[QUOTE="Vieras";28994548]Levoton: ei mullakaan ollut sinkkuaikoina asiat paikoillaan ja olin hvyinkin sotkuinen ihminen. Mutta perheen myötä on ollut pakko saada asiat järjestykseen, muuten ei jaksa. Oma takki lattialla on vain yksi, mutta jos niitä on neljä siinä niin se vie jo apljon lattiatilaa. En hauku miestäni siaksi tai muuksikaan, nalkutan tasaseen tahtiin vaan [/QUOTE]Edelleen, mullakin on lapsia, tosin eivät ole mulla ihan koko ajan. Mutta en jaksa lasten läsnäollessakaan stressata joka ikisestä väärässä paikassa olevasta vaatteesta, lautasesta tai muusta tavarasta koska lapset sotkevat joka tapauksessa koko ajan enemmän kuin minä itse edes ehtisin. Lapsiperheessä varsinkin on ihan kohtuutonta mäkättää jostain lattialle jääneistä sukista kun ei se koti pysy tip top siistinä koko ajan kuitenkaan. Joku suhteellisuudentaju pitää olla. En minäkään kämppääni kaatopaikaksi päästä edes silloin kun olen yksin mutta ei mulla otsasuoni räjähdä sen takia että joku tavara on jatkuvasti väärässä paikassa.