Alkuperäinen kirjoittaja saikku:Tiedän montakin, jotka kulkevat esim. Ikurista Taysiin töihin.. ja kauempaakin. No problem!
Totta tuokin!Asenteestahan se on kiinni!Aina aamulla ei vaan mun asenne ollut aina kohdallaan!
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja saikku:Tiedän montakin, jotka kulkevat esim. Ikurista Taysiin töihin.. ja kauempaakin. No problem!
Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja saikku:Tiedän montakin, jotka kulkevat esim. Ikurista Taysiin töihin.. ja kauempaakin. No problem!
Totta tuokin!Asenteestahan se on kiinni!Aina aamulla ei vaan mun asenne ollut aina kohdallaan!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työäiti:Alkuperäinen kirjoittaja Mielikki:Alkuperäinen kirjoittaja saikku:Tiedän montakin, jotka kulkevat esim. Ikurista Taysiin töihin.. ja kauempaakin. No problem!
Totta tuokin!Asenteestahan se on kiinni!Aina aamulla ei vaan mun asenne ollut aina kohdallaan!![]()
mutta en näe mitään järkeä valita asuinpaikkaa mahdollisimman kaukaa. Suurin osa kulkee työmatkansa ruuhka-aikaan ja tunti bussissa aamuin illoin ja odotukset ja kävelyt päälle on ankeata. Jos kuitenkin voi valita asunnon lähes mista vaan.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Kaleva! Nyt asumme Hervannassa, siksi koska täällä halvat asunnot, on täällä kaupat lähellä yms, mutta kyllä Kalevaan kaipaa! Pyynikki myös kiva.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Minä en IKINÄ muuttaisi Hervantaan lasten kanssa. EN IKINÄ!!!
Alkuperäinen kirjoittaja dd:missä on pappila? jossain teiskossa? eikös tampereella oo joku uusi-eurooppakin?
Alkuperäinen kirjoittaja vierailija:Hervanta ON ahdistava paikka ja opetuksen tason kouluissa voi vain arvata, kun luokissa voi olla yli puolet maahanmuuttajia. Jossain yksityiseltä vuokratussa asunnossa osaketalossa saattaa olla rauhallista, mutta esim. VVO:n taloissa on todella rauhatonta.
Kalkku on kai ihan kiva siellä on koulu, tarha, omakotitaloja kerrostaloja ja kauppa myös. Ai niin ja paljon uusia omistusrivareita eli eiköhän se ole ihan mukava paikka. Bussilla pääsee sinne ja takaisin, Nokialle on todella lyhyt matka (ainakin nokian rajalleAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:entä kalkku?mulle se ei sano mitään mut mun siskolla ois mahollisesti vuokrata kämppävink vink =)
Alkuperäinen kirjoittaja feloon:Kalkku on kai ihan kiva siellä on koulu, tarha, omakotitaloja kerrostaloja ja kauppa myös. Ai niin ja paljon uusia omistusrivareita eli eiköhän se ole ihan mukava paikka. Bussilla pääsee sinne ja takaisin, Nokialle on todella lyhyt matka (ainakin nokian rajalleAlkuperäinen kirjoittaja kolme pientä porsasta:entä kalkku?mulle se ei sano mitään mut mun siskolla ois mahollisesti vuokrata kämppävink vink =)
)