mikä on ärsyttävin horoskooppimerkki?

  • Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja wilsson:
oinaat on minä, minä olen suurin aj kaunein, minä, minä...
neitsyet on pilkunn****joita
jousimiehet menee ja aattele vasta sitten
kauriit on joka asiassa oikeassa
kaksosilla on monta persoonaa
ravut on koti-äiti-käpertyjiä
leijonat luulee olevansa maailman napoja
vaa'at on tasapainoisia, mikään ei hetkauta niitä

Juu, ja ite oon rapu =)
:LOL: :LOL: joo mä oon vaaka :whistle: totta on joka sana :D
mutta rapu ei,ainakaan mieheni kohdalla TAAS MENI VÄÄRIN :whistle: =)
 
justiinsa
tässä tulee kivasti esiin miten ihmiset luokitellaan ja lyödään leima naamaan. Ja syntymäaikaa ei voi valita, eikä sitä että jotkut ajattelevat horoskooppimerkeistä jotain (mikä on älytöntä). Joku syntyy mustaksi, naiseksi, homoksi, oinaaksi..ja joutuu ennakkoluulojen kohteksi, voimatta vaikuttaa luokittelun perusteena olevaan tekijään. Miltä tuntui oinaat nämä reippaat kuvaukset teistä ei niin yhtään minkään perusteella?
 
nanaa
Alkuperäinen kirjoittaja justiinsa:
tässä tulee kivasti esiin miten ihmiset luokitellaan ja lyödään leima naamaan. Ja syntymäaikaa ei voi valita, eikä sitä että jotkut ajattelevat horoskooppimerkeistä jotain (mikä on älytöntä). Joku syntyy mustaksi, naiseksi, homoksi, oinaaksi..ja joutuu ennakkoluulojen kohteksi, voimatta vaikuttaa luokittelun perusteena olevaan tekijään. Miltä tuntui oinaat nämä reippaat kuvaukset teistä ei niin yhtään minkään perusteella?
Huumori on myös hyvästä. Tuskimpa kukaan nyt menee seisomaan peilin eteen, miettimään mikä juuri minussa meni pieleen, koska 2+ keskustelupalstalla mun horoskooppimerkki haukuttiin maanrakoon. Toivon ainakin näin :D
 
Siis ihan tosissaanko täällä tällaisiakin asioita puidaan? :eek:
Siis niinkuin että jos on syntynyt johonkin tiettyyn vuodenaikaan niin on sitten vittumainen tyyppi läpi elämän?
Haloo siis hei!

Ja jotkut humpuukimaakarit tituleeraavat itseään astrologeiksi ja kirjoittelevat mahtavia ennustuksiaan kaikenmaailman paskalehtiin.
"Nytten sitten kannattaa kaikkien keväällä syntyneiden laitella lotot vetämään. Massia on tuloillaan ovista ja ikkunoista. Syksyllä syntyneet lomautetaan jos Venus on kaakossa ja syöt kolme kebabbia viikossa".

Kuinka joku voi uskoa moiseen humpuukiin kuin horoskooppiin?
On naurettavaa väittää että sillä hetkellä kun ihminen syntyy, tähtien ja planeettojen asennot vaikuttavat jotenkin ihmisen luonteeseen. :LOL:

Tästä päästäänkin pientä aasinsiltaa pitkin vanhaan intiaanijuttuun jonka mukaan synnyinhetken tapahtumat seuraavat lasta läpi elämän.
Inkkaripoika kysyy isältään, mahtavalta päälliköltä:
"Isä, sinähän annat kaikille lapsillesi nimet. Mistä sinä keksit ne?"
"Poikani, se mitä näen lapsen syntyessä, määrää hänen nimensä. Jos näen haukan lentävän, nimekseen tulee Lentävä Haukka. Miksi kysy poikani Nussiva Koira?"
 
hmmmm
enempi huomio kiinnittyy siihen et mitä vaan merkkiä on kuvailtu on se aina vittumainen alistaja tai minä minä tyyppiä
tulipahan vaan mieleen ajatus et josko vika onkin meissä ihmisissä eikä meidän horoskooppi merkeissä?!?!?!?
 
Tämä on niinkuin mikä tahansa muukin asia, ei sais yleistää. Jos joku on sellainen mitä luonnekuvaus horoskoopissa hänestä kertoo, niin se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki kyseisen merkin edustajat olisivat samanlaisia. Eli niin paljon mielipiteitä kuin ihmisiä. =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja sdfdsf:
Leijonat haluu olla aina keskipisteenä ja hallita kaikkee.
Jousimies on kanssa aika tuulellakäypä luonne ja varsin töykeä suorapuheisuudessaan.
|O
Sulla on vissiin oikiasti jotakin sitä vastaan... Ooksä rakastunu siihen?
ai kuka keneen :eek:
Sinä siihen, josta tossa puhuttiin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nöttiäinen:
Tämä on niinkuin mikä tahansa muukin asia, ei sais yleistää. Jos joku on sellainen mitä luonnekuvaus horoskoopissa hänestä kertoo, niin se ei kuitenkaan tarkoita että kaikki kyseisen merkin edustajat olisivat samanlaisia. Eli niin paljon mielipiteitä kuin ihmisiä. =)
Ei horoskooppi ole varsinaisesti mikään luonnekuvaus, kuvaa enemmänkin sisäisiä taipumuksia, joita moni ei itsekään itsessään aina tajua.
 
päätön
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Swing:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja sdfdsf:
Leijonat haluu olla aina keskipisteenä ja hallita kaikkee.
Jousimies on kanssa aika tuulellakäypä luonne ja varsin töykeä suorapuheisuudessaan.
|O
Sulla on vissiin oikiasti jotakin sitä vastaan... Ooksä rakastunu siihen?


ai kuka keneen :eek:
Sinä siihen, josta tossa puhuttiin.
eihän siinä erikseen ketään mainita, olen vaan ite jousimies

:attn:
 
"jellona"
Leijonat on ainakin tulisimpia, itsekeskeisimpiä, johtaja-tyyppejä ja karismaattisia egoisteja :D
Mutta myös todella rakastavia, läheisiään puolustavia ja oikeudenmukaisia.

t. leijona ja ylpeä siitä
 
HÄRKÄ...
Inhottavin horoskooppimerkki on Neitsyt. Se on petturi, ja on kyllä leijonakin ärsyttävä, minä minä! En voi sanoa että kaikki leijona ja neitsyt horoskooppimerkkiset ovat sellaisia. Elämäni kauheinpien ihmisten horoskooppimerkkejä on leijona ja neitsyt. Tunnen kyllä myös aivan ihania leijonia ja neitsyitä...
 

Yhteistyössä