Mikä ihme tämä nyt on? Puhelu numerosta ****

• Viestiketjun aloittaja liisa lapamato
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Te ootte ihan vauhkoja aina näitten puhelujen suhteen. Joo, todennäköisesti joku puhelinmyyjä jolla on todennäköisesti jotain teknisiä ongelmia siellä toisessa päässä. Tai muuta vastaavaa. Ei ole odotettavissa miljoonalaskuja, stalkkaajia eikä muutakaan kummaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Te ootte ihan vauhkoja aina näitten puhelujen suhteen. Joo, todennäköisesti joku puhelinmyyjä jolla on todennäköisesti jotain teknisiä ongelmia siellä toisessa päässä. Tai muuta vastaavaa. Ei ole odotettavissa miljoonalaskuja, stalkkaajia eikä muutakaan kummaa.
Kyllä niitten kans kannattaa ihan syystäki olla vauhkona.

matti
Onko muille (miespuolisille)tullu sellasta seuranhaku viestiä kännykkäään ? Mulle tuli enkä ole kyllä osallistunu mihinkään tuollaseen ikinä enkä laittanu numeroani mihinkään. Siinä oli operaattori nro ja sit sille seuralaiselle oma nro ja nimi. Aivan outoa.

Tuulis
Mulle tuli kerran puhelu jostakin ihan oudosta numerosta ja meni vastaamaan siihen. Puhelimesta ei kuitenkaan kuulunut mitään vaikka huhuilin.
No muutama tunti tästä puhelusta mulle alkoin tulla puhelimeen multimediaviestejä, joissa oli aiheina mm. naisten tissit ja perseet..
Seuraavana päivänä tuli sitten viesti, että jos haluat katkaista tilaamasi palvelun laita viesti numeroon plaa, plaa...
Laitoin viestin ja enää ei kuvia tullut, mutta puhelinlaskussa näkyi n. 10? näitä viestejä.:/

vieras
Ehtikö soida montakin kertaa ekalla kerralla. Jos se menee poikki heti ensimmäisen soiton jälkeen, niin silloin soittaja yleensä kämmää jotain ja soittaa heti perään uudestaan.

Minä en ylipäätään ymmärrä miksei sinne puhelimeen voi vastata. Puhelinmyyjistäkin pääsee parhaiten eroon, kun sanoo sinne, että haluaa puhelinmarkkinointikiellon teidän tiedostoihinne.

ansku
Mutta jos esim haluan tilata näytelehtiä (lempipuuhaani) niin sittenhän ne saa sen numeroni sitä kautta, ja soittelee vaikka olisi kiellot päällä... hmph. Ja ite en tosiaankaan vastaa noihin, ton kun tietää että ne soittaa jostain tommosesta. Miksi muuten kukaan soittelisi 09 alkusista vähän väliä ja sama alku numeroilla mutta eri loppu?? ;)
Jotkut myyjät vaan nimittäin alkaa papattamaan eikä kysy ensin, että olisiko aikaa!

ansku
itsekin yritin etsiä tuota numeroa eikä löytynyt. Muutakuin lähinnä tämä ketju, muut sitten noita ihmeellisiä "Who calls" sivuja... Eikö noilla pitäisi nykyään olla joku juttu että ne pitää löytyä? Ainakaan eivät saa tuntemattomalla soittaa :)

Mulle on soittanu tuosta samasta numerosta kans tänään jo neljästi, en ole vastannut. :$ Ja ku katselin tuota who calls -sivua ja keskustelua kyseisestä numerosta, niin enpä taida jatkossakaan vastata. Tiedä mikä häirikkö siellä soittelee. Ja jos on lehtimyyjä, niin en menetä mitään. Mulla on niin miellyttävä musiikki puhelimessa, ettei edes haittaa vaikka se sois nk. turhaan ellen jaksa hiljentää soittajaa. B)

Mä täällä heiluttelen!

Mulle kans on soittanut, kummallisen pitkä numero kun rupeaa miettimään. Googletin numeron ja löyty ihan vastaavanlainen kokemus.

Eli kolme kertaa sieltä numerosta soittavat. Ensimmäisellä kerralla kun vastaa, niin hiljaista on linjalla ja lopulta luuri lyödään korvaan, näin vielä pari kertaa.

Mulle ei tullut tuosta miljoonalaskua (vielä... toivottavasti ei tulekaan), vaikka sitä kyllä pelkäsin. Olisi mukava selvittää, että mikä helekutti tuo numero on.

Ulkomailla
Minulle tuli tänään puhelu samasta numerosta. Olen ulkomailla, enkä viitsinyt vastata. Hain numeroa Eniron nettipalvelusta, mutta ei löytynyt. Googletin kanssa numeroa ja löytyi tämä keskustelu...

Tallensin numeron muistiin niin ei tarvi vastailla jatkossakaan.

Yhteistyössä