Mikä asuinalue paras Tampereella?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja saikku:
Tiedän montakin, jotka kulkevat esim. Ikurista Taysiin töihin.. ja kauempaakin. No problem!

Totta tuokin!Asenteestahan se on kiinni!Aina aamulla ei vaan mun asenne ollut aina kohdallaan! :laugh:

mutta en näe mitään järkeä valita asuinpaikkaa mahdollisimman kaukaa. Suurin osa kulkee työmatkansa ruuhka-aikaan ja tunti bussissa aamuin illoin ja odotukset ja kävelyt päälle on ankeata. Jos kuitenkin voi valita asunnon lähes mista vaan.

Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:
Alkuperäinen kirjoittaja saikku:
Tiedän montakin, jotka kulkevat esim. Ikurista Taysiin töihin.. ja kauempaakin. No problem!

Totta tuokin!Asenteestahan se on kiinni!Aina aamulla ei vaan mun asenne ollut aina kohdallaan! :laugh:

mutta en näe mitään järkeä valita asuinpaikkaa mahdollisimman kaukaa. Suurin osa kulkee työmatkansa ruuhka-aikaan ja tunti bussissa aamuin illoin ja odotukset ja kävelyt päälle on ankeata. Jos kuitenkin voi valita asunnon lähes mista vaan.

No mää en tuolloin voinut valita,olin yh silloin!
:ashamed:
Mutta nykyään asumme Ylöjärvellä ja miehellä menee työpaikalle tampereelle 15min.omalla autolla.
Asuinpaikan valinta on varmaan niin kiinni omasta elämäntilanteesta,mihin on varaa jne.

Asun Leinolassa ja musta täällä on hyvä asua. Tosin en asu alueella, jossa on tarjolla vuokra-asuntoja.

Linnainmaakin lienee ihan hyvää... Sieltä saanee vuokra-asuntoja. Oon asunut myös Kalevassa, siellä oli myös ihan hyvä asua (siellä asuin itsekin vielä vuokralla). :)

Ikinä en muuttaisi Itä-Tampereelle enkä Hervantaan tai Kaukajärvelle (jossa tuntuu nykyisin tapahtuvan enemmän kuin Hervannassa..). Mielipideasioita.

Hervanta ON ahdistava paikka ja opetuksen tason kouluissa voi vain arvata, kun luokissa voi olla yli puolet maahanmuuttajia. Jossain yksityiseltä vuokratussa asunnossa osaketalossa saattaa olla rauhallista, mutta esim. VVO:n taloissa on todella rauhatonta.

Minä asun lännessä ja joku on joskus postinumeron (en edes tiedä onko sama kuin tesomalla) perusteella ajatellut että asun tesomalla, kyllä hävettää! Vaikka ei se nyt mikään kamala paikka ole, kaupassa käyn siellä. Ja Raholasta hmm.. siellä on pieni pubi ja sen juoppoporukka (menee kyllä klo 23 kiinni), mut muuten ihan mukavaa seutua vanhuksia ja lapsiperheitä, aina kyllä joku huumepariskuntakin sinne eksyy.

Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:
Hervanta ON ahdistava paikka ja opetuksen tason kouluissa voi vain arvata, kun luokissa voi olla yli puolet maahanmuuttajia. Jossain yksityiseltä vuokratussa asunnossa osaketalossa saattaa olla rauhallista, mutta esim. VVO:n taloissa on todella rauhatonta.

meidän pojan luokalla on yksi maahanmuuttaja :o ja asumme VVO:n talossa, taloyhtiö kuin kuolleita täynnä

Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
entä kalkku?mulle se ei sano mitään mut mun siskolla ois mahollisesti vuokrata kämppä ;) vink vink =)
Kalkku on kai ihan kiva siellä on koulu, tarha, omakotitaloja kerrostaloja ja kauppa myös. Ai niin ja paljon uusia omistusrivareita eli eiköhän se ole ihan mukava paikka. Bussilla pääsee sinne ja takaisin, Nokialle on todella lyhyt matka (ainakin nokian rajalle ;))

asutaan raholassa ja viihdytään tosi hyvin. Niin ja pubikin löytyy niinkuin monesta muustakin paikasta eikä se haittaa yhtään. Ja kyllä näitä huonoja puolia löytyy joka paikasta mut pääasia että itse viihtyy.

Alkuperäinen kirjoittaja feloon:
Alkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:
entä kalkku?mulle se ei sano mitään mut mun siskolla ois mahollisesti vuokrata kämppä ;) vink vink =)
Kalkku on kai ihan kiva siellä on koulu, tarha, omakotitaloja kerrostaloja ja kauppa myös. Ai niin ja paljon uusia omistusrivareita eli eiköhän se ole ihan mukava paikka. Bussilla pääsee sinne ja takaisin, Nokialle on todella lyhyt matka (ainakin nokian rajalle ;))

joo sen verran mäki tiiän et uusia omistusasuntoja siel ainaki on :)

Yhteistyössä