"vieras"
-mielenterveysongelma
-vankilassa istuminen, ennenkaikkea murha ja seksuaalirikokset-
-pahoinpitely
-
-vankilassa istuminen, ennenkaikkea murha ja seksuaalirikokset-
-pahoinpitely
-
Että harkittu murha ois ok? Musta kaikki rikollinen toiminta, johon liittyy väkivaltaa/toiseen ihmiseen kohdistuvaa pahaa on tuomittava. Joku veronkierto tai pimeänä hommia paiskiminen taas vois mennä mulla läpi sormien.Lapsen hyväksikäyttö on ainoa syy, jonka takia en alkaisi suhteeseen.
Tää on paha!"Mikä olisi sellainen luuranko miehen kaapissa, ettet alkaisi suhteeseen?"
Minun luurankoni.
Suden ampumisesta voi saada vankeusrangaistuksen.vankeusrangaistus, raiskaus, lapsiin sekaantuminen tai eläimiin, huumeiden käyttö, monta eroa
Olin juuri kirjoittamassa, että jos miesolettu paljastuisi tämän palstan miesoletetuksi. Ei ole terve tyyppi, joka taistelee naistenlehden ja ruokakaupan kanssa. Kun riehumisessaan ei pärjää, menee nillittämään vanhaan ketjuun.mies paljastuis annalaiseks häiriköx
sannalta terkutOlin juuri kirjoittamassa, että jos miesolettu paljastuisi tämän palstan miesoletetuksi. Ei ole terve tyyppi, joka taistelee naistenlehden ja ruokakaupan kanssa. Kun riehumisessaan ei pärjää, menee nillittämään vanhaan ketjuun.
Ehkä shampanjapullokuvakkeiden paiskominen ketjuun helpottaa kilahtelua.
Helpottiko olo, kun sait taas paiskoa mielin määrin? Vaikuttaa siltä, että olet netin uhri. Sain sähköpostin kirjakaupasta, joka mainostaa mm. kirjaa netin vaaroista lapsille. Kirjan mainospuheen mukaan ahdistus on valtavasti lisääntynyt lapsilla netin liikakäytön vuoksi. Oletko koskaan keskustellut vanhempiesi kanssa miksi sinusta tuli nettiaddikti? Tällä palstalla vierailee joskus ihan oikeita asiantuntijoita. Pääsisit hieman elämässäsi eteenpäin järkevissä ketjukeskusteluissa. Olet jo melko monta vuotta tahkonnut samaa mantraa Sanna sitä ja Sanna tätä. Samoin kirjoitusteni vahtaaminen ei vaikuta terveeltä touhulta. Ikävä kyllä et ole ainut tällä palstalla siinä harrastuksessa.sannalta terkut
🧉🧉
Yliksellä pyöri aihe, jossa tiktotokkaaja Joesef Kesävaaraa syytetään lapsen seksuaalisesta hyväksikäytöstä. Sielä oli myös esittää faktaa aiheesta.Lasten hyväksikäyttö, raiskaus.