mikä vituttaa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vierailija

Vieras
Tästä alkaa päivän ärsytyksenaiheet ketju!
Mua vituttaa. Mua vituttaa ihan jatkuvasti. Tällä hetkellä mulla on joku saatanan patti alapäässä, mikä ei tunnu lähtevän kulumallakaan pois. Kaiken lisäks mua jurppii toi Sami ja sen siivousintoilu. Turhaan se vittu mulle kostaa sitä, jos sen vanhemmat on ollu tiukkoja sitä kohtaan. Mä koitan pysyä positiivisena, mutta tällä hetkellä se on ihan vitun vaikeeta. Tästä ei pääse kuin ylöspäin... tai siis... eteenpäin :-)

Mies lähtee aamulla töihin. Kun tulee töistä, minä lähden töihin pariksi tunniksi, ja kun tulen takaisin, äijä lähtee taas kouluun. Hoidan siinä sivussa 3v:n muskarit ja kerhot, 6kk:n hampaita tekevän vauvan (valvottaa öisin) ja teen kotityöt ja ruuat. Sukulaiset/kaverit syyllistää kun en soittele. Ai niin, ja rahat on koko ajan loppu ja närästää. Ihana ketju, kiitos.

Ahdistelija vituttaa niin vitusti! Ahdistelija on vähän kuin sulla patti se on ihan iilimato! Se teki feikkiprofiilin laittoi oman kissansa ja valehtelee nimen ja valehteli mitä sille oli sanottu vuosikausia se ei jätä rauhaan ei anna naisen elää rauhassa omaa elämää kaikki menee sen valheellisiin juttuihin mukaan se kostaa ja uhkailee ja sotkenut netin tarotkorttivideot ne on nyt ollu sitä kuinka se ei jätä rauhaan! Kriminaali!

Noh tänään sain pitkästä aikaa live elämän tilanteesta pikku raivarin. Menin kauppaan ja ostin kanaa,vihanneksia ja salaattia noh ajattelin et otan pari normi colaa. Noh menin kola hyllylle ja aaattelin et otan kaks mut sit siinä luki et 1.2€ lisää ja saat sikspäkin noh aattelin et no otan sit päkin noh myyjältä kysymään et haluun sokerillisen coca cola sikspäkin et onko teillä niitä varastossa ei siis zero kolaa vaan se vitun sokeri cola vielläkin vituttaa tää kun mietin sitä noh sit se myyjä näyttää et tuolla niitä on noh mä vittu luotan et jes sokeri limupäkki niinkuin sanoin mitä tarvitsen noh otin sen päkin enkä vittu tarkastanu sitä noh kotiin kun pääsin laitoin pari tölkkii pakkaseen koska jääkylmänä se kokis on paras noh tunnin päästä pakkasesta pois ja yritän napsauttaa sen korkin auki ja samalla huomaan et se on vittu zero kolaa sillon tuli sponttaani raivari sitä myyjää kohtaan. Noh se kolan sokka jää jumiin eikä se tölkki siis aukea noh paukatan sitä kun vitutti et se oli zero kolaa eikä sitä vitun normi colaa mitä viellä monesti selitin. Noh vittu olin jo valmiiksi kiukkuinen nih paukautin sitä lusikan päällä lujaa et se aukeis ja pääsisin maistaan. Noh mun tyhmä kova lyönti colaan sai sen vitun colan räjähtään pitkin kämppää ja sillon mun vitutus ryöpsähti kun jouduin viel siivomaan ja sit maistoin sitä vitun kolaa ja paskat vajarit ja paskan maku jäi suuhun ja vittu räjähdin lisää. Elkää käsittäkö väärin tossa lähikaupassa on mukavat ja ystävilliset myyjät. Mut se et mäkin olin niin torivi etten tarkitanut mitä colassa lukee mut yks parannus ois het tuol. Et se kuka tilaa tuotteita pitäis jo tajuu et esim sokeri coca cola päkit on usein kokoajan loppu ja zero kolan paskoi on aina tarjolla ni miks niitä tilata vuori lisää kun se vuori pitäisi olla sokerillen versio joos mut toi keinomauketus aine on paskaa mutta olen avoin terveellisille makeutusaineille mitä löytyy luonnosta. Ja sit tilaaja esim tietyt ne pitsalätyt eineshyllyssä on aika usein punalaputettuina et miksi niitä noin paljon pit tilata ja tietyt muutkin valmis ruuat on jatkuvqsti isoissa määrin lappuina ja jotkut viilit ja jugurtit ja jne

Yhteistyössä