköisellä lattialla juoksee varmasti hiiret ja sitten tuo luonnonvalkea peitto lattialla...

Risti ei sovi yhteen punasävyisten korkokenkien kanssa. Mä en ole mielestäni millään tavoin uskovainen, mutta tuntisin oloni liian rivoksi punaisissa kantapäättömissä korkokengissä.
 
"..."
2risti ei sovi yhteen...". Miksi ei? Mä olen nimenomaan uskovainen ja ihmettelen tuollaisia "stereotypioita".

QUOTE=sähköpaimenkoira;26829169]Teuvo Loman voisi käydä fiksaamassa tuon lattian: laittaa vihreän-oranssin karvaisen kokolattiamaton.

Sänky on kuin harakan jäljiltä; peitto on vinossa ja roikkuu lattiaa myöten. Tuonnäköisellä lattialla juoksee varmasti hiiret ja sitten tuo luonnonvalkea peitto lattialla...

Risti ei sovi yhteen punasävyisten korkokenkien kanssa. Mä en ole mielestäni millään tavoin uskovainen, mutta tuntisin oloni liian rivoksi punaisissa kantapäättömissä korkokengissä.[/QUOTE]
 

Yhteistyössä