mielipiteitä...
17-vuotiaalle 1-vuotiaan ja 7-vuotiaan hoitamisesta 3* 5 tuntia? Ite ajattelin 50+ruokailla saa meillä lasten kanssa. Olisko hyvä?
Siis 50 kerta vai 50 15 tunnista...?Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä...;22611927:17-vuotiaalle 1-vuotiaan ja 7-vuotiaan hoitamisesta 3* 5 tuntia? Ite ajattelin 50+ruokailla saa meillä lasten kanssa. Olisko hyvä?
Juu niin tarkoitin...Siis tarkoitatko yhteensä tuolta 15:sta tunnilta tuo 50e... jos, niin on kyllä ihan liian vähän.
No meidän 1-v nukkuu tuosta hoitoajasta n. 3 tuntia.Eli maksaisit kolmisen euroa tunnilta. 1-vuotiaan hoitamisesta...?
Itse en kehtaisi edes ehdottaa.
Kyllä se 5 euroa tunti nyt vähintään pitäisi maksaa.
Osaatko edes itse perustella miksei 17-vuotias tarvitse lainmukaista palkkaa työstä jota hän tekee?No 17v kouluttamaton ei kyllä lainmukaista tuntipalkkaa lastenhoidosta tarvitse. Mutta kyllä silti vähintään joku 4,5e/h pitäisi maksaa. Se tekisi 15 tunnilta 67,50. Eli jos 70e maksaisit?
Kyseessä ei ole ilta-aika vaan iltapäivä, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Meinaatko siis, että mun pitäis laittaa koko oma tienaamani palkka ja vähän päälle hoitajan palkkaan?Mun mielestä 50 euroo ilta olis sopiva. Tai sit palkkaat jonkun tosi köyhästä perheestä olevan tytön, koska itse en olisi kyllä 3 eurosta/tunti työtä jaksanut tehdä, ja tuskin vanhemmat olisi antanut edes lupaa.
No meinaan, jos kerta saat niin vähän palkkaa. Ei kai sulla sit oo muuta mahdollisuutta, kun olla ottamatta työtä vastaan. ulle ainakin oli nuorena vapaa-aika niin arvokasta, etten mistää olemattomasta summasta olis töihin mennyt. Voit tietenkin ihan vapaasti yrittää saada jonkun lapsenvahdiksi.Alkuperäinen kirjoittaja mielipiteitä...;22612087:Kyseessä ei ole ilta-aika vaan iltapäivä, jos sillä nyt mitään merkitystä on. Meinaatko siis, että mun pitäis laittaa koko oma tienaamani palkka ja vähän päälle hoitajan palkkaan?