Mikä olisi sellainen luuranko miehen kaapissa, ettet alkaisi suhteeseen?

  • Viestiketjun aloittaja "a p"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Kaikki yllämainitut pahat rikokset (lapsiin sekaantuminen, raiskaus). Eihän vankila tuomio tai luottotietojen menetys mikään paha ole. Nuorempana jopa halusin linna kundeja, mutta en missään nimessä sellaisia joilla oli lapsia tai jotka olivat olleet naimisisssa. Nyt näin vanhempana ei sitä voi enää vaatia.
 
"frida"
Sanotaanko näin etten alkaisi suhteeseen miehen kanssa jolla on MITÄÄN NÄISTÄ EDELLÄMAINITUISTA TAUSTALLA. Onneksi semmoisiakin löytyy paljon, ketkä on terveitä.
Ps, luottotiedot ei haittaa. Varsinkin jos tullut nuoruusvuosina. Ne voin katsoa sormienläpi, koska niistä yleensä oppii ja se on niin pientä kuitenkin.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26725620]Että harkittu murha ois ok? Musta kaikki rikollinen toiminta, johon liittyy väkivaltaa/toiseen ihmiseen kohdistuvaa pahaa on tuomittava. Joku veronkierto tai pimeänä hommia paiskiminen taas vois mennä mulla läpi sormien.[/QUOTE]

Kyllä mä ymmärtäisin oikein hyvin harkitun murhan jos se kohdistuisi jonkun läheisesi tappajaan/raiskaajaan/pahoinpitelijään tms pahaan ihmiseen. Aina parempi jos sellaisia on maailmassa vähemmän.
 
"hmmm"
[QUOTE="vieras";26725566]-mielenterveysongelma
-vankilassa istuminen, ennenkaikkea murha ja seksuaalirikokset-
-pahoinpitely
-[/QUOTE]

nää muut ketjussa luetellut on kyllä mun mielestä esteitä. mutta tuo mielenterveysongelma!? kaikille voi tulla masennus josta toipuu jne. on muistaakseni tutkimuksia että noin puolet vai kolmasosa suomalaisista kärsii elämänsä aikana masennuksesta jossain vaiheessa... joten mä en automaattisesti ajattele että kaikki mielenterveysongelmat on nou nou... riippuu laadusta ja siitä onko mielisairaus vai mielenterveysongelma.
 
"vieras"
[QUOTE="vieras";26725733]Kyllä mä ymmärtäisin oikein hyvin harkitun murhan jos se kohdistuisi jonkun läheisesi tappajaan/raiskaajaan/pahoinpitelijään tms pahaan ihmiseen. Aina parempi jos sellaisia on maailmassa vähemmän.[/QUOTE]

No itse taas en voisi ikinä seurustella ihmisen kanssa, joka voi riistää toiselta hengen. Mutta enhän hyväksy kuolemantuomiotakaan, loppuelämä suljetussa laitoksessa on mielestäni pahempi rangaistus. Ja jos kaikki ajattelis kuin sinä, niin mietippä hetki minkälaisessa villissä lännessä me asuisimme? Juu ei kiitos, sivistysvaltio on sivistysvaltio syystä.
 
satasyytä
vankilassa ollut ihan mistä syystä tahansa. yms.,työttömyys, ympäri kehoa olevat tatuoinnit, entinen narkomaani/huumeet, hiv,lapsia edellisestä suhteesta,pikkumunasuus ja onhan näitä ei jaksa edes luetella ja ylipainoisuus.
 
vierailija
sannalta terkut

🧉🧉
Helpottiko olo, kun sait taas paiskoa mielin määrin? Vaikuttaa siltä, että olet netin uhri. Sain sähköpostin kirjakaupasta, joka mainostaa mm. kirjaa netin vaaroista lapsille. Kirjan mainospuheen mukaan ahdistus on valtavasti lisääntynyt lapsilla netin liikakäytön vuoksi. Oletko koskaan keskustellut vanhempiesi kanssa miksi sinusta tuli nettiaddikti? Tällä palstalla vierailee joskus ihan oikeita asiantuntijoita. Pääsisit hieman elämässäsi eteenpäin järkevissä ketjukeskusteluissa. Olet jo melko monta vuotta tahkonnut samaa mantraa Sanna sitä ja Sanna tätä. Samoin kirjoitusteni vahtaaminen ei vaikuta terveeltä touhulta. Ikävä kyllä et ole ainut tällä palstalla siinä harrastuksessa.
 

Yhteistyössä