mikä on ärsyttävin horoskooppimerkki?

  • Viestiketjun aloittaja lilli
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Jaa, mä oon oinas B) Kummallisen hyvin ihmiset mun kanssa toimeen tulee..
Ehkä olet nouseva leijona?
Mistäs sen tietää? Jos on syntynyt 29.3, mikäs silloin on? Muu kuin itsekeskeinen asshole :p
Tarvitaan kellonaika.
Ahaa..12.05 taisi olla.
 
;-D
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Skorppioni!! En ole tulut tähän mennessä yhdenkään kanssa erityisen hyvin toimeen...
Kas kun me skorpparit emme päästä lähipiiriin ihan ketä tahansa... Mutta hän joka pääsee, on ystävä iäksi ja hänellä on skorpparista ystävä iäksi. Samaa ei voi sanoa muista merkeistä.
 
HelloShitty
Alkuperäinen kirjoittaja Misty:
Skorppioni!! En ole tulut tähän mennessä yhdenkään kanssa erityisen hyvin toimeen...

Kas kun me skorpparit emme päästä lähipiiriin ihan ketä tahansa... Mutta hän joka pääsee, on ystävä iäksi ja hänellä on skorpparista ystävä iäksi.
Samaa ei voi sanoa muista merkeistä.
hölynpölyä... :kieh:
 
Alkuperäinen kirjoittaja riippitsiip:
oinas ja skorppari saa ääneni ;)
minä ja mies ollaan sitten aika monen palstalaisen suosikkeja :whistle:

ite en kyllä allekirjoita ainakaan oinaasta noita tuntomerkkejä tunnen aika monta
skorppiooni hmmm en tunne muita kuin itseni B)

mun mielestä p********n on kaksonen ei ota toisia huomioon vaan aina itsensä ja sen mitä haluaa
 
leo
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Alkuperäinen kirjoittaja leo:
Alkuperäinen kirjoittaja Takapiru:
Jaa, mä oon oinas B) Kummallisen hyvin ihmiset mun kanssa toimeen tulee..
Ehkä olet nouseva leijona?
Mistäs sen tietää? Jos on syntynyt 29.3, mikäs silloin on? Muu kuin itsekeskeinen asshole :p
Tarvitaan kellonaika.
Ahaa..12.05 taisi olla.
http://www.astro.fi/self_knowledge/radix

Tuolta voit katsoa. Hyvin mahdollista että olet nouseva leijona.
 
leijona
Mun kokemuksen mukaan ärsyttävimmät on neitsyt, rapu ja kaksonen. Parhaiten tulen toimeen vesimiesten ja skorppareitten kans. Ja oinas-leijona on yleisesti hyvä parisuhde. Mulla tosin mies vaaka...
 
no HUH HUH
Tämä on päivän huvittavin turha aloitus. Voiko joku tosiaan luokitella ystäviään horoskooppimerkkien perusteella? Käykö niin, että ensin pitää uudesta tuttavuudesta, mutta kuuleekin tämän edustavan "inhokkimerkkiä", uusi tuttavuu on saman tien kelvoton?
Tällainen kertoo enemmän luokittelun tekijästä kuin luokiteltavista.
 
leijona2
Alkuperäinen kirjoittaja no HUH HUH:
Tämä on päivän huvittavin turha aloitus. Voiko joku tosiaan luokitella ystäviään horoskooppimerkkien perusteella? Käykö niin, että ensin pitää uudesta tuttavuudesta, mutta kuuleekin tämän edustavan "inhokkimerkkiä", uusi tuttavuu on saman tien kelvoton?
Tällainen kertoo enemmän luokittelun tekijästä kuin luokiteltavista.
Mulla on kokemusta toisinpäin eli kun en ole pitänyt ihmisestä ja oon jälkeenpäin kuullut horoskoopin, ni on tullu sellanen "ahaa"-elämys, että siitä se sitten johtuikin, ettei henkilökemiat natsanneet.
 
vieras
Hah-hah, mä olenkin sitten assholejen asshole: oinas, nouseva leijona ja kuu jouskari :) siis triplatulimerkkinen... mutta ei; olen kyllä vaikea ihminen lähimmilleni, mutta lojaali ja oikeudenmukainen kaveri, mulla on paljon ystäviä ja tuttuja sillä otan muut ihmiset huomioon keskusteluissa ja yritän huomioida arempiakin, enpä kyllä koskaan puhu vain itsestäni, moukkuutta minusta ei kyllä löydy hakemallakaan. Myönnän kyllä että minua ärsyttää muiden hidas järjenjuoksu joskus ja luotan itseeni enemmän kuin muiden tekemisiin ajoittain.
 

Yhteistyössä