"sohvaperuna"
[QUOTE="kuntoilija";28057968]Hei. Mulla on kuntopyörä ollut kotona n. 3vuotta. Hintaluokaltaan 160 e Prismasta. Poljin sitä joskun joka päivä n. 45 minuuttia. Nykyisin käytän, kun syystä tai toisesta en pääse salijumppiin. Spinningissä ymmärsin, etten kotona ollessani olisi koskaan saanut "tehoja" irti. Toisaalta spinning-oppeja voi hyödyntää kuntopyörän kanssa kotona. Musta yksin reenaaminen on tylsää ja ankeaa. Itse aloitin vauvan ollessa 3kk säännöllisen (3-4 krt viikossa) jumpissa käymisen. Uskon, että vauva-ajan onnellisuuteen salijumpat ovat auttaneet 150 %[/QUOTE]
Tottakai yksin on tylsempi treenata kuin ohjatuilla tunneilla. Mutta kun mä en niille ohjatuille pääse - siitähän tää koko ketju lähti. Kiva jos sä pääset salille 3-4 kertaa viikossa, mulla ei siihen mahdollisuutta ole. Ja juu, on mies ja hyvä mies onkin mutta hänellä on edelleen se vaativa työ. En halua hänen ammattiaan kertoa kun heitä ei kovin montaa Suomessa ole, mutta jos hän olisi vaikka kirurgi, niin aika hankala olisi leikkaussalista lähteä tasan klo 17 ja jättää potilas kallo auki, että heippa, vaimolla alkaa jumppa.
Tottakai yksin on tylsempi treenata kuin ohjatuilla tunneilla. Mutta kun mä en niille ohjatuille pääse - siitähän tää koko ketju lähti. Kiva jos sä pääset salille 3-4 kertaa viikossa, mulla ei siihen mahdollisuutta ole. Ja juu, on mies ja hyvä mies onkin mutta hänellä on edelleen se vaativa työ. En halua hänen ammattiaan kertoa kun heitä ei kovin montaa Suomessa ole, mutta jos hän olisi vaikka kirurgi, niin aika hankala olisi leikkaussalista lähteä tasan klo 17 ja jättää potilas kallo auki, että heippa, vaimolla alkaa jumppa.