Mikä asuinalue paras Tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
hervannalla on kyllä vähän kyseenalainen mainen, huumeita, opiskelijoita ja maahanmuuttajia...mutta ei kyllä omaa kokemusta ole. epilä ja wintteri ovat mielestäni samaa aluetta, subutexista(jos siitä puhutte) ei ole mitään hajua, lännessä myös kalkku ja villilä. villilä ei ole nimensä mukaisesti villi, vaan lähinnä omistusrivareita, eikä mitään lähiö kulttuuria. kaarila vois kanssa olla kiva. tesoma aivan lähiöpaikka.

HAHAHAH :D :D :D Suurin osa Tampereen rikoksista tehdään Hervannassa ja suurin osa rikollisista, alkkareista, narkkareista, maahanmuuttajista, kännisistä opiskelijoista + muista sekopäistä asuu juurikin Hervannassa, että ihan mummoja vaan joo :D

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
HAHAHAH :D :D :D Suurin osa Tampereen rikoksista tehdään Hervannassa ja suurin osa rikollisista, alkkareista, narkkareista, maahanmuuttajista, kännisistä opiskelijoista + muista sekopäistä asuu juurikin Hervannassa, että ihan mummoja vaan joo :D

Asutko kenties itsekin siellä? :xmas:

Hervannassa asuu suurin osa Tampereen opiskelijoista, joten onhan se vähän villi länsi... Hervanta on ainut paikka Tampereella, missä oon nähnyt nistejä piikittämässä. Käydessäni kaverilla siellä eräs nisti yritti väkisin mun kanssa samaan rappuun puukon kanssa. Ei ollut kivaa. Härmälästä on vähän vastaavia kokemuksia: siellä on tiettyjen talojen pihassa juopporemmejä, jotka terrorisoi koko kulmakuntaa. Siis oikeasti todellisia rapajuoppoja kuset ja paskat housussa... Ei kivaa seutua.

Itse tykkään paljon Etelä-Tampereesta, esim. Koivistonkylä ja Peltolammi ovat kivoja ja rauhallisia paikkoja, joissa asuu paljon lapsiperheitä.

Alkuperäinen kirjoittaja nti hulina:
Alkuperäinen kirjoittaja plääh:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Länsi-Tampereelle! =) Pispala,Epilä,Wintterinmutka
Unohda hervanta,tesoma,kaukajärvi

mm epilä ja wintteri on parhaat paikat saada supua tre :whistle:

lisätään myös pispala

Se on varmaan hervantalaisten nistien kannalta ikävää matkustaa länsi-tampereelle hakemaan ne supunsa!!
:laugh: :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja jeps--ei herwoodiin:
hervanta on oikeasti ihan hirveä paikka.. juoppoja ja nistejä täynnä.. niin ja maahanmuuttajia ja opiskelijoita kans, ikinä en sinne muuttaisi. leinola,atala,linnainmaa on mielestäni hyviä paikkoja tampereelta, samoin lamminpää,lielahti ja lentävänniemi

PEESI tälle! Joku muukin Tampereelta kotoisin.. ;) :D

Mieheni sisko asuu perheineen hervannassa. Täytyy sanoa, että aika kamala paikka on. En itse muuttais perheellisenä.
Opiskelijoita, maahanmuuttajia, rumia kerrostaloja, levotonta (aika usein sisko kertoo mitä on sattunut). Jotenkin ahdistava paikka. Ainoa hyvä puoli on palvelut, niitä on kivasti. Jos ei esim. omista autoa.

hatanpää,härmälä ei ikinä.....härmälässä asuu pelkkiä juoppoja, kas kun ei ole kukaan viälä nekalaa ehdottanut :x

Ne juopot asuu siellä Pirkkalan päädyssä..et oo tainnut vähään aikaa käydä Härmälässä. Kaunista seutua on !

Itse asunut Tesomalla ja voin sanoa että siellä on kaikenlaisia ihmisiä.
On ihan ok porukkaa lapsperheitä ja normi vanhuksia.
Ja sitten on se toinen puoli sitä ei niin ok....
Ongelmia aiheuttaa nimenomaan näiden perheiden lapset koulussa jotka tekevät kouluympäristöstä levottoman ja pelottavan paikan.
Eli en suosittele sinne muuttamiasta.

Se on kyl huvittavaa, että Hervannan asukkaat on tyytyväisiä asuinpaikkaansa, mutta MUILLA on ihan sikana ennakkoluuloja Varsinkin jos on sattunut YHDESTI käymään siellä ja nähnyt narkkarin. Mä oon nähny itse vain Tampereen keskustassa narkkareita, vaikka Hervannassa olen sen 5 v asunut.

mistä muuten tieto jostain epilän subusta? itsekkö käytätte? epilä on ihan tuttua seutua, eikä tuu oikeen mieleen missä siellä on sellasta asuinaluetta? no se wintteri on tietysti aika vuokrapainotteista, mutta kuitenkin aika uutta aluetta.

Alkuperäinen kirjoittaja Hervanta Rulaa:
Se on kyl huvittavaa, että Hervannan asukkaat on tyytyväisiä asuinpaikkaansa, mutta MUILLA on ihan sikana ennakkoluuloja Varsinkin jos on sattunut YHDESTI käymään siellä ja nähnyt narkkarin. Mä oon nähny itse vain Tampereen keskustassa narkkareita, vaikka Hervannassa olen sen 5 v asunut.

No tota mää oon asunut Hervannassa,että se siittä teoriasta! ;)

Alkuperäinen kirjoittaja Hervanta Rulaa:

No, me on kyllä vietetty aikaa siellä ihan riittävästi ja useita kertoja ;)
Hienoa jos sinä viihdyt! Mä arvostan rauhallisuutta ja luonnon läheisyyttä, ei siis ole mulle mikään unelma asuinpaikka.

eniten rikoksia keskustassa. Kyllä monessa paikassa voi olla niin hyvää kuin huonoa. Härmälässä, hervannassa tai nekalassa on hyviä alueita. Kannattaa katsoa asuinpaikka järkevältä etäisyydelta työpaikkaan eli missä se on? Kukaan ei halua mennä vaikka bussilla ikurista taysiin töihin.

Asuntoja kannattaa hakea avoimin mielin ja tarkka sijainti kertoo onko paikka hyvä tai ei

lisätään myös pispala

Lisätään vielä sitten hervanta,kauksu ja keskusta!! :D :D ;)

itseasiassa hervannasta on aika vaikee saada. pääasiassa on kukkaa ja nappeja joita täällä liikkuu, kovia saa hakea

Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:
eniten rikoksia keskustassa. Kyllä monessa paikassa voi olla niin hyvää kuin huonoa. Härmälässä, hervannassa tai nekalassa on hyviä alueita. Kannattaa katsoa asuinpaikka järkevältä etäisyydelta työpaikkaan eli missä se on? Kukaan ei halua mennä vaikka bussilla ikurista taysiin töihin.

Asuntoja kannattaa hakea avoimin mielin ja tarkka sijainti kertoo onko paikka hyvä tai ei

Totta! Paitsi mää kävin Taysissa Haukiluomasta..eikä tosiaan ollut kivaa!! =)

ei ikuri-tayssi väli nyt niin paha ole, bussia pitä varmaan vaihtaa, mutta luultavasti moneen muuhunkin paikkaan. itse kävin koulussa tayssin lähellä länsi-tampereelta ja ei-ruuhka-ainaka hurautti 14 minuutissa

lisätään myös pispala

Lisätään vielä sitten hervanta,kauksu ja keskusta!! :D :D ;)

itseasiassa hervannasta on aika vaikee saada. pääasiassa on kukkaa ja nappeja joita täällä liikkuu, kovia saa hakea

Mnjaah!Sää et siis tunne "sisäpiiriä",kyllä saa kovia hervannasta helposti,mutta pitää olla suhteita!
;) Heroiini tosin on kortilla tietyistä syistä niin jengi joutuu supuja veteleen toisin kuin Turussa tai Helsingissä!! :D

Asun hervannassa!

Ja en täällä loppu elämääni asua, koska haluan viellä omakotitalon omakotitalo alueelta. ...
Täällä on paljon ulkomaalaisia! en tykkää.. juoppoja ja vähä osaisia rehellisesti sanoen olen muutaman kerran nähnyt (kohta asuttu 3 vuotta) mutta en sen enenpää kun vaikkapa keskustassa tai tammpelassa asuessani...

ap:lle en kannata hervantaa kuitenkaan.. vaan mielummin vaikkapa härmälää ja linnainmaata, näissä en itse ole asunut, mutta käynyt useasti..

en myöskään kannattaisi tesomaa..

Yhteistyössä