V
vieras..
Vieras
Olemme asuneet tässä jo yli neljän vuoden ajan ja yksi perhe ei ole koskaan tervehtinyt meitä. Sanon itse moit kun pihalla kohdataan, mutta varsinkin tämä perheen äiti vaan katsoo kuin halpaa makkaraa eikä ole koskaan moikannut. Ei vastaa mihinkään. Aivan kuin olisi minulle tosi vihainen ja olisin sen vihamies, mutta kun en minä sitä tunne ja vielä vähemmän tunnen kun ei edes moikkaa mitään. Joku aika sitten tämä hänen miehensä totesi minun miehelleni että meidän asunto voidaan vaikka pakkolunastaa jos emme saa lastamme käyttäytymään kunnolla ja kyse oli vain siitä kun kerran tuli sanomista kun useammat lapset 1-2luokkalaiset oli leikkineet leikin tuoksinassa toistenkin pihoilla, mutta mitään ei ollut rikkoneet ja lopettivat kun sanoimme siitä. Tuo perhe on meitä nuorempi. Joskus olen kuullut kun se äiti huutaa omille lapsilleen(nuorempia kuin omani) pihalla niin, että itseäkin pelottaa. Päällepäin ihan kiltin oloinen perhe.
Mistä ihmeestä ne on suuttuneet tai ottaneet meidän silmätikukseen? Tiedän olevani kyllä eri näköinen ja niin koulu kuin työpaikkakiusattu ulkonäköni vuoksi(jälkimmäisestä olen sairaana ja poissa työelämästä) ja kuulen kyllä näöstäni tuntemattomiltakin. Onko tämä sitten ulkonäöstä johtuvaa naapurin kiusaamista(lähistön lapsilta olen haukkuja kuullut koska olen joidenkin mielestä vammaisennäköinen)?
Mistä ihmeestä ne on suuttuneet tai ottaneet meidän silmätikukseen? Tiedän olevani kyllä eri näköinen ja niin koulu kuin työpaikkakiusattu ulkonäköni vuoksi(jälkimmäisestä olen sairaana ja poissa työelämästä) ja kuulen kyllä näöstäni tuntemattomiltakin. Onko tämä sitten ulkonäöstä johtuvaa naapurin kiusaamista(lähistön lapsilta olen haukkuja kuullut koska olen joidenkin mielestä vammaisennäköinen)?