\
Jos on vain 20 000 lainaa, ja siis lähes velattomia olette, niin varmasti jää säästöön suurin osa rahasta. Teillä on varmasti korkea elintaso ja rahaa ihan mihin mieli tekee. Tai sitten säästätte jo lapsianne varten?
Meillä menee ruokaan ja asumiseen (lähes 1000 euroa kuussa lainaan, ja tulot suunnilleen samat kuin teillä).
Ettekö muka työmatkalla osta niitä vaippoja ja ruokaa sieltä kaupungista?Alkuperäinen kirjoittaja 23.09.2006 klo 00:41 kumallista kirjoitti:Huh, mä oon luullu, et meillä ihan hyvät tulot. Tai siis nyt mun omat huonot, äippärahalla, 500e/kk ja mies saa n. 2000-2500e/kk. mulla oli puolipäivätyö koulunkäyntiavustajana, 700e/kk, ja olisin tyytyväinen jos vaan täydet tunnit, palkka joku 1200-1400e. En vaadi mitään luksusta ja etelänmatkoja, säästöjä on sen verran, et niillä on rakennettu taloo, lainaa "vaan" 20 000e, jota lyh. 200e/kk. Talo valmiiksi 50 000eurolla.
Mitä te ihmiset teette työksenne kun palkat on tuhansia euroja kuussa?????
Asuminen maksaa pk-seudulle, mut meillä maalla 100km/päivä työmatkaa, palvelut kaukana, tarvitaan kaks autoo kun eri työajat ja -paikat, ruoka ja vaatteet kallita kun ei oo kilpailua, esim iso vaippapaketti liberoa maksaa täällä 21,90e, kun se 50kilometrin päässä, kaupungissa maksaa 12euroa. Melkein kymmenen euron ero yhdessä paketissa, laskekaas paljonko tekee vuodessa! Ei mee julkisia kulkuvälineitä tms. ilman autoja ei pärjättäs. Mutta meidän noin 3000 euron tuloilla maksetaan lainaa, käydään töissä, syödään, puetaan, eletään ihan tavallisesti ja säästöönkin jää vielä.
Jos on vain 20 000 lainaa, ja siis lähes velattomia olette, niin varmasti jää säästöön suurin osa rahasta. Teillä on varmasti korkea elintaso ja rahaa ihan mihin mieli tekee. Tai sitten säästätte jo lapsianne varten?
Meillä menee ruokaan ja asumiseen (lähes 1000 euroa kuussa lainaan, ja tulot suunnilleen samat kuin teillä).