Mikä on ensimmäinen tunnetila, joka tästä huoneesta tulee mieleen?

  • Viestiketjun aloittaja Foortti harmaana
  • Ensimmäinen viesti
[QUOTE="...";26829297]2risti ei sovi yhteen...". Miksi ei? Mä olen nimenomaan uskovainen ja ihmettelen tuollaisia "stereotypioita".
[/QUOTE]

En osaa sanoa. Kysehän oli mielikuvista...

Mä en ole uskossa, mutta olen jotenkin piilovaikutteiden riivaama. Olen enimmän aikaa "päätön" ja holtiton, mutta tietyissä tilanteissa mulle on tullut sanomista jo siitä, jos kuljen lyhyissä hihoissa..
 
"vieras"
Hullujenhuone luostarissa 1920-luvulla.

Muinoin sinne lukittiin hörhöt parantumaan uskon voimalla kun lääketiede oli jo käyttänyt vähäiset keinonsa mielisairauden parantamiseen.
Seuraava pysäkki lobotomia.

Nämä fiilikset mulle tuli. :D
 
outoko?
Höh. Olenko mä jotenkin outo kun mulle tuli ekana mielikuva että ihana, jollain tapaa romanttinen. Ihan päinvastaista kun muilla. Mutta risti seinällä ei ole hyvä, sen tilalle jotain muuta niin mä tykkäisin kovasti.
 
[QUOTE="vieras";26829063]ei kylmä valkea![/QUOTE]


Loppujen lopuksi kuvassa ei ole maalarinvalkeaa paljoakaan. Ja kun se valkeakin on mukavan pehmeästi rypyssä eikä lainkaan tasaisina pintoina, niin miten ihmeessä voitte pitää huonetta liian valkeana?

Mielestäni tossa ei ole mitään kliinistä ja sairaalamaista.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26829479]Hullujenhuone luostarissa 1920-luvulla.

Muinoin sinne lukittiin hörhöt parantumaan uskon voimalla kun lääketiede oli jo käyttänyt vähäiset keinonsa mielisairauden parantamiseen.
Seuraava pysäkki lobotomia.

Nämä fiilikset mulle tuli. :D[/QUOTE]

on elokuva! SAW! jota en katsonut! Enkä katso! se on ohjaajan elokuva!
 
Höh. Olenko mä jotenkin outo kun mulle tuli ekana mielikuva että ihana, jollain tapaa romanttinen. Ihan päinvastaista kun muilla. Mutta risti seinällä ei ole hyvä, sen tilalle jotain muuta niin mä tykkäisin kovasti.
Mielestäni huoneessa olisi ainesta olla todella kiva, romanttinen ja rauhallinen toisella tapaa sisustettuna. Nyt tuo risti on liian hallitseva ja huone muuten valkoisuudessaan kolkko, tuo vaatekaappi-mikä-lie tyhmä.
 
Höh. Olenko mä jotenkin outo kun mulle tuli ekana mielikuva että ihana, jollain tapaa romanttinen. Ihan päinvastaista kun muilla. Mutta risti seinällä ei ole hyvä, sen tilalle jotain muuta niin mä tykkäisin kovasti.

Minäkin olen yllättynyt suurimmasta osasta vastauksia. Mä voisin hyvinkin asustella huoneessa... ainut on risti, joka on liian vahva elementti seinällä.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26829525]on elokuva! SAW! jota en katsonut! Enkä katso! se on ohjaajan elokuva![/QUOTE]

OK!Selvä!Älä katso!Ei haittaa mua!Mikä oli sun pointti!Mitävittua!
 
Foortti harmaana
Pistää miettimään, että onko tämän ketjun mukaisesti 90% mukaan karmiva huone ollut sisustussuunnittelijan
tarkoittama karmivaksi vai joksikin aivan vastakkaiseksi.
 
Kun kuva latautu ja risti tuli ekana näkyviin niin teki mieli peittää silmät ja alkoi pelottaan.

Kun näin kuvan kokonaan niin tuli kotoinen olo, aika lähellä mun tyylistä sisustusta jos tuota ristiä ja mekkoa ei olisi.
 
[QUOTE="vieras";26829689]telkkarista osvittaa! aika huono homma! Ne ei ole todellisuutta! todelisuutta on se kun tutustut henkilöön jolla on tämän näkönen huone![/QUOTE]

hmmm...?

- onko kuvitema totuutta oikeaa,
vai todellisuus onttoa kuvitelmaa -

/J. Leskinen lauloi joskus Pieksämäen asemalla bluesin...

- mihin kaikkeen ihminen pystyykään, luo maailman ihan vain mielellään...

Kai meistä jokainen elää omassa todellisuudessaan, omassa maailmassaan. Mikä kenellekin on todellisuutta...mahdotonta päästä toisen ihmisen pään sisään ja kertoa hänelle hänen todellisuuksistaan.
 

Yhteistyössä