Onkohan tämä oikeasti kuinkakin yleistä, että niitä kalsareita on pitkin lattioita? Vai onko kyseessä ns. urbaani legenda jonka varjolla naiset oikeuttavat itsensä määräilemään ja näpisemään lukemattomista asioista?
Kirkkain silminkö väitätte, että nalkutuksenne syy on huono mies?
Jos naisen hermostuminen paskaiseen kotiin on nalkutusta, niin mitä mieltä olet tästä miehen logiikasta:
Oma mieheni "järjestää"kaikki asiat heittämällä päällekkäin, jolloin kaikki tavarat pölyttyy ihmeellisiksi möykyiksi sekalaista krääsää -niin autotallissa kuin varastossa, työpöydällä ja autossa, you name it.
Kun pyydän pitämään parempaa järjestystä (pyyntö on asiallista keskustelua), hän lupaa pyhästi pitävänsä asiosta huolta ja siivoavansa ja vaikka mitä. Saattaa jopa silmän lumeeksi viedä jotain autotallista kaatopaikalle. Mitään muuta ei tapahdu. Kaikki on samassa mustassa paskapölyssä yhdessä kasassa kuten aiemminkin. Varastotiloissa ei mahdu kävelemään, mies heittää sinne lisää kamaa sikin sokin.
Kärsin tilanteesta lähes 10 vuotta. En halua siivota miehen sotkemia ulkorakennustiloja, koska minulla on sisällä talossa kova työ pitää edes jonkinlaista siisteyttä yllä. (Jätän joskus illalla omatkin sukkani lattialle, mutta korjaan ne sitten seuraavan päivänä pois. Pyykit odottelee viikkausta monta päivää, teen sitten kun ehdin, lattiat pesen sitten kun sukat tarttuu kiinni koska kukaan muukaan lattianpesua ei tekisi.... Eli kaikki ei tosiaankaan ole aina tip top, enkä sitä muiltakaan vaadi).
Kun sitten 10 vuoden päästä räjähdin miehelle autotallin kauheasta siivosta, oli miehen ilme kuin koiranpennulla jota IHAN TURHAAN syytetään siivottomuudesta.
Mieheni aukoton logiikka kuitenkin antaa hänelle syyn nalkuttaa MINULLE puolitäydestä biopussista keittiössä tai kerääntyneistä pahvipakkauksista kaapissa. Suurin osa näistä pakkauksista on isokokoisia muropakkauksia...
--- muroja meillä syö vain mies ja lapset.
Pakkausten kerääntymisestä minä sitten saan nalkutusta. Hmm... Melko reilua, kun kuitenkin yksin pidän huolta siitä, ettei meidän tarvitse kahlata paskassa kotona sisällä.