Mikä inttinaisissa ahdistaa? Muita intin käyneitä naispuolisia?

  • Viestiketjun aloittaja huvittunut
  • Ensimmäinen viesti
huvittunut
Löytyykö palstalta ja miten ihmiset (erityisesti miehet) ovat suhtautuneet asiaan? Tuli vain mieleen, kun eilen baarissa tuli asia erään miehen kanssa puheeksi ja sainkin sitten kuulla olevani itseni ja naisellisuuteni pilannut hullu rekkalesbo. Olen siis palvellut ilmavoimissa ja ulkonäköni on jotain ihan muuta kuin rekkalesbomainen, päin vastoin.

Mikä siinä on, että se on joillekin miehille niin kova pala ja kiinnostus lopahtaa saman tien, jos nainen ei olekaan tyyliin lähihoitaja tai muun perinteisen naisten alan edustaja, jonka mielenkiinnon kohteet rajoittuvat romanttisiin komedioihin ja kampaajalla käyntiin?
 
Alkuperäinen kirjoittaja huvittunut:
Löytyykö palstalta ja miten ihmiset (erityisesti miehet) ovat suhtautuneet asiaan? Tuli vain mieleen, kun eilen baarissa tuli asia erään miehen kanssa puheeksi ja sainkin sitten kuulla olevani itseni ja naisellisuuteni pilannut hullu rekkalesbo. Olen siis palvellut ilmavoimissa ja ulkonäköni on jotain ihan muuta kuin rekkalesbomainen, päin vastoin.

Mikä siinä on, että se on joillekin miehille niin kova pala ja kiinnostus lopahtaa saman tien, jos nainen ei olekaan tyyliin lähihoitaja tai muun perinteisen naisten alan edustaja, jonka mielenkiinnon kohteet rajoittuvat romanttisiin komedioihin ja kampaajalla käyntiin?
älä välitä, toiset miehet pitää sitä mielettömän seksikkäänä, ne kenellä on hiukkakin itsetuntoa. Katos ku miehet aina suureen ääneen vikisee miten se intii on niin pirun rankaa, sit sinne menee nainen ja huomaa et sehän on ihan leikkimistä koko homma. Olet uhka miehille, kun pystyt samaan mihin hekin. Sellaset miehet yleensä haluaa "heikomman osapuolen" eli naisen hellan väliin kotiin ja lapsia hoitamaan, ku naisel on naisen työt ja miehellä miehen työt. Seksististä, äärettömän sovinistista.
Eli toisin sanoen jos mies ei ole otettu siitä et olet intin käynyt, älä sekaannu siihen.
 
Ei mitään negaa ole tullut kyseisestä kokemuksesta.
Noh joo, useimmiten kavereita huvittaa se, että itse kävin intissä kääntymässä ja mun kavereissa (miespuolisissa) on B-miehiä, sairauden vuoksi intistä "evättyjä", totaalikieltäytyjiä ja sivareita. (Osa toki sitten alikessuja ja res.vänrikkejä, näissä myös naisia).

Lisättäköön vielä, että itsehän olin intissä vain kuukauden kunnes polvi petti ja en halunnut jäädä sinne vain suorittamaan palvelusta teoreettisesti, ei vastannut mielestäni tarkoitusta. Mutta nuo kokemukset siitä miten intin käyneitä naisia "kohdellaan" niin ovat olleet tilanteita riippumatta siitä, olenko keskustelussa jo ehtinyt kertoa, että multa jäi intti kesken vai en. [Niin siis pointti. En oo mitään negaa kuullut koskaan. Yleensä palaute on ollut pos.realistista tai neutraalia].
 
nainen on nainen
Mä ymmärrän näitä miehiä täysin, mun mielestä naisen paikka ei oo armeijassa kun se ei edes ole naisille pakollinen. Naiset naisina ja miehet miehinä. Itselle ei tulis mieleenkään lähteä inttiin tekemään itsestäni naurettavaa ja pilaamaan naisellisuuttani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja nainen on nainen:
mun mielestä naisen paikka ei oo armeijassa kun se ei edes ole naisille pakollinen. Itselle ei tulis mieleenkään lähteä inttiin tekemään itsestäni naurettavaa ja pilaamaan naisellisuuttani.
Onko sulla tietoakaan siitä mitä armeijassa tehdään? Ja mitä siihen "koulutukseen" kuuluu?

 
lol
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei vaikuta mihinkään se että onko käynyt tai ei. vaikka ei intin käyminen ketään huononnakkaan.
Kuuntele joskus niiden inttipoikien juttuja. Jos sellainen taantuma on suotavaa, niin jo on kumma. Kestää melkein kolmekymppiseksi, ennekuin psykoottiset oireet ovat poistuneet ja järki toimii taas.
 
Alkuperäinen kirjoittaja lol:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ei vaikuta mihinkään se että onko käynyt tai ei. vaikka ei intin käyminen ketään huononnakkaan.
Kuuntele joskus niiden inttipoikien juttuja. Jos sellainen taantuma on suotavaa, niin jo on kumma. Kestää melkein kolmekymppiseksi, ennekuin psykoottiset oireet ovat poistuneet ja järki toimii taas.
saattaa tuo olla noinkin jos poika haluaa äitinsä luona mussuttaa pullaa kolmekymppiseks asti.
 
jepjepepe
Alkuperäinen kirjoittaja nainen on nainen:
Mä ymmärrän näitä miehiä täysin, mun mielestä naisen paikka ei oo armeijassa kun se ei edes ole naisille pakollinen. Naiset naisina ja miehet miehinä. Itselle ei tulis mieleenkään lähteä inttiin tekemään itsestäni naurettavaa ja pilaamaan naisellisuuttani.
:LOL: uuh tää oli hyvä

joo, mä oon intin käyny, vuosi tuli palveltua ja mm. aukin priimus olin. empä siis itsestäni naurettavaa tehnyt ja naisellisuuteni on kuule ihan hyvin tallessa.

pari lasta on tullut sen jälkeen pyöräytettyä ja ihan nätti nuori nainen edelleen olen...
 
naisjohtaja
jep. eka vastaaja jo kiteyttikin asian eli olet uhka miehille. Itse koen sitä samaa työelämässä jossa olen korkeasti koulutettuna ja ihan hitonmoisen kovan työn tuloksena päässyt johtotehtäviin miesvaltaisella teknologiateollisuuden alalla. Olen joutunut tekemään valehtelematta kymmenkertaisen työn ylennysteni eteen kuin miehet, jotka automaattisesti aina ylennetään parin vuoden välein. Eräs esimies kerran kehtasi jopa sanoa ääneen sen mitä moni mies työelämässä ajattelee: "onhan se nyt niin että miehille pitää maksaa parempaa palkkaa samasta työstä kun naisille, sillä miehellähän on perhe elätettävänään ja naisethan vaan vähän puuhastelee työelämässä". Arvatkaa näinkö punaista sillä hetkellä...

Naisjohtajana olet jatkuvasti tiukemman tarkkailun, syynin ja arvostelun kohteena. Jos mies tekee virheen niin nehän kuitataan tyyliin "tekevälle sattuu, pojat on poikia, pitää sitä oppirahat maksaa" mutta jos naisena teen virheen niin sehän on sitten sitä että "no niin, ei pitäisi naisia laittaa miesten töihin".

Maailmassa on todella vielä paljon parannettavaa. Ja mikä pahinta, niin tälläkin palstalla on näitä hurmos-nais-sovinisteja eli siis naisia joiden mielestä naisen elämän tärkein tehtävä on päästä naimisiin, tehdä lapsia ja olla lasten kanssa sata vuotta kotiäitinä.

Eli jospas vaan naiset itsekin pitäisivät omat kommenttinsa kunnioittavina intin käynyttä kohtaan.

AP:lle, jos joskus sattumalta tulisit yrityksessäni työnhakuun niin palkkaisin sinut heti. Minulle armeijan käynyt nainen on todiste sitkeästä ja kunnianhimoisesta ja periksiantamattomasta ihmisestä. Ei siis sillä että se itse armeija olisi vaikea, vaan sillä, että ihmisenä olet tehnyt tietyn valinnan, kohdannut paljon arvostelua ja silti pitänyt oman pääsi. Kunnioitettavaa! Täydet tsempit siis minulta.
 

Yhteistyössä