Mikä ihme tämä nyt on? Puhelu numerosta ****

• Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti
*
Alkuperäinen kirjoittaja FionaFauna:
Mä täällä heiluttelen!

Mulle kans on soittanut, kummallisen pitkä numero kun rupeaa miettimään. Googletin numeron ja löyty ihan vastaavanlainen kokemus.

Eli kolme kertaa sieltä numerosta soittavat. Ensimmäisellä kerralla kun vastaa, niin hiljaista on linjalla ja lopulta luuri lyödään korvaan, näin vielä pari kertaa.

Mulle ei tullut tuosta miljoonalaskua (vielä... toivottavasti ei tulekaan), vaikka sitä kyllä pelkäsin. Olisi mukava selvittää, että mikä helekutti tuo numero on.
Hei, numeroa en muista mutta samanlainen kokemus että oli vaan hiljaista tai lyötiin luuri kiinni. Lopulta en enää vastannut ja vikalla kerralla vastasin tosi vihaisesti, silloin kaupattiin jotain naisten höyliä jotak sitten tulikin, erosin "kerhosta" samantien.

epätietoinen pohojosen akka
On kyllä tullut ihme aikoina (etupäässä ns. virka-ajan ulkopuolella) useita puhelinsoittoja 045 alkuisista numeroista, joita ei löydy Enirosta esim. 045 129 2708, 045 127 2325, 045 121 3808, 045 127 4613, 045 127 5438 ja joitain 09-alkuisiakin on joukossa, ja sitten kun noihin joihinkin on vastannut niin ollaan vaan hiljaa... Osaisiko joku keroa, että mitä tämä on, ja voiko näistä saada jonkun vastuuseen? Puheluita saattaa tulla samana päivänä useampia tai sitten parin päivän väleinkin.

vieras
Mulla on melkein sama numero (0925125701) talletettuna nimellä sitkeä lehtimyyjä. Samasta firmasta varmaan tuokin. Tuosta mun numerosta kaupattiin Tieteen kuvalehteä. Soitti useaan kertaan huonoon aikaan, vastasin ja sanoin, ettei kiinnosta.

fdfdf
Mutta jos esim haluan tilata näytelehtiä (lempipuuhaani) niin sittenhän ne saa sen numeroni sitä kautta, ja soittelee vaikka olisi kiellot päällä... hmph. Ja ite en tosiaankaan vastaa noihin, ton kun tietää että ne soittaa jostain tommosesta. Miksi muuten kukaan soittelisi 09 alkusista vähän väliä ja sama alku numeroilla mutta eri loppu?? ;)
Jotkut myyjät vaan nimittäin alkaa papattamaan eikä kysy ensin, että olisiko aikaa!
Ei kannata laittaa omaa numeroaan niihin! Keksi päästäsi joku, jos se hakemuslomake vaatiid

Yhteistyössä