Mikä yksinhuoltajanaisia vaivaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Reinot
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
- epätoivo on kova. Ei siinä muuta, mutta ei ehkä heti kannata antaa, siitä saa aika huorahtavan vaikutelman ja kiinnostus loppuu.

Miksi ihmeessä sä sitten vonkaat, jos tulokseen pääseminen johtaa vaan huorahtavaan vaikutelmaan? Se yyhoo on voinut olla pitkään yksin ja halut ne on hänelläkin. Miks hänen pitäis esittää jotain Neitsyt Maariaa? Se, että antaa jollekin sinkkuna, ei tarkoita sitä, että antaa myöhemminkin kaikille. Itse en siis usko yhden illan juttuihin, enkä niitä ole koskaan harrastanut, mutta esim. yksi yyhoo-ystäväni nappaa yleensä kerran vuodessa baarista mukaan miehen "omaksi ilokseen". Muulloin elelee itsekseen. En oikein näe häntä kuitenkaan huorahtavana.

p.s Mieskin voi tehdä vaikutuksen siihen naiseen, kun lopettaa sen helvatan vonkaamisen!

Jos kaikki tapaamasi ovat sinusta tuollaisia veikkaan sen syyn löytyvän sinusta itsestäsi.

Tunnen kyllä kuvailemasi kaltaisia yksinhuoltajanaisia, mutta heillä on kyllä pahoja elämänhallintaongelmia noin yleensäkin.
Tälläisiä ihmisiä löytyy rutkasti myös ei-yksinhuoltajissakin.

Suurin osa yksinhuoltajista on ihan normaalin elämänhallinnalla varustettuja aikuisia ja sinkkuja vähemmän halukkaita sitoutumaan nopeasti lastensa takia.

Niin noh, tuo edellisen kommentin yksi kohta minuakin hieman ihmetyttää, mitäs vikaa siinä on että antaa kun on sinkku. Mikäs herra sinkku 30v:ssä sitten on jos kerta naiset kelpaa vain lämmittimeksi peiton alle ja sitten ei enää kiinnostakkaan. Ja siinä sitä sitten lärvitään yh-mammoista jotka antautuu antaen sulle just sen mihin itse olet valmis, et yhtään enempään.

Alkuperäinen kirjoittaja yyhoo tämäkin;24350264:
- epätoivo on kova. Ei siinä muuta, mutta ei ehkä heti kannata antaa, siitä saa aika huorahtavan vaikutelman ja kiinnostus loppuu.

Miksi ihmeessä sä sitten vonkaat, jos tulokseen pääseminen johtaa vaan huorahtavaan vaikutelmaan? Se yyhoo on voinut olla pitkään yksin ja halut ne on hänelläkin. Miks hänen pitäis esittää jotain Neitsyt Maariaa? Se, että antaa jollekin sinkkuna, ei tarkoita sitä, että antaa myöhemminkin kaikille. Itse en siis usko yhden illan juttuihin, enkä niitä ole koskaan harrastanut, mutta esim. yksi yyhoo-ystäväni nappaa yleensä kerran vuodessa baarista mukaan miehen "omaksi ilokseen". Muulloin elelee itsekseen. En oikein näe häntä kuitenkaan huorahtavana.

p.s Mieskin voi tehdä vaikutuksen siihen naiseen, kun lopettaa sen helvatan vonkaamisen!
En ymmärrä tuota miehen asennetta "se antaa heti". Käsittääkseni seksiin vaaditaan yleensä vähintään kaksi ihmistä. Jos heti hypätään sänkyyn, molemmat ovat vastuullisia. Ei se nainen siitä muutu huorahtavaksi yhtään sen enempää tai vähempää kuin mieskään. Tai ei ainakaan pitäisi.

En ymmärrä tuota miehen asennetta "se antaa heti". Käsittääkseni seksiin vaaditaan yleensä vähintään kaksi ihmistä. Jos heti hypätään sänkyyn, molemmat ovat vastuullisia. Ei se nainen siitä muutu huorahtavaksi yhtään sen enempää tai vähempää kuin mieskään. Tai ei ainakaan pitäisi.

Aika- avaruusjatkumo hajoaa ihan justiinsa jos jatkat logiikan syöttöä tähän ketjuun.

[QUOTE="Mies";24350398]No kun nuo yhärit aukoo farkkuja heti kun tavataan. Ei hyvässä suikkarissa pahaa ole, mutta voisivat hillitä himojaan.[/QUOTE]

No niin voisit sinäkin.

[QUOTE="Mies";24350398]No kun nuo yhärit aukoo farkkuja heti kun tavataan. Ei hyvässä suikkarissa pahaa ole, mutta voisivat hillitä himojaan.[/QUOTE]

Että ihan heti vastaan kävellessään repivät sulta väkisin housut jalasta, ja siinä samalla suihinottaessaan voihkivat olevansa yyhoita..Joo mahdat olla aikamoinen mies-seireeni.

olisitko itse sitten valmis ottamaan koko paketin, lapsineen kaikkineen, ja pakostihan sitä exääkin jossain vaiheessa varmasti jopa tapaisit, jos tapaamiset kuitenkin lapsien kanssa sujuu? jos ei yh kelpaa, ota ihmeessä vapaa, lapseton sinkkunainen, mitä täällä tuskailet.

Sitä on joko pihtari tai huora. Naiseuden kaksi roolia, joiden loppumista tuskin tullaan näkemään.

Paljon olen kyllä huomannut miehissä, että valittavat ex-naisistaan. Yleisin syy on se, ettei ex "anna" tavata lapsia. Tai muuta vänkäämistä puolin jos toisin. Ja tosiaan, aina on asioilla kaksi puolta.

Itse myös törmännyt sitoutumishaluisiin miehiin, vaikka olen tehnyt selväksi, ettei itseäni kiinnostaa enää avioliitto yhden eron jälkeen, eikä edes yhteenmuutto pian tai välttämättä edes koskaan. Onpa innokkain ollut jopa ostamassa puolikasta asunnostani muutaman kk:n tapailun jälkeen! Siihen totesin kyllä heti, että in your dreams ja hankkiuduin tyypistä eroon.

[QUOTE="vieras";24350003]Minusta kuulostaa siltä että aloittajassa on se suurin vika....[/QUOTE]

Ei ei, katsos kun aloittajahan on mies, eikä miehissä ole koskaan mitään vikaa! Kaikki vika on naisissa!

Jos et pidä yh-äideistä, niin siirry lapsettomiin naisiin. Kyllähän heitä löytyy. Ei läheskään kaikki 25v-30v naiset ole yksinhuoltajia, löytyy myös niitä lapsettomia sinkkuja. Miksi sä et lähesty heitä?

Sitä on joko pihtari tai huora. Naiseuden kaksi roolia, joiden loppumista tuskin tullaan näkemään.

Ja hämmentää, miten sitkeässä vielä tänäkin päivänä tämä huoramyytti on. Nykyaikana kun on ehkäisyvälineet kunnossa, niin ei kai ole estettä irtoseksille, jos vain oma pää sen kestää. Toisin oli ennen, jolloin kuppa yms. levisi kuin kulovalkea, ja yhtenä ehkäisykeinona toimi se, että irtoseksin takia nainen leimattiin huoraksi, huonoksi, syntiseksi ja eristettiin lopulta jopa yhteiskunnan ulkopuolelle. Toki tähän leimaamiseen oli muitakin syitä (esim. uskonnolliset), mutta näitäkään syitä meidän tuskin tarvitsee enää nykyaikana kovasti miettiä.

Alkuperäinen kirjoittaja yyhoo tämäkin;24350579:
Ja hämmentää, miten sitkeässä vielä tänäkin päivänä tämä huoramyytti on. Nykyaikana kun on ehkäisyvälineet kunnossa, niin ei kai ole estettä irtoseksille, jos vain oma pää sen kestää. Toisin oli ennen, jolloin kuppa yms. levisi kuin kulovalkea, ja yhtenä ehkäisykeinona toimi se, että irtoseksin takia nainen leimattiin huoraksi, huonoksi, syntiseksi ja eristettiin lopulta jopa yhteiskunnan ulkopuolelle. Toki tähän leimaamiseen oli muitakin syitä (esim. uskonnolliset), mutta näitäkään syitä meidän tuskin tarvitsee enää nykyaikana kovasti miettiä.

Minusta taas tuntuu, että nykyaikana oletetaan kaikkien olevan niin "vapautuneita" seksin suhteen, että huoran leima ei uhkaa, mutta me siveyden sipulit olemme vapaata riistaa niin arveluille henkisen puolen epänormaaliudesta kuin seksuaalisuuden perversioistakin. Sama kuin viinan kanssa; juomista ei katsota pahalla, vaikka nainenkin joisi tolkuttomia kännejä, mutta se, joka ei halua juoda ja vielä kyseenalaistaa toisten juomisen onkin itse piru.

Minusta taas tuntuu, että nykyaikana oletetaan kaikkien olevan niin "vapautuneita" seksin suhteen, että huoran leima ei uhkaa, mutta me siveyden sipulit olemme vapaata riistaa niin arveluille henkisen puolen epänormaaliudesta kuin seksuaalisuuden perversioistakin. Sama kuin viinan kanssa; juomista ei katsota pahalla, vaikka nainenkin joisi tolkuttomia kännejä, mutta se, joka ei halua juoda ja vielä kyseenalaistaa toisten juomisen onkin itse piru.

Hyvin totta tämäkin. Etenkin juuri alkoholin suhteen olen huomannut tämän ja se myös usein surettaa, että minusta tehdään "ilonpilaaja" vain siksi, että edessäni ei ole koko iltaa drinkkilasia.
Mutta silti se "huoruuskin" mielestäni elää vielä meidänkin yhteiskunnassamme. Tosin taitavat olla nämä samat miestyypit, joille nainen on aina joko pihtari tai vaihtoehtoisesti huora.

[QUOTE="jaa";24349737] Jos joskus löydät yh-naisen, joka ei puhu sanaakaan exästään, voi olla, että hänen exänsä on niin katala tapaus, että nainen (ja ehkä sinäkin, jos naisen kanssa alat olemaan) olisi pahimmillaan vakavassa fyysisessä vaarassa, jos edes puolella sanalla exästään erehtyisi jollekulle puhumaan.[/QUOTE]

Tuon lisäksi on olemassa sellainenkin vaihtoehto, että yh -nainen on yksinkertaisesti niin fiksu ettei ala menneitä kaivelemaan.

-Exä ei ole kusipää ja kyllä se vika oli mussa kun en enää rakastanut toista.
-Saa olla aika helvetin ihmeellinen mies jos saa mut muuttamaan yhteen kanssaan. Mä en kovin helposti vapaudestani luovu.
-Epätoivoa ei ole muuta kuin sen suhteen, että saanko lisää lapsia vai en. Parisuhdetta tuohon asiaan kun ei tarvita.
-Ei ole tarvetta valehdella.

Eli jälleen kerran jonkun piti tehdä typerä yleistys joka ei päde kovinkaan moneen mun tuntemaan naiseen. Mä en tajua mikä ihmeen tarve joillakin on aina mollata yh-äitejä ja nimenomaan äitejä koska yh-isäthän on suuri sankareita joita pitää palvoa. Plaah.

Ja miehet on kingejä mitä usiempaa naista ovat panneet. Tai no ainakin miesten mielestä, mutta kyllä mä ainakin karsastan miehiä jotka ovat panneet monen kanssa. Sellaasten miesten kanssa voi pitää hauskaa, mutta ei sellaasia mihinkää seurusteluun kelpuuteta koska nuo tapaukset on monesti myös pettureita.

Yhteistyössä