V
vierailija152
Vieras
Voiko enempää päin vittuja mennä? No voi helvetti, että mua vituttaa. Paska kierre lähti eilen. Olin ollut alkuviikosta työhaastiksessa ja olin varma että saan paikan. Hommassa tarvittiin englantia ja mä oon asunut valloissa 2 vuotta. No vittu sit perjantaina soittaa tää haastattelija. OOn varma et soittaa siks et saain duunin. Mut katin vitut... Soittaa saatanan paskapää pilatakseen vaan mun weekendin. Vittu mulla oli kuoharit ja sidukat valmiina ja tää vitun vanha lahna soittaa, että ei tällä kertaa...
Saa pidettyy malttini mutta kysyn kummiskin, että why not me? No kuulemma englantini on hyvää, mutta että yks osas paremmin kirjottaa ja kieliopin. Voi vittu... Taatusti joku hikipinko joka ei saa suuta auki tositilanteessa. Vituttaa big time.
No soitin frendille ja päätimme vetää päät täyteen. Muksut mummolaan jne... Se ny oli suunnitelma anyway... No ilta alkaa kivasti, mutta menee vähän yli. Tulee sekoiltua oikein big time erinäisten miesten kanssa.Kämpillä sitten aamulla mä, mun frendi, joku ihan outo mimmi + 5 äijää. Oikeesti ei ees tiä kuka pani ja ketä, mutta aikamoista sekoiluu. No aivan sama saatana. Mut eipä tää vitutus tästä oo helpottanut, mutta ei muuta ku uutta nousua.
Huh huh pakko oli purkaa tännekkin kun ei viitti faceen laittaa negajuttuja.
Saa pidettyy malttini mutta kysyn kummiskin, että why not me? No kuulemma englantini on hyvää, mutta että yks osas paremmin kirjottaa ja kieliopin. Voi vittu... Taatusti joku hikipinko joka ei saa suuta auki tositilanteessa. Vituttaa big time.
No soitin frendille ja päätimme vetää päät täyteen. Muksut mummolaan jne... Se ny oli suunnitelma anyway... No ilta alkaa kivasti, mutta menee vähän yli. Tulee sekoiltua oikein big time erinäisten miesten kanssa.Kämpillä sitten aamulla mä, mun frendi, joku ihan outo mimmi + 5 äijää. Oikeesti ei ees tiä kuka pani ja ketä, mutta aikamoista sekoiluu. No aivan sama saatana. Mut eipä tää vitutus tästä oo helpottanut, mutta ei muuta ku uutta nousua.
Huh huh pakko oli purkaa tännekkin kun ei viitti faceen laittaa negajuttuja.