Mikä oli kamalinta synnytyksen JÄLKEEN?

  • Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Pissalla käynti kun kirveli niin vietävästi.Käsisuihkun kanssa piti pissata ja hampaita purra yhteen.Onneksi vain yhdestä näin.Kolme löytyy.
Jälkisupistelut imettäessä.
 
Mulla ei pissaaminen sattunut eikä kakkaaminen, mutta kamalinta oli se rättien vaihtaminen ja suihkuttelu joka heleskutin kusireissunkin jälkeen. Ja olin muutaman viikon jonkin verran kipeenä kun repesin mut kyl senkin kesti. Mut ne vessareissut pari eka viikkoo kesti aina niin kauan :D :whistle:
 
Kakkosen jälkeen jälkisupparit imettäessä ja ykkösestä se pissalla käynti. Kun en heti tajunnu,et se käsisuihku on siinä hommassa enemmän ko hyvä ni ekan päivän kärsin ilman sitä.. :ashamed: Lisäks se kohdun painelu sairaalassa..Voi sietää sitä.
 
piipaa
Keuhkot ei toiminu seisoessa,sain vedettyä henkeä vain kun istuin. kohtu painanut keuhkot kasaan ja sitten synnytyksen jälkeen vapautui. No olihan sitä tavaraakin siellä kohdussa melkein 8kg..
 
Esikoisesta jälkisupparit oli ihan kauheat, enkä saanut juurikaan kipulääkettä niihin. Kuopukselta jo sai kunnon kipulääkkeet, joten ne ei niin tuskallisia ollu. Kuopuksen jälkeen ei ollut mikään kamalaa...
 
Se, että siihen loppui nukkuminen. Olin valvonut jo kaksi vuorokautta sitä synnyttämistä ja sen jälkeenkään ei saanut nukkua! Osastolla oli noin 35 astetta lämmintä ja lapsi itki ja olin itse ihan pökeryksissä enkä yhtään tiennyt miten sen saa hiljaiseksi. Syntyi siis puolenyön aikaan ja heti vaan vierihoitoon, vaikka äiti on tajuton... Niin ja kolmeen viikkon en voinut istua. Kotiin pääsin niin, että roikuin auton "kauhukahvassa" ja vähän toisen reiden varassa 30 km)
 
Kuopuksen synnytyksen jälkeiset 2kk. Alapää ei meinannu parantua (siellä oli sulamaton tikkauslanka), sinne tehtiin saksilla pieni viilto ja sen lisäks repes, ja sit ne päärynän kokoset pukamat!!!! Mä en kahteen kuukauteen istunu, maannu enkä seissy ilman kipulääkkeitä, ja itku tuli pienestäki heilautuksesta.
 

Yhteistyössä